Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Supportmedewerker
Voor ons ben je de Supportmedewerker die precies weet hoe we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.
Voor onze klanten ben je degene die servicegericht hun vragen beantwoordt, klachten oplost en verzoeken verwerkt.Met de producten en diensten van
Fivespark
helpen we hen verder
op hun
weg naar succes. Wij bieden onze klanten de beste oplossingen zodat zij, altijd en overal, veilig digitaal samenwerken. Dat is wat wij hen beloven en samen met jouw support maken we dat waar. Dat is onze missie. En die van jou. Iedere dag weer.
Wat ga je doen?
Wanneer je een vraag krijgt van een klant, weet je dat daar verborgen behoeftes of vragen achter kunnen liggen. Jij zoekt uit hoe de klant het beste geholpen kan worden en geeft advies.
Dit doe je zelfstandig maar je werkt ook samen. Bij complexe vragen aarzel je niet de juiste afdeling binnen Fivespark in te schakelen zodat onze klanten snel geholpen worden. Je bent onderdeel van een hecht en gezellig team dat er continu mee bezig is de service van Fivespark naar een hoger niveau te tillen.Je rapporteert aan de manager Service & Support bij wie je ook met voorstellen komt waarmee we onze dienstverlening kunnen optimaliseren.
Dit ga je doen
Overzicht houden
Je biedt via mail of telefonisch en in hetonline ticketsysteem
de juiste ondersteuning
Je verwerkt bestellingen, deze corrigeer je waar nodig en je maakt ze compleet
Kansen zien
Je verleent eerstelijns support op verkochte producten en dienstenJe adviseert over het assortiment, het reparatiesysteem en de webshop
Je ondersteunt de salesafdeling door leads en offerteaanvragen toe te wijzen
Support bieden
Je zorgt ervoor dat er altijd wordt teruggekoppeld en dit leg je vast in het systeemJe verzorgt klantrapportages
Je dient als interne vraagbaak en je schakelt gemakkelijk tussen alle afdelingen.
Goed geregeld
- aantrekkelijk salaris
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
- goede pensioenregeling
Samen groeien
sneluitzicht op een vast contract
- persoonlijk opleidingsbudget, trainingen en doorgroeimogelijkheden
Fijne werkomgeving
leuke collega’
s en een prettige, informele werksfeer
inpandig restaurant met betaalbare, lekkere en gezonde lunchmogelijkheden
regelmatige teambuilding, borrels en evenementen
Wat we graag zien bij jou
Een supportmedewerker bij Fivespark is van nature servicegericht. We verwachten voor deze functie een MBO+ werk- en denkniveau. Je ontwikkelt je graag verder en houdt de marktontwikkelingen bij. En natuurlijk denk je proactief mee met onze klanten.
Verder heb je:
2 tot 5 jaar werkervaring in customer support
ervaring met MS Office
affiniteit met dienstverlening in de ICT- en telecombranche
basiskennis informatiebeveiliging en managementsysteem
basiskennis Wet AVG en Meldplicht Datalekken
uitstekende communicatieve vaardigheden, in het Nederlands en het Engels, zowel mondeling als schriftelijk
Jouw volgende missie begint hier!
meer...Meer vacatures van Fivespark