Inloggen - Registreer  

Communicatieadviseur

Leger des Heils - Almere - 16-04-2024 Naar vacature  

28 - 36 uren per week
euro
3282 - 5512
school
HBO / WO
Wil jij jouw communicatietalent inzetten voor een betekenisvolle organisatie? Waarbij je communicatieprojecten leidt en tot een goed einde brengt? Heb jij ideeën over hoe het Leger des Heils haar nieuwe werkgeversmerk verder kan uitbouwen en hoe we onze vacatures bij de juiste doelgroepen onder de aandacht brengen? Kom ons versterken als communicatieadviseur met focus op arbeidsmarktcommunicatie!

Wat ga je doen?

Het grootste deel van je werk richt zich op arbeidsmarktcommunicatie. Samen met o.a. de recruitmentstrateeg ontwikkel je een arbeidsmarktcommunicatiestrategie voor de komende jaren. Met jouw kennis en ervaring weten we de juiste (zorg)professionals te enthousiasmeren om voor het Leger des Heils te werken. Je pakt ook andere projecten op en zorgt samen met je collega’s dat de communicatiedoelen worden behaald.

Je functie is divers en afwisselend, hieronder vind je een aantal voorbeelden van wat je gaat doen:
  • Je draagt zorg voor de landelijke consistentie van het werkgeversmerk
  • Je geeft advies over hoe en waar communicatie moet worden ingezet om ons als werkgever te profileren bij de juiste doelgroepen
  • Je zorgt dat al onze arbeidsmarktcommunicatie wordt uitgelijnd met het nieuwe werkgeversmerk. Denk hierbij aan de werken-bij website, (online) campagnes, events en overige middelen en kanalen
  • Je faciliteert en adviseert (regionale) communicatieadviseurs en recruiters over de juiste tone of voice en beelden rondom arbeidsmarktcommunicatie
  • Je bedenkt content en middelen en stuurt het ontwerpbureau en freelancers aan om dit te ontwikkelen
  • Je geeft communicatieadvies en leidt communicatieprojecten. Denk bijvoorbeeld aan een landelijk wervingsevent, een project gericht op jongeren of het Kunst- en Theatergala. Je voert regie op de uitvoer hiervan, bewaakt deadlines en verzorgt deels zelf de operationele uitvoer
  • Je creëert content. Denk aan het schrijven van teksten, interviewen van medewerkers en het plaatsen van campagnes, blogs, podcasts of testimonials op LinkedIn. Samen met collega’s monitor je wat scoort en wat niet en pas je daarop aan

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal een hbo-diploma communicatie, journalistiek of een vergelijkbare opleiding
  • Je hebt ruime ervaring in het leiden van communicatieprojecten en het geven van communicatieadvies
  • Je hebt specifieke ervaring op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en zit vol ideeën om ons nieuwe werkgeversmerk verder te versterken. Je bent bijzonder goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op dit gebied
  • Je hebt gevoel voor content en visuals en kunt goed schrijven
  • Je kunt overzicht houden over verschillende projecten en deadlines
  • Je heb ervaring in het ontwikkelen en uitvoeren van on- en offline campagnes
  • Je bent betrouwbaar, verantwoordelijk en kunt goed planmatig werken. Daarnaast ben je een fijne collega en werk je graag samen met collega’s van diverse disciplines
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Leger des Heils