Inloggen - Registreer  

Medewerker planning & control gemeente Terschelling

Driessen - Terschelling - 02-03-2024 Naar vacature  

  • € 21,00 tot € 30,46 per uur
  • Tijdelijke baan
  • HBO
In samenwerking met gemeente Terschelling zijn wij per direct op zoek naar een medewerker planning & control voor een periode van vier maanden die parttime beschikbaar is.

Vacaturenummer
Vacaturenr.
29091
Plaatsingsdatum
Datum
4+ weken geleden
In dienst van
In samenwerking met gemeente Terschelling zijn wij per direct op zoek naar een medewerker planning & control voor een periode van vier maanden die parttime beschikbaar is.

Wat ga je doen?

In opdracht van de gemeente Terschelling zijn wij voor de afdeling ondersteuning per direct op zoek naar een ervaren medewerker planning & control. Dit betreft een functie van 24 uur per week.

Je controleert budgetten, verzorgt memoriaal- en correctieboekingen en het maakt begrotingswijzigingen. Je verricht daarnaast financieel administratieve werkzaamheden voor het opstellen van de begroting, rapportages en jaarrekening. Verder;

  • Ondersteun je de financieel adviseur bij het uitwerken van de begroting, rapportage en jaarrekening;
  • Analyseer, implementeer en controleer je bedrijfseconomische en financiële processen en rapportages en werkt deze uit;
  • Ben je aanspreekpunt voor directie, teamleiders en toetsende instantie rondom begroting en realisatie cijfers;
  • Controleer je de juiste verwerking van financiële gegevensstromen binnen de organisatie;
  • Zorg je voor het beheer en kwaliteitsbewaking van grootboek- en kostenplaatsverantwoording;
  • Zorg je voor het opleveren van rapporten en balansrapportages;
  • Geef je uitvoer aan de ontwikkeling, inrichting en distributie van stuur- en managementinformatie;
  • Adviseer je teamleiders en managers m.b.t. productienormen, financiële vertaling daarvan en bij operationalisering van de productie;
  • Heb je een signalerende functie op het gebied van budgetbewaking naar managers en teamleiders.
Je werkt samen met de financieel adviseur en de teamleider. Zij zijn je sparringpartners en jullie overleggen veel zodat jij kan groeien in je functie. Je bent wel zelf verantwoordelijk, maar jullie werken goed samen om tot het beste resultaat te komen. Je wordt aangestuurd door de teamleider.

Wie ben jij?

Jij hebt ervaring met gemeentelijke financiën. Ervaring met Key2financiën is een pré. Je hebt HBO-werk en denkniveau oftewel, je geeft binnen het kader van tactische/operationele kaders en werkafspraken zelfstandig invulling aan de werkzaamheden. Bepaalt zelfstandig de aanpak, indeling en prioriteitsstelling. Verder;

  • Heb je specifieke vakkennis ten aanzien van planning en control, budgettering, kostprijsberekening, administratieve organisatie en interne controle alsmede relevante wet- en regelgevingen ten aanzien van financiering;
  • Heb je inzicht en weet overzicht te houden en bent administratief sterk;
  • Kun je goed met vertrouwelijke informatie omgaan;
  • Kun jij je communicatief goed redden en onderhoud jij gemakkelijk contacten op diverse niveaus;
  • Ben je oplettend en signaleert tijdig relevante in- en externe ontwikkelingen, wetswijzigingen en wijzigingen in de financiering en vertaalt dit in je werk;
  • Ben je volhardend en geduldig bij de analyse en uitvoer van de planning & control cyclus en de advisering erover.

Waar ga je werken?

Werken bij gemeente Terschelling betekent persoonlijk bijdragen aan een leefbaarder, duurzamer, veiliger en gezonder eiland. Wil jij het verschil maken, maar tegelijkertijd ook jezelf blijven ontwikkelen? Een interessante baan binnen een team die houdt van een no nonsens aanpak en elkaar verder helpt ontwikkelen.

Wat beloven wij jou?

  • Een bruto uur salaris van € 21,26 tot € 30,46 / schaal 9 conform cao Gemeenten;
  • Vergoeding van je bootkaart, parkeerticket én overnachtingsvergoeding;
  • Je bouwt naar rato 25 vakantiedagen per jaar op en ontvangt 8,33% vakantiegeld over je verdiende salaris;
  • Jouw persoonlijk leerplatform met gratis e-learnings, workshops en trainingen;
  • Pensioenopbouw vanaf dag 1;
  • Een eindejaarsuitkering;
  • Doorbemiddeling bij einde opdracht of einde dienstverband.
Als medewerker via Driessen kun je daarnaast rekenen op mooie extra’s zoals collectiviteitskortingen bij verschillende (zorg)verzekeringen, een fiscaal voordelige uitruilregeling en €10 korting op je sportabonnement bij een van de 3550 sportscholen.

Is je interesse gewekt?

Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met Saskia Oost of Kirstie Broeders op via 058-205 10 11 of stuur een e-mail naar

.
  • parttime
  • Harlingen
  • Sexbierum
  • Franeker
  • Makkum
  • overheidsinstelling
  • Gemeente
  • rapportages
  • financieel
  • Control
  • jaarrekening
Past deze baan bij jou?
Laat het ons snel weten!

Hoe werkt solliciteren bij Driessen

Jouw sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Reageer dan via de sollicitatieknop en stuur ons je motivatie. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.

Kennismaking

Na een positieve kennismaking plannen we een vervolggesprek. Daarbij gaan we dieper in op o.a. jouw achtergrond en competenties.

De opdrachtgever

Is er een wederzijdse klik, dan ga je in gesprek met de opdrachtgever en kun je laten zien waarom jij dé ideale kandidaat bent voor deze functie.

Aan de slag

Gefeliciteerd! Je bent aangenomen. We bespreken de arbeidsvoorwaarden en regelen je overeenkomst. Ook houden we contact over jouw werkgeluk.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Driessen