Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Klantcontactcentrum

Bright Professionals - Geldermalsen - 25-04-2024 Naar vacature  

Medewerker Klantcontactcentrum

Functieomschrijving

Voor AVRI zoeken wij een Medewerker Klantcontactcentrum.
Als KCC-medewerker bij Avri ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en klanten.

Werkzaamheden

  • Het professioneel te woord staan van inwoners en klanten via telefoon en balie
  • Het foutloos afhandelen van binnenkomende e-mails en berichten op social media
  • Het helder informeren over producten, diensten en procedures
  • Het efficiënt doorzetten van meldingen naar de juiste afdeling of persoon
  • Beheer van diverse mailboxen en het correct terugkoppelen naar inwoners en klanten
  • Het snel en accuraat verwerken van klantmeldingen in onze systemen, terwijl je streeft naar korte wachttijden

Organisatie

Avri speelt een cruciale rol in de afvalbeheersing en het onderhoud van de openbare ruimte binnen de regio Rivierenland. Ons Klantcontactcentrum (KCC) vormt het hart van de organisatie, waar alle klantvragen en -meldingen binnenkomen. Professionaliteit en servicegerichtheid zijn bij ons van essentieel belang.

Als KCC-medewerker bij Avri ben je onderdeel van een prettige en collegiale werkomgeving, waar goed werkgeverschap en werknemerswelzijn centraal staan.

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.

Functie eisen

  • Beschikbaarheid op woensdag en vrijdag (flexibiliteit mogelijk)
  • Relevante MBO-niveau 3 opleiding
  • Uitstekende telefonische en computervaardigheden
  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
  • Flexibiliteit in werktijden (08:00–16:30u of 08:30–17:00u)

Functie wensen

  • Beschikbaarheid tijdens schoolvakanties
  • Ervaring in een klantcontactcentrum
  • Kennis van AfvalRIS, Arcgis maps, Obi4Wan of gelijkwaardige systemen
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bright Professionals