Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Manager

Bio-Connect - Huissen - 09-08-2022 Naar vacature  

Je bent eindverantwoordelijk voor een optimale klantbeleving bij het vervullen van een order. Samen met je team zorg je voor een correcte en vlotte afhandeling van orderaanvragen, quotes, inkoop bij onze leveranciers, klantvragen en klachten. In een hectische omgeving weet jij op je afdeling het overzicht te bewaken, prioriteiten te stellen en collega’s bij te sturen. Je werkt ook samen met onze andere afdelingen zoals Finance, IT, Technical Support en Marketing zodat de processen soepel verlopen. Daarnaast word je onderdeel van het Management Team, waarbij je met je eigen visie op klantcontact en ordermanagementsystemen bijdraagt aan de doorontwikkeling van het bedrijf.

Dit zijn je werkzaamheden

  • Je bent eindverantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het Customer Service Team, bestaande uit drie Business Units en de afdeling Logistiek
  • Je structureert het werk op je afdeling, delegeert de taken, monitort de voortgang en stuurt bij
  • Je zorgt dat het strategische beleid vertaald wordt naar de individuele prestaties van je teamleden
  • Je bekijkt, analyseert en bespreekt de kwantitatieve en kwalitatieve resultaten van je afdelingen
  • Je coacht je teamleden en draagt bij aan hun ontwikkeling
  • Je neemt op momenten de tijd om je te richten op de toekomst, waarbij je verbetertrajecten opzet om de operatie slimmer en efficiënter te laten werken
  • Je rapporteert direct aan de General Manager en bent onderdeel van het Management Team

Dit breng je mee

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende, commerciële positie
  • Commercieel en klantgericht
  • Affiniteit met tools, data en automatisering om efficiëntieslagen te maken
  • Structuurmatig en consistent werken past bij jou
  • Dankzij je proactieve en daadkrachtige instelling houd je van aanpakken en sta je sterk in je schoenen
  • Een kritische houding waarbij je je teamleden op een opbouwende manier kan aanspreken en veranderingen durft door te voeren
  • Je geeft coachend en competentiegericht leiding waarbij je je verplaatst in je teamleden en hen weet te motiveren het beste uit zichzelf te halen
  • Met je helicopterview behoud je het overzicht en weet je prioriteiten te stellen
  • Je bent flexibel en denkt in mogelijkheden in plaats van problemen
  • Goede communicatieve eigenschappen in zowel Nederlands als Engels in woord en geschrift
  • Woonachtig in de directe omgeving van Huissen, binnen een straal van 50 km.
  • Bio-Connect is jouw keuze wanneer je deel wilt uitmaken van een professionele én informele organisatie, waarbij je jezelf en het bedrijf kan doorontwikkelen.

Over Bio-Connect

Bio-Connect is een succesvol en dynamisch bedrijf uit Huissen (Gld.) dat gespecialiseerd is in de import en distributie van life science en diagnostics producten in Nederland, België en Luxemburg. Wij vormen de distributieschakel voor met name laboratoriumreagentia tussen buitenlandse fabrikanten en onderzoekers in de Benelux.

Spreekt deze functie je aan? Stuur dan je CV en motivatie via onderstaand formulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze General Manager Anand Lachmansingh tel. 026-326 4450 of

.

Customer Service Manager

  • Aantal uur

40 uur

  • Opleiding

HBO

Newsletter for researchers

We gladly support you by keeping you updated on our latest products and the developments around our services.
meer...



Meer vacatures van Bio-Connect