Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Distributiemedewerker Facilitair

Uwv - Amsterdam - 03-06-2021 Naar vacature  

Amsterdam Sloterdijk, 36 - 38 uur

(het formulier is geoptimaliseerd voor desktop gebruik)

Deel dit artikel:

Verstuur deze informatie per mail


U gaat de volgende webpagina doorsturen:
Naam is een verplicht veld
Verkeerd emailadres
Verkeerd emailadres
Verstuur

Wat je gaat doen

Werken bij het Facilitair Bedrijf betekent een bijdrage leveren aan de missie en visie van ons directoraat, namelijk dat we door optimale en duurzame ondersteuning het werkplezier van ca. 19.000 medewerkers verhogen en daarmee bijdragen aan hun arbeidsproductiviteit en een vitale organisatie.

Binnen de afdeling Huisvesting & Facilitair zijn wij op zoek naar een distributiemedewerker voor de locatie Amsterdam. Als distributiemedewerker ben je het gezicht op locatie en het aanspreekpunt voor de klant. Je zorgt voor een optimale distributie van documenten en goederen ten behoeve van de UWV-medewerkers.

Voor de medewerker ben je een combinatie van steun- en toeverlaat, regelneef, vraagbaak en manusje-van-alles. Je bent in staat van hoog tot laag te communiceren met zowel verschillende klanten als leveranciers, waarbij je de gestelde kaders niet uit het oog verliest.

Als distributiemedewerker informeer je de klant over te volgen werkwijzen, levertijden en procedures ten aanzien van de distributie van documenten en goederen en heb je contact met medewerkers van diverse afdelingen bij de afgifte en ontvangst van documenten en goederen.

In de dynamische omgeving van het Facilitair Bedrijf ben je flexibel; je kunt je makkelijk aanpassen aan onverwachte situaties en de hectiek van de dag waarbij je oog blijft houden voor de kwaliteit van je werkzaamheden. Je bent je tevens bewust van je eigen werkomgeving en zorgt voor een opgeruimde afdeling.

Wat we van je verwachten

Je functioneert minimaal op VMBO-niveau. Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met postverwerking. Het is een pré als je kennis hebt van FMIS (facilitaire informatiesystemen).

Je bent in het bezit van een rijbewijs B. Dit is noodzakelijk omdat er verschillende panden binnen je aandachtsgebied vallen. Omdat je als FSM het visitekaartje in de panden van het Facilitair Bedrijf bent, dien je er representatief uit te zien, hiervoor wordt bedrijfskleding geleverd. Daarnaast ben je bereid om cursussen/opleidingen te volgen die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de functie.

Wat je van ons kan verwachten

Ons streven is een goede werk-privé balans en ontwikkelperspectief voor onze medewerkers. We bieden een uitdagende baan met salarisindicatie van max €2.383,06 bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek en afhankelijk van kennis en ervaring.

En uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
  • Dertiende maand en 8% vakantiegeld;
  • Opleidingen om door te groeien als expert;
  • Netwerk van professionals;
  • Modern keuzeplan arbeidsvoorwaarden;
  • Goede pensioenvoorziening;
  • Werklocatie in Amsterdam Sloterdijk, op loopafstand van het station.

Iets meer over Facilitair Bedrijf binnen ons bedrijf

Binnen het Facilitair Bedrijf onder de grote UWV-paraplu opereert de afdeling Huisvesting & Facilitair (H&F). De afdeling (H&F) bestaat uit drie werkgebieden; Huisvesting, Facilitaire dienstverlening en Servicecenter:

Huisvesting

bestaat uit Vastgoed en Projecten en is verantwoordelijk voor de huisvesting van UWV. Dit betreft o.a. het ‘matchen’ van vraag en aanbod, selecteren van gebouwen op basis van kwaliteit en locatie eisen, onderverhuur van overcapaciteit en het aanhuren van gebouwen. Tevens beheert de afdeling de huurcontracten (afsluiten en beëindigen) en is zij verantwoordelijk voor het technisch beheer van de gebouw gebonden zaken. De afdeling verzorgt ook de inrichting van panden.

Facilitair

is verantwoordelijk voor de facilitaire dienstverlening aan UWV en het dagelijks beheer van de huisvesting. Hieronder vallen onder andere diensten zoals schoonmaak, receptie, beveiliging, en catering. Facilitair zorgt ervoor dat alle medewerkers veilig en in een prettige omgeving kunnen werken. Daarvoor vertaalt zij proactief de wensen van de interne klanten op tactisch en strategisch niveau naar de te leveren facilitaire diensten.

Tot slot is er binnen de afdeling het facilitair

Servicecenter

georganiseerd waar alle klantvragen over Huisvesting & Facilitair digitaal of telefonisch beantwoord worden welke kunnen komen vanuit de ca. 19.000 eindgebruikers.

meer...



Meer vacatures van Uwv