HR-Adviseur
24-32 uren per week
Dagdiensten
HBO
Onze opdrachtgever die gespecialiseerd is in tankcontainertransport is op zoek naar een HR medewerker die voor 24 tot 32 uur per week beschikbaar is. Jij bent verantwoordelijk voor de gehele HR-cyclus dus van instroom, doorstroom tot uitstroom van medewerkers. Lees de vacaturetekst voor meer informatie.
Functieomschrijving
Onze opdrachtgever is middelgroot en heeft ruim 720 medewerkers in dienst met vestigingen in binnen- en buitenland. Echter kom jij te werken op het hoofdkantoor en daar kent iedereen elkaar bij naam. Dit maakt dat collega’s je weten te vinden zowel per e-mail/telefoon als fysiek aan het bureau. Als HR generalist bij onze opdrachtgever ben jij verantwoordelijk voor alle aspecten binnen de HR afdeling. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:- Verzorgen van het wervings- & selectieproces;
- De onboarding van je nieuwe collega en je verzorgt het introductieprogramma;
- Contacten met W&S bureaus, bedrijfsarts, brancheorganisaties;
- Een frequente HR-cyclus (evaluatie inwerk-/voortgangs- en ontwikkelgesprek onder andere met monteurs en chauffeurs);
- Het op orde houden van de digitale personeelsdossiers en -mutaties;
- Waarborgen van een effectief verzuimbeleid en verzuimbegeleiding
- (bekend met de WVP);
- Verzorgen en onderhouden van de opleidingenmatrix
- De ontwikkeling van de collega's, je kijkt naar leerbehoefte en regelt de aanmelding via de opleidingsinstituten;
- Voorbereiden van de salaris voorloop;
- Ondersteuning bij verwerking van maandelijkse salarisadministratie;
- Verwerken van mutaties in de diverse administraties;
- Ondersteuning van secretariaat, ook bij afwezigheid. Dit is vooral gericht op agendabeheer, zakenreizen regelen, ondersteuning bieden aan Sales op gebied van offertes.
Wat bieden wij
- Arbeidsovereenkomst direct aangeboden door de opdrachtgever;
- Bruto maandsalaris tot €4.500;
- Een functie voor 24-32 uur per week.
- De mogelijkheid om je werkweek helemaal zelf in te delen, bij 24 uur bijvoorbeeld 4x6 of 5 dagen aanwezig en bij 32 uur 4x8 en bij afwezigheid secretariaat 5 dagen bezetting;
- Cao Beroepsgoederenvervoer TLN;
- Reiskosten vergoeding €0,23 per kilometer met een maximum van 25 km per enkele reis;
- Vakantietoeslag 8%;
Functie-eisen
- HBO-denk- en werkniveau; bij voorkeur heb je een HR- en/of P&O-opleiding afgerond;
- 2-5 jaar werkervaring binnen een soortgelijke, recruitment of secretariële functie;
- Aantoonbare werkervaring met personeel- en salarisadministratiesystemen, onze opdrachtgever werkt met Navision/Mercash;
- Kennis van MS Office;
- Kennis van internationale sociale wetgeving en cao’s;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Extra info
- Binnen 2 werkdagen na jouw bericht ontvang je van ons een reactie;
- Kom je gezellig langs voor een 1e gesprek met één van onze recruiters;
- Zijn wij enthousiast en jij ook? Dan zullen we een referentie bij je opvragen;
- Nog steeds positief? Mooi! Dan sturen wij jouw CV inclusief referentie door naar onze opdrachtgever;
- Jij wordt uitgenodigd voor een 1e gesprek bij onze opdrachtgever. Gesprek positief verlopen? Top! Dan volgt een assessment;
- Geweldig, je hebt het assessment goed gemaakt en er volgt een arbeidsvoorwaarde voorstel vanuit de opdrachtgever.
- Wij feliciteren jou met je nieuwe baan!
Vragen?
Annika Breel
×Heb je nog vragen over de vacature? Stel hieronder je vraag!
CloseSamenvatting
Werving & SelectieBranche
HRLocatie
NissewaardUur per week
24-32Opleidingsniveau
HBOType dienst
DagdienstenEigen vervoer vereist
NeeDeel deze vacature
Online solliciteren wordt niet ondersteund op deze browsermeer...
Naar vacature
Meer vacatures van PortPeople
Meer HR-Adviseur vacatures