Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Directiesecretaresse Wonen

Baandomein - Maastricht - 26-07-2021 Naar vacature  

limburg, Zuid Limburg
Geplaatst 2 weken geleden
Voor het directie- en bestuursbureau zijn wij op zoek naar een directiesecretaresse ( 32- 36 uur per week).
Ben jij een directiesecretaresse met talent voor plannen & organiseren die er voor zorgt dat alle (besluitvormings-)processen soepel verlopen en wil jij meebouwen aan de GGDZL van de toekomst? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe GGD’er!

Wat ga je doen?

Als directiesecretaresse ben je de verbindende schakel die er voor zorgt dat alle besluitvormingsprocessen soepel verlopen. Je bent de vraagbaak voor directie en bestuur en je weet het overzicht te behouden. Met jouw digitale vaardigheden en sterke taalvaardigheid ben jij in staat om problemen op te lossen. Verder:

  • Ben je verantwoordelijk voor het agendabeheer van directie;
  • Verzorg je het telefoon- en mailverkeer voor directie en stel je zakelijk briefverkeer op;
  • Verwerk je de binnenkomende post en draag je zorg voor archivering;
  • Plan je en bereid je interne- en bestuursvergaderingen voor en notuleer je deze;
  • Bewaak je de administratieve processen en verbeter je deze waar nodig;
  • Neem je deel aan projectteams.

Wie ben je?

  • Je hebt een afgeronde MBO+/HBO-opleiding op secretarieel gebied;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie en ruime ervaring met notuleren;
  • Je werkt zelfstandig, maar kunt ook goed samenwerken dankzij jouw organisatietalent;
  • Stressbestendigheid, een flexibele instelling en een goede sociale antenne zijn eigenschappen die jou typeren;
  • Je bent organisatie-sensitief en hebt een resultaatgerichte werkhouding;
  • Met uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden maak jij elke communicatie tot een succes.

Wat bieden wij jou?

Bij GGD Zuid Limburg bieden wij een positief en stimulerend werkklimaat met volop kansen voor flexibele professionals die zich willen ontwikkelen.
  • De
(regeling voor gemeenten) is van toepassing op de arbeidsverhouding. Hierin staan de arbeidsvoorwaarden beschreven.
  • Bij deze functie hoort een salaris van maximaal € 4.052,- bruto per maand ( functieschaal 8 ). De salarisinpassing is afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • *Het genoemde salaris is gebaseerd op een volledige werkweek zijnde 36 uur.
  • Wij starten in eerste instantie met een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, het betreft een structurele functie;
  • We hanteren hybride werken voor een goede werk/privé balans.
Je ontvangt een iPhone, notebook en hulpmiddelen om je thuiswerkplek in te richten;
  • Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer een Individueel Keuze Budget (IKB) met o.a. een eindejaarsuitkering en de mogelijkheid tot het kopen van verlof, een tegemoetkoming voor de kosten van je zorgverzekering en korting bij verschillende sportfaciliteiten;
  • We besteden ruime aandacht aan jouw duurzame inzetbaarheid. Gedurende het hele jaar krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan workshops, (sportieve) activiteiten, ons vitaliteitstraject en webinars om jouw vitaliteit, wendbaarheid en professionaliteit te vergroten.

Over de afdeling

De directiesecretaresse is onderdeel van de directie en maakt deel uit van het directie- en bestuursbureau. Als team ondersteunen, ontzorgen en adviseren zij de Directeur Publieke Gezondheid.

Over de GGD

De GGD Zuid Limburg beschermt, bewaakt en bevordert de gezondheid van alle Zuid-Limburgers, met speciale aandacht voor mensen in een kwetsbare positie. Onze medewerkers dragen daaraan bij op een manier die het verschil maakt, vandaag en morgen. Als GGD’er sta je midden in de maatschappij en ben je er als het nodig is. Dit doen wij met professionele, wendbare en vitale medewerkers.

Meer informatie over de GGD? Kijk dan eens verder op onze
of bekijk ons
.

Heb je interesse?

Herken jij jezelf hierin en wil jij onderdeel zijn van een lerende organisatie die vrijheid en vertrouwen geeft én neem jij zelf verantwoordelijkheid voor een gezonde loopbaan? Dan is er sprake van een goede match en pas jij bij onze ruim 600 betrokken en bevlogen collega’s. Wij streven naar diversiteit in ons personeelsbestand.

Hoe je solliciteert dat is aan jou, maar wij willen in ieder geval wel een CV ontvangen. Solliciteren kun je uiterlijk t/m 17 november 2023 via ons 
meer...



Meer vacatures van Baandomein