Inloggen - Registreer  

Teamleider Customer Service Vos Logistics

R-Sharks - via Jobsonline - Woerden - 09-05-2023 Naar vacature  

Onze klant is een 4-PL logistiek dienstverlener op het gebied van 24-uurs distributie, warehousing, cross docking én container handling. Met 65.000 m2 opslag en crossdock faciliteiten in Woerden zijn we uitstekend gepositioneerd in de randstad en in staat om op efficiënte manier winkels, bedrijven en consumenten te beleveren. Dat doen we met een moderne vloot van 230 voertuigen en meer dan 350 getrokken eenheden. De bedrijfscultuur binnen het bedrijf is informeel, de lijnen zijn kort en er heerst een pragmatische en professionele instelling.

Functiebeschrijving

Ben jij een ervaren en gedreven Teamleider Customer Service op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij iets speciaals voor jou!
Als Teamleider Customer Service krijg je de verantwoordelijkheid over de dagelijkse aansturing van onze dynamische CS afdeling, die een essentiële schakel vormt tussen onze gewaardeerde klanten en de organisatie. Je zult een team van 7 enthousiaste en goed op elkaar ingespeelde teamleden leiden. Jouw talent om hen te motiveren, coachen en aan te sturen is ongeëvenaard.

Gezien onze voortdurende groei, zal de herstructurering van de afdeling een belangrijk aspect van jouw rol zijn. Als Teamleider ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en onderhoud je nauw contact met onze bestaande relaties, zowel telefonisch als via e-mail. Je zorgt voor heldere KPI-rapportages en speelt een actieve rol bij het initiëren van actieplannen. Daarnaast analyseer je logistieke en klantgerelateerde processen om verbetermogelijkheden te identificeren en te implementeren.

Naast de samenwerking met jouw directe collega's, werk je intensief samen met de afdelingen Commercie en Planning om een naadloze klantervaring te garanderen. Je rapporteert rechtstreeks aan de BU Manager, waardoor jouw input van grote waarde is binnen de organisatie.

Dus, ben jij klaar om jouw leiderschap naar een hoger niveau te tillen als Teamleider Customer Service? Aarzel dan niet langer en solliciteer nu!

Functie-eisen

Wat neem je mee?
  • HBO werk en denkniveau, bij voorkeur een opleiding in Transport & Logistiek en- of Commerciële Economie
  • Een aantal jaar werkervaring in een soortgelijke aansturende rol
  • Ervaring met Lean en Operational Excellence is een pré
  • Een professionele en commerciële drive, oplossingsgericht en een sterk ontwikkeld analytisch vermogen
  • Sterke communicatie skills in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ervaring met Warehouse Management Systemen (WMS) en sterk met Microsoft Office (waaronder Excel)
  • Een continue focus op het verbeteren van het CS-proces
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van R-Sharks
Meer Teamleider Customer Service Vos Logistics vacatures