Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Inhouse intercedent parttime

Flexspecialisten - Breda - 10-05-2022 Naar vacature  

24/32 uren per week
Locatie: Breda
Vacaturenummer: 519
Is deze baan iets voor jou?
Of stuur deze baan door naar iemand die je kent
Voor onze Inhouse locatie in Breda zijn wij op zoek naar een fulltime Inhouse Intercedent (m/v). Ben jij daadkrachtig, dienstverlenend, enthousiast en weet jij jouw communicatieve vaardigheden moeiteloos te combineren in deze functie? Dan ben jij de topper tussen de klant en flexwerkers waar wij naar op zoek zijn!

Waar ga je werken?

Samen met onze vestigingen in Polen en Roemenië zorgen wij vanuit ons hoofdkantoor in Oss dat er iedere dag vele flexkrachten aan het werk zijn bij onze opdrachtgevers, voornamelijk in de sectoren food en logistiek. Bij Flexspecialisten doen we dat door verder te kijken dan traditionele arbeidsbureaus. Dát maakt dat Flexspecialisten ruim 25 jaar een toonaangevende speler is op de arbeidsmarkt. Het verlenen van diensten voor flexibele arbeidskrachten en arbeidsmigranten vraagt om een mensgerichte aanpak, maar ook investeren in persoonlijke ontwikkeling en het creëren van een veilige en gastvrije omgeving.

Wat ga je doen?

Als Inhouse intercedent voor Flexspecialisten ben jij het aanspreekpunt voor onze klant en de flexwerkers. Jouw verantwoordelijkheden en uitdagingen zullen zijn:

  • Als vraagbaak fungeren voor zowel onze flexkrachten als onze klant;
  • Voor de 100% invulling van de personeelsplanning draai jij je hand niet om;
  • Het coördineren van een gedegen introductietraject voor de startende flexkracht;
  • De opkomstcontrole bij aanvang van de diensten;
  • Het bewaken van de kwaliteit van onze dienstverlening;
  • Zorgen voor een hoge score van tevredenheid bij zowel onze klanten als onze flexkrachten;
  • De coördinatie van het ziekteverzuim en het begeleidingsproces;
  • Administratieve taken rondom het tewerkstellen van flexkrachten;
  • Voorbereiding van verloning, rapportages en registratie van verschillende performance indicatoren;
  • Signaleren van belangrijke ontwikkelingen;
  • Het nauwkeurig verwerken van klantinformatie in ons geavanceerde systeem.

Werktijden:

werkdagen tussen 6:30 en 17:00 van maandag tot en met vrijdag. Bij de parttime functies word er verwacht (regelmatig) zaterdagen beschikbaar te kunnen zijn.

Wij zijn op zoek naar:

Jij bent communicatief vaardig, flexibel en daadkrachtig. Daarbij beschik jij ook over de volgende eigenschappen:
  • Niet opzoek naar een ‘’standaard’’ kantoorbaan;
  • Je beschikt over een relevant afgeronde MBO/HBO opleiding (bijv. commerciële richting, HRM);
  • Je bent parttime beschikbaar;
  • Je bent het beste in je element bij top drukte.

Wij bieden jou

  • Een marktconform salaris (tussen € 2150,- en € 3000,- bruto per maand) met goede arbeidsvoorwaarden;
  • Een zeer uitdagende functie met vrijheid om te ondernemen en waarbij je jezelf kan ontwikkelen;
  • Mogelijkheid tot zelf samenstellen van je arbeidsvoorwaarden pakket volgens het cafetariamodel;
  • 26 vakantiedagen met ruimte tot het bijkopen van dagen;
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • Mogelijkheid tot het deelnemen aan bedrijfsfitness;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen in een internationale werkomgeving;
  • Bonusregeling;
  • Deelname aan ons loyalty programma waarbij je kan sparen voor mooie cadeaus;
  • Studiebudget van 1000,- per dienstjaar;
meer...



Meer vacatures van Flexspecialisten