Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief Medewerker Inkoop
Het belangrijkste in deze functie is de ondersteuning van onze inkopers bij hun dagelijkse werkzaamheden. We zijn gestart met de invoering van een nieuw ERP-pakket (SAP). Dit heeft gevolgen voor het gehele administratieve proces en het zou fijn zijn als jij daar flexibel mee kunt omgaan.
Nauwkeurig
Ervaring met ERP, bij voorkeur SAP
Nederlands en Engels
share
WAT GA JE DOEN?
- Vraagbaak voor collega's met betrekking tot levertijden en bestellingen.
- Orderbevestigingen nabellen en bijhouden.
- Verzorgen van de inkoopadministratie in SAP.
- Archiveren.
- Controleren en bijhouden van prijzen.
- Inkopen van eenvoudige bedrijfsmiddelen zoals kantoorartikelen.
- Uitvoeren van overige voorkomende administratieve werkzaamheden op de afdeling.
WAT BIEDEN WIJ?
- Veel afwisseling in werkzaamheden.
- Grote mate van zelfstandigheid.
- Veel ruimte voor eigen initiatief; ook met het oog op de veranderende processen.
- Een leuk team collega's.
- Flexibele werktijden.
- Een baan voor 24-32 uur per week.
Afwisselende werkzaamheden
Flexibele werktijden
WIE ZOEKEN WIJ?
- Ervaring in administratie van inkoop/facturatie
- Zelfstandig en initiatiefrijk.
- Nauwkeurig.
- Communicatief vaardig.
- Basiskennis van ERP-systeem, bij voorkeur SAP.
- Goede beheersing van Nederlands en Engels.
Ervaring met ERP, bij voorkeur SAP
meer...
Meer vacatures van Kiremko