Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

18 apr apr

Inkoop - Amstelveen - 19-04-2024 Naar vacature  

Geplaatst op 18 apr 2024

Functie:
Producten en diensten inkopen met de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Voor niks minder gaat ons team Procurement. Als partner van de business sluit Procurement raamcontracten af voor de levering van materialen, diverse diensten en kleinere opdrachten en ondersteun je collega’s in het bestelproces. Wil jij hier deel van uitmaken? Neem dan contact op!

Sector:
Privaat

Dienstverband:
Vast

Specialisme:
Facilitair, HR(M), MarCom, None Product Related, Overig
Procurement | Finance & Procurement | Young Professional (0-2) | Amstelveen

Wat ga jij doen als Junior Non Product Related Buyer?

Onze interne collega’s kunnen bij dit team terecht voor advies en ondersteuning voor al hun inkoopbehoeften. Met externe partners gaat Procurement aan de slag om de aankoop van alle benodigde leveringen, dienstverlening en onderhoudswerken volgens de juiste voorwaarden te realiseren. Dat we hierbij rekening houden met de bedrijfsdoelstellingen in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen, is voor ons evident. Zo halen we niet alleen het beste uit de markt, maar werken we als Procurement op onze manier mee om ESG-doelstellingen te halen.

Samen met ons groeiende team, met momenteel 3 Category Managers en het Service Center team, ondersteun je alle stappen van de verschillende fases in het inkoopproces. Een job waar nauwkeurigheid en collegialiteit essentieel zijn. Je bent energiek, leergierig en enthousiast. Je bereidt alle inkoopdossiers voor en volgt ze op van A t/m Z. Je krijgt veel autonomie binnen de functie wat het werk uitdagend maakt.. Als Junior NPR Buyer heb je daadwerkelijk impact, niet alleen in je eigen team, maar voor heel KPMG!

Jouw uitdagingen

  • Je ondersteunt bij belangrijke dossiers voor KPMG, wat impact en voldoening geeft
  • In een hecht team werk je samen met collega’s, andere afdelingen en externe leveranciers
  • Een helder takenpakket biedt afwisseling in diverse dossiers en deadlines, waaronder HR, Travel, Facilities en Marketing
  • Je hebt flexibiliteit en balans tussen thuis en op kantoor werken om verbonden te blijven met collega’s en stakeholders
  • Jouw ontwikkeling staat centraal, met persoonlijke onboarding en on-the-job support in een organisatie die constant werkt aan kwaliteit en procesverbetering

Dit neem jij mee

  • Hbo- of WO-studie afgerond in de richting van (bedrijfs)economie, finance of facilities
  • Energieke teamspeler met sterke communicatieve vaardigheden (Nederlands en Engels) en proactief in probleemoplossing
  • Planner en onderhandelaar die resultaten behaalt binnen de juiste timing
  • Vertrouwelijk en discreet in omgang met prijs- en contractuele afspraken
  • Kennis van wetgeving (vooral privacy & security), Excel-vaardigheden en ervaring in Coupa als pré

Dit bieden wij

  • Een marktconform salaris, winstuitkering, een vaste onkostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding.
  • 30 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om meer dagen te kopen of je vakantiedagen te verkopen.
  • Een volledig ingerichte thuiswerkplek.
  • Vergoeding van je reiskosten met een NS business kaart of reiskostenvergoeding.
  • Een laptop en iPhone die je ook privé mag gebruiken.
  • Een flexibel pensioen zonder verplichte eigen bijdrage.
  • Een uitgebreid aanbod van trainingen en opleidingen die bijdragen aan jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.
  • Aandacht voor vitaliteit! Sporten op het kantoor in Amstelveen of korting op een sportschool bij jou in de buurt én toegang tot coaching, gezondheids- en vitaliteitprogramma’s.
  • ‘Together’ is één van onze kernwaarden. Je kunt dus rekenen op verschillende sociale activiteiten zoals teamuitjes, borrels en evenementen samen met je collega’s.

Interesse? Let’s meet!

Sophie Vastbinder, Recruiter, komt graag met jou in contact.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Inkoop
Meer 18 apr apr vacatures