Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider bedrijfskantine & facilitaire dienst

Boni Supermarkt - Nijkerk - 05-05-2021 Naar vacature  

Status vacature: Open
Contactpersoon: Lars Spierdijk

Teamleider bedrijfskantine & facilitaire dienst (32-40 uur)

Lijkt het jou geweldig om bij ons in Nijkerk teamleider te worden van de medewerkers uit de bedrijfskantine én van het door jou op te richten facilitair team van Boni Supermarkt? Ben jij goed in het maken van de planning maar ook in het bedenken van een lekker assortiment aan broodjes, smoothies en salades? Reageer dan nu want dan zoeken wij jou!

Wat houdt deze functie in?

In deze functie stuur jij 8 medewerkers aan: 4 collegas van de bedrijfskantine en 4 collegas van de facilitaire dienst. Jij maakt de planning en zorgt ervoor dat deze goed verloopt. Daarnaast vind jij het belangrijk dat iedereen met veel positieve energie aan het werk is en dit draag jij dan ook uit. Jij voert regelmatig gesprekken over persoonlijke ontwikkelpunten en natuurlijk over successen! Hebben jullie samen een drukke dag goed afgerond, dan ben jij trots op jouw team! Jij werkt zelf ook mee in de keuken en hebt alle vrijheid om zelf het assortiment te kiezen en in te kopen. Met jouw creativiteit en goede smaak weet jij overheerlijke salades en broodjes te creëren en kunnen alle collegas van het distributiecentrum en het servicekantoor van Boni er weer even tegenaan!

Wat ook gaaf is dat jij je eigen facilitair team mag gaan opzetten. Dit team zal bestaan uit 4 medewerkers verdeeld over dag- en avonddiensten. Jij hebt de eerste keuze over welke schoonmaaktoppers Boni gaan voorzien van extra glans!

Jij bespreekt lopende zaken met het hoofd logistiek. Jij krijgt veel vrijheid in deze veelzijdige functie. Jij bepaalt zelf jouw uren en bent flexibel inzetbaar. De kantine is open van maandag t/m zaterdag.

Wie ben jij?

  • Jij hebt een MBO 4 diploma;
  • Jij hebt een talent voor het aansturen van een team;
  • Jij bent communicatief vaardig, besluitvaardig en kan goed plannen en organiseren;
  • Jij bent creatief en vindt het gaaf om af en toe het assortiment te vernieuwen;
  • Jij bent positief ingesteld en wilt van elke dag een feestje maken!

Wie is Boni?

Boni is een supermarktbedrijf en heeft 44 supermarktlocaties met ruim 2.700 medewerkers. Werken bij Boni betekent werken in een dynamische omgeving. Bij Boni werken we met veel passie en zorgen we er samen voor dat we voldoen aan de kwaliteitsnormen van onze klanten tegen acceptabele kosten.

Persoonlijke ontwikkeling, professionaliteit en de wil om elke dag te verbeteren staan zowel binnen het team als in de hele organisatie centraal. Boni is volop in verandering waarin ook jij de kans, ruimte en vrijheid krijgt om mede vorm te geven aan Boni nieuwe stijl. We vinden jouw mening belangrijk; het tonen van initiatief wordt dan ook zeer gewaardeerd! Om het succes vast te houden zijn we op zoek naar nieuwe collegas.

Wat gaan wij jou bieden?

  • Aantrekkelijke toeslagen die het salaris flink kunnen verhogen;
  • Deze functie is ingeschaald in schaal C/D van de cao VGL, dat houdt in een salaris tussen de € 1858,36 en maximaal € 2.588,66 per maand;
  • De mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan het fietsplan;
  • 24 vakantiedagen en 156 ADV uren (o.b.v. 40 uur);
  • Personeelskorting in onze Boni filialen;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Een informele en prettige werksfeer.

Ben jij tijdens het lezen van deze vacature enthousiast geworden?

Wij lezen graag in jouw motivatiebrief waarom deze functie bij jou past. Graag ontvangen wij deze samen met jouw cv HR@bonisupermarkt.nl t.a.v. Lars Spierdijk. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lars Spierdijk, Hoofd Logistiek via 033-2473131.

meer...



Meer vacatures van Boni Supermarkt