Medewerker Verhuur en Verkoop
Opvang van een werkpiek (boven formatie)
Standplaats
Harderwijk
Functieschaal
H
Werk- en denkniveau
HBO
Start opdracht
29-08-2022
Eind opdracht
31-10-2022
Optie tot verlengen
Ja
Bedrijfsinformatie
De toekomst verandert onder onze handen. Over tien jaar doen we allemaal iets anders dan nu. Wie dat een aantrekkelijke gedachte vindt, past bij Omnia Wonen.Omnia Wonen, dat zijn volkshuisvesters. Wij zorgen voor passende en betaalbare woningen voor mensen die dat echt nodig hebben. Onze mensen zijn stuk voor stuk experts in hun vak die zich met veel plezier blijven ontwikkelen. Dat geldt voor de woonadviseurs en projectbegeleiders maar ook voor de controller of directiesecretaresse. En we zijn er allemaal op gericht om de uitdagingen waarvoor Omnia Wonen als corporatie staat te realiseren. Nu en in de toekomst.
Projectomschrijving
De functionaris ondersteunt bij administratief- juridische aangelegenheden op het gebied van verhuur en verkoop. Het gaat onder meer om verhuur, incasso, huurverhogingen, verkoop, aankoop en beheer van het bezit van Omnia Wonen. De functionaris rapporteert en implementeert ontwikkelingen met betrekking tot bovengenoemde thema’s. Alle acties die nodig zijn om aan veranderingen in wet- en regelgeving te voldoen worden door de functionaris in gang gezet.Resultaatgebieden
1. Huur
- Ondersteunt bij het implementeren van de jaarlijkse huuraanpassing.
- Ondersteunt bij de afhandeling van vragen over de jaarlijkse huuraanpassing.
- Handelt bezwaarschriften met betrekking tot huuraanpassing af.
2 .(Uitvoerings)beleid, processen en rapportage
- Draagt zorg voor analyses, rapportages en plannen op het gebied van verhuur en beheer.
- Doet voorstellen voor ontwikkeling en verbetering van (uitvoerings)beleid, producten en diensten die samenhangen met klant, verhuur en beheerprocessen en draagt bij aan de implementatie ervan.
- Draagt zorg voor de effectieve en efficiënte organisatie brede uitvoering van de woonruimteverdeelsystemen en de bijbehorende samenwerkingsverbanden.
3. Verkoop en Bijzonder Bezit
- Ondersteunt bij het uitvoeren van de administratieve afhandeling van verhuur en beheer van bedrijfsonroerend goed en maatschappelijk onroerend goed.
- Ondersteunt bij uitvoeren van de administratieve afhandeling van verkoop, aankoop en terugkoop.
Functie eisen
Functie eisen
- Ondersteunt bij uitvoeren van de administratieve afhandeling van verkoop, aankoop en terugkoop.
- Opleiding: HBO Juridisch Administratief
- Aanvullend: Financiële kennis/ affiniteit van administratieve- en verhuurprocessen
- Aanvullend: Beschikken over juridische kennis en/of ervaring in de makelaardij.
- Het is van belang dat je kunt werken met Dynamics Empire (DE) - zeer belangrijk!
- Opleiding: HBO Juridisch Administratief
- Aanvullend: Financiële kennis/ affiniteit van administratieve- en verhuurprocessen
- Aanvullend: Beschikken over juridische kennis en/of ervaring in de makelaardij.
Tarief
Vacature informatie
Datum publicatie
04-08-2022 09:00Datum sluiting opdracht
18-08-2022 11:00Datum sluiting vragen
11-08-2022 15:00Datum beantwoording vragen
12-08-2022Datum gesprekken
22-08-2022Datum terugkoppeling
24-08-2022Arbeidsvoorwaarden
CV-eisen
GeenWerkdagen
Meer informatie
Het is niet toegestaan om gedurende het proces contact op te nemen met de opdrachtgever. (Inhoudelijke) vragen kunnen digitaal worden gesteldVerklaring omtrent gedrag
Als onderdeel van de wervingsprocedure vraagt de opdrachtgever, in het kader van haar integriteitsbeleid, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG).Fee Flexwerkportaal
Flexwerkportaal brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende opdrachtnemerVraag en antwoord
Wat is de thuis/kantoor werk verhouding na een gedegen inwerkperiode?
we werken hybride met 1 dag per week een wisselende teamdag. Verder kan er vanuit huis gewerkt worden als dit past bij de werkverdeling.Overige
- Je (kandidaat) gebruikt voor de opdracht een eigen laptop
- Je (kandidaat) gebruikt voor de opdracht een eigen iPad/tablet
Naar vacature
Meer vacatures van Flexwerkportaal