Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Stafadviseur Kwaliteit

Amsterdam Umc - 10-04-2024 Naar vacature  

Ben jij ervaren in het ontwikkelen van kwaliteitsbeleid? En wil jij samen met je team de kwaliteit borgen binnen de Facilitaire Dienst van Amsterdam UMC?

Stafadviseur Kwaliteit
Copy Link

Aantal uur:
32
36 uur per week

Werklocatie:
Beide locaties Amsterdam UMC

Contractvorm:
bepaalde tijd met uitzicht op vast

Salaris:
€ 4.498 - € 6.156

Reageer tot en met:
26 april 2024
Reageer binnen
16
dag(en)
Wat
ga
je doen?
Als Stafadviseur Kwaliteit ben jij in brede zin verantwoordelijk voor advisering over en het (door)ontwikkelen, toetsen en borgen van het lange termijn kwaliteitsbeleid van de Facilitaire Dienst (FD). Daarnaast zorg je voor ondersteuning van de Commissie Veilige Faciliteiten (CVF) als adviesorgaan van de raad van bestuur.

  • Je adviseert de directeur en management FD over kwaliteitsthema’s en dossiers;
  • Je stelt beleidsnotities op met betrekking tot kwaliteit en veiligheid ter besluitvorming door het MT FD;
  • Je ontwikkelt het kwaliteits- en veiligheidsbeleid uitgaande van de strategie van en de dienstverlening door de FD;
  • Je bent ambtelijk secretaris van de Commissie Veilige Faciliteiten, voortvloeiend uit de rol van de directeur FD als commissievoorzitter. Adviseert vanuit deze rol de commissie over Amsterdam UMC breed kwaliteits- en veiligheidsbeleid op facilitair gebied;
  • Je volgt ontwikkelingen in relevante wet- en regelgeving (JCI-normenkader) en analyseert deze op de gevolgen voor het kwaliteitsbeleid en de kwaliteitssystemen van de diverse afdelingen. Je overziet hierin de ontwikkelingen, kansen en consequenties voor FD op lange termijn;
  • Je bent de centrale verbinding ten aanzien van kwaliteit en veiligheid naar de zorgdivisies, diensten en staven;
  • Je draagt zorg voor het laten uitvoeren van audits, FMS tracers, risicoanalyses en voert deze in beperkte mate zelf uit. Daarnaast vervul je een coördinerende rol in dit proces naar de dienst Huisvesting Vastgoed en Techniek, divisie 9 Laboratoria en Zorgsupport;
  • Je stuurt 2 fte aan door middel van coaching en begeleiding.
Vragen over deze functie?
Dewi Henneman
Recruitment adviseur
Stel een vraag
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Sluiten
Annuleren
Versturen
Wat
neem
je mee?
Jij bent een stevige en flexibele persoonlijkheid. Je bent communicatief sterk, zoekt proactief de samenwerking op met andere afdelingen en bent een verbinder. Een weloverwogen aanpak vanuit een natuurlijke organisatiesensitiviteit, dat is jouw stijl.

  • Je hebt een afgeronde opleiding op hbo-/wo niveau;
  • Je bent een specialist op het gebied van kwaliteit en hebt meerjarige ervaring met het ontwikkelen van kwaliteitsbeleid;
  • Je bent ervaren in het opstellen, analyseren en interpreteren van operationeel, tactisch en strategisch beleid en procedures;
  • Je schrijft graag, bent analytisch en procesmatig sterk;
  • Belangrijk is dat je weet hoe te bewegen én je weet anderen in beweging te krijgen in een politiek gevoelige organisatie;
  • Je bezit vaardigheden om enkele collega's aan te sturen, coachen en inspireren. Heb je leidinggevende ervaring dan is dat een voordeel.
  • Ervaring met JCI-accreditatie is een pré.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
Wat
bieden
we jou?

Per 1 mei 2024 vindt er een salarisverhoging plaats van 4% conform CAO afspraken

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
  • Inschaling in salarisschaal 11: € 4.498
tot € 6.156 bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring). Daarnaast ontvang je onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag.

.
  • Een baan in het geweldige Amsterdam! Je komt terecht in een open cultuur gericht op samenwerking en je maakt deel uit van een leuk team.
  • Gratis en onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz.
  • Pensioenopbouw bij het ABP, waarvan wij 70% van de premie betalen.
  • Een vergoeding van 75 tot 100% van je OV-reiskosten. Kom je liever op de fiets? Dan hebben we een goede fietsregeling.
  • Een actieve personeelsvereniging én Jong Amsterdam UMC vereniging, die beide leuke (sportieve) activiteiten en evenementen organiseren.
Waar ga je
werken
?
Met veel enthousiasme en gastvrijheid de zorg ondersteunen, dáár staat de Facilitaire dienst van Amsterdam UMC voor. Kerntaken zijn logistiek, eten en drinken, schoonmaak, publieksservice en beveiliging. Er werken ongeveer 700 medewerkers bij de FD en de begroting bedraagt ca. 60 miljoen. Samen wordt ervoor gezorgd dat ondersteunende processen soepel verlopen en medewerkers hun aandacht volledig kunnen richten op zorg, onderwijs en onderzoek.

In het kader van de fusie in 2018 zijn de facilitaire diensten van de locaties AMC en VUmc samengevoegd tot één facilitaire dienst Amsterdam UMC. Het samenvoegingsproces van beide diensten is nog volop aan de gang. Het nieuwe organogram bestaat uit vier clusters, te weten Supply Chain, Zorgondersteuning, Services & Veiligheid en Staf & Projecten.

Jij valt als stafadviseur onder het cluster Staf & Projecten en je legt verantwoording af aan de clustermanager. Je bent onderdeel van het MT van dit cluster. Gezamenlijk zetten jullie de koers uit voor het cluster Staf & Projecten.

Het cluster Staf & Projecten ondersteunt de andere clusters met projectleiding, kwaliteitsmanagement, communicatie, functioneel beheer en contractbeheer. Het team bestaat uit enthousiaste en gedreven mensen die zelfstandig hun werk uitvoeren. Voor de onderlinge verbinding worden er regelmatig informele bijeenkomsten gehouden, zoals de maandelijkse borrel.

De cultuur is open en de samenwerking over het algemeen laagdrempelig. Bovendien streven we naar gelijke kansen voor iedereen. Dat betekent dat er ruimte is voor een ieders cultuur, afkomst, ideeën en creativiteit.

.
Wat kun je
verwachten
?
Een baan in onze prachtige hoofdstad
Werken bij dé favoriete werkgever in de zorg (intermediair 2021)
Alle collega's hebben hetzelfde doel: bijdragen aan de zorg voor morgen
Er is ruimte voor ontplooiing, verdieping en verbreding van je kennis
Een actieve personeelsvereniging die leuke activiteiten organiseert en korting op producten en diensten voor jou regelt
Amsterdam UMC innoveert continu, dat vraagt om een flexibele instelling van iedereen
Twee grote locaties, goed voor je stappenteller!
Je hebt meer dan 19000 collega’s die je niet allemaal persoonlijk zult leren kennen
Het verhaal van Amsterdam UMC
Bekijk de video’s en leer meer over onze organisatie
Amsterdam UMC
Tulp
Verpleegkundige visie
Laten we kennis maken
Sollicitaties op deze vacature worden door ons doorlopend in behandeling genomen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Amsterdam Umc