Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectondersteuner afdeling Verkoop en Gebiedsontwikkeling, Rijksvastgoedbedrij
Rijksvastgoedbedrijf (RVB)
Delen
Vacature bewaren
Solliciteren
Standplaats
Tilburg
Contractduur
1 jaar
Uren per week
32 - 36
Maandsalaris
€2.675
Salarisniveau
schaal 8
Niveau
MBO
Vakgebied
Juridisch, Inkoop / verkoop
Reageren voor
31 januari
Nog 1 dag
Vacaturenummer
RVB/2022/08
Plaatsingsdatum
17 januari 2022
Dienstverband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
De koepelgevangenis in Breda, de gevangenis in Maastricht, de rechtbank in Tilburg en een marechausseekazerne in Maastricht, maar ook gronden en wegen van Rijkswaterstaat, dienstwoningen en defensiewoningen op Curaçao. Het zijn slechts enkele voorbeelden van vastgoed in de enorme portefeuille van het Rijksvastgoedbedrijf. Worden sommige vastgoedobjecten niet meer gebruikt? Dan gaan ze in de verkoop. Als Projectondersteuner in Tilburg speel jij in deze projecten een belangrijke rol.
Je ondersteunt projectleiders en projectmanagers bij dossiers die wisselen qua complexiteit. Denk bijvoorbeeld aan de verkoop van een stuk grond dat overblijft na aanleg van een (rijks)weg waarbij de bestemming onveranderd blijft. Of aan de verkoop van een gebouwencomplex, waarbij we samen met een gemeente op zoek gaan naar herbestemmingsmogelijkheden of onderzoeken hoe het object past in de gebiedsontwikkeling. Daarnaast lever je zo nodig ook een bijdrage aan landelijke projecten, en neem je deel aan de werkgroep voor ons internetplatform biedboek.nl.
Als projectondersteuner verzamel je alle informatie die nodig is voor de verkoop, zoals kadastrale informatie, en organiseer je kijkdagen. Ook regel je offertes en aanvragen voor diverse onderzoeken zoals bodem-, asbest- en bouwkundige onderzoeken.
Je zorgt voor de administratieve ondersteuning bij het Inkoopproces (aanmaken Bestelaanvragen in Oracle en verwerken Inkooporders) met betrekking tot deze onderzoeken als ook opdrachten voor onderhoud en storingen.
Daarnaast stel je de koopovereenkomst op.
Als het verkoopdossier compleet is zorg je ervoor dat alle informatie op onze site biedboek.nl wordt geplaatst zodat de daadwerkelijk verkoop van start kan gaan.
Vervolgens zorg je voor de correspondentie en completering van de dossiers in Filenet en ben je mede verantwoordelijk voor de projectadministratie in Oracle.
Je geeft intern toelichting over de voortgang van projecten. Ook denk je mee over hoe we de verkoop van ons vastgoed het beste kunnen aanpakken en op welke punten we onze processen kunnen verbeteren. En je speelt voortdurend in op de wisselende en onverwachte omstandigheden die je werk en de werkomgeving beïnvloeden. Jouw job is dus heel divers en erg dynamisch.
- Je hebt een mbo(+) opleiding en/of werk- en denkniveau op bij voorkeur een financieel, economisch of juridisch gebied.
- Je hebt ervaring met administratieve en juridische ondersteuning (bij de verkoop van vastgoed).
- Je hebt ervaring met het toepassen van relevante wet- en regelgeving, waaronder de Algemene wet bestuursrecht, het privaatrecht en het verbintenissenrecht.
- Je hebt kennis van en kunt goed overweg met ICT-systemen zoals FileNet, Oracle en GIS.
- Je kunt goed plannen en organiseren, vlot schakelen tussen verschillende projecten en de rust en het overzicht bewaren als de druk hoog is.
- Je kunt goed samenwerken en hebt altijd oog voor de klant en het resultaat.
schaal 8
Maandsalaris
Min €2.675
Dienstverband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Contractduur
1 jaar
Minimaal aantal uren per week
32
Maximaal aantal uren per week
36
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
- De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 8 februari 2022.
- Op dit moment vinden de sollicitatiegesprekken digitaal plaats d.m.v. videobellen. Bij de uitnodiging voor het sollicitatiegesprek ontvang je hiervoor een instructie.
- Mogelijk is voor de uitoefening van je werkzaamheden bij het Rijksvastgoedbedrijf (in de toekomst) een veiligheidsonderzoek aan de orde. We gaan ervan uit dat je daaraan meewerkt.
- Omdat we duurzaamheid stimuleren, reizen we zoveel mogelijk met het openbaar vervoer. Je krijgt daarom van ons een ov-kaart voor woon-werkverkeer en dienstreizen. Voor locaties die niet goed te bereiken zijn met het ov zijn bedrijfsauto's beschikbaar.
- Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken we onafhankelijk van tijd, plaats en apparaat. Je overlegt met het clusterhoofd hoe je hier invulling aan geeft. Het kan dus ook zijn dat je af en toe op een andere locatie of thuis werkt.
- Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.
Meer over de functiegroep Medewerker Vastgoed en Infrastructuur
Door het Functiegebouw Rijk worden medewerkers en leidinggevenden geholpen bij het maken van resultaat- en ontwikkelafspraken in functioneringsgesprekken en krijgt men inzicht in de loopbaanmogelijkheden binnen de Rijksoverheid.Meer over jouw toekomstige afdeling
Directie Transacties en ProjectenDe directie Transacties en Projecten is dé schakel tussen het Rijksvastgoedbedrijf en de vastgoed- en bouwmarkt. Wij voeren de strategie van het Rijksvastgoedbedrijf uit door geplande mutaties in de vastgoedportefeuille te realiseren door middel van (her)ontwikkeling, transformatie, transacties en verkoop van vastgoed. Ook richten we ons op contractonderhandelingen en bestemmingswijzigingen van vastgoed. De directie bestaat uit de afdelingen Verkoop en Gebiedsprojecten, Verhuur en Taxaties, Inkoop en Contractmanagement, Architectuur en Techniek en de afdelingen Projecten.
Afdeling Verkoop en Gebiedsprojecten
De afdeling Verkoop en Gebiedsprojecten bestaat uit ruim honderd mensen, die verspreid werken door het land. Hiërarchisch word je gepositioneerd onder een van de sectiehoofden, maar binnen de projecten en programma’s stuurt een van de projectdirecteuren van de afdeling je aan. Naast jou werken er acht andere projectmanagers voor de afdeling Verkoop en Gebiedsontwikkeling. Stuk voor stuk enthousiaste, gedreven en loyale collega’s, die staan voor kwaliteit.
Sectie 4
Jij maakt deel uit van sectie 4, die ongeveer 25 medewerkers telt, opereert vanuit Tilburg en bestaat uit experts, projectleiders en (senior) vastgoedmedewerkers. Omdat je aan landelijke projecten werkt, geldt voor jouw functie de standplaats Den Haag. Wel werk je nauw met je collega’s van de sectie. Jullie kunnen altijd bij elkaar terecht voor vragen of advies.
Rijksvastgoedbedrijf (RVB)
Het Rijksvastgoedbedrijf, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, is de grootste opdrachtgever in Nederland op het gebied van vastgoed. Wij zijn een professionele organisatie met een enorme hoeveelheid beschikbare kennis en ervaring. We beheren ruim 12 miljoen vierkante meter gebouwen en circa 89.000 hectare grond. Onze medewerkers ontwikkelen en beheren onder meer rechtbanken, kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en monumenten.Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken project- en procesmanagers, inkopers, contractmanagers, gebouwbeheerders, juristen, restauratiespecialisten, ingenieurs en architecten. Maar ook ecologen en kunsthistorici. Wij zorgen voor beheer en onderhoud, aan- en verkoop, nieuwbouw, verbouw en renovatie én ontwikkeling en herontwikkeling van gebouwen en terreinen.
Zie
voor meer informatie over het Rijksvastgoedbedrijf.
Contactpersonen
Voor meer informatie over deze vacature:
Eric de Vetter, manager
Frans-Jozef Magis, senior Medewerker Vastgoed en Infrastructuur
meer...Meer vacatures van Werken voor Nederland