Medewerker Inkoop-orderverwerker
Synergie - 09-03-2023
Naar vacature
- Het opvragen van levertijden en plaatsen van orders bij leveranciers;
- Erop toe zien dat bestellingen op tijd geleverd worden en het oplossen van issues;
- Je communiceert met collega’s van technische inkoop, logistiek, verkoop, werkvoorbereiding, planning en extern met de klant;
- Het bewaken van de planning;
- Het verwerken van orders in het ERP systeem (ISAH).
Dit krijg je ervoor terug!
- Een salaris tussen de € 2.400 en € 2.800, bruto per maand, op fulltime basis, afhankelijk van de mate van ervaring;
- Een werkomgeving waar je ruimte hebt voor initiatief en ondernemerschap;
- Werken bij een familiebedrijf in de dynamische verpakkingswereld, koploper op het gebied van duurzaamheid;
- Leuke en gezonde werksfeer met fijne collega's;
- Goede arbeidsvoorwaarden zoals: reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld, de mogelijkheid tot vast dienstverband;
- Een aantrekkelijke pensioenopbouw
- Mogelijkheden om jezelf te (blijven) ontwikkelen;
- Verschillende leuke acties en ieder geval één keer per jaar een team- of bedrijfsuitje;
- Uiteraard heerlijke koffie en elke dag vers fruit;
- Successen worden gevierd;
Dit ben jij!
- Minimaal MBO niveau 4 werk- en denk niveau;
- Je hebt een positieve instelling, afspraak is afspraak en je bent accuraat;
- Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.
Hier ga jij aan de slag:
Ben jij een echte regelaar en krijg jij er energie van om het inkoopproces in goede banen te leiden? Zorg jij voor het gewenste resultaat door afspraken na te komen en dat ook bij in- en externe partijen te stimuleren. Ben je mondig, snel met invoeren van inkooporders en pak je door in de vervolgacties? Zie jij problemen tijdig aankomen en zorg jij voor een werkbare oplossing? Dan zijn wij op zoek naar jou!meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Synergie