Inloggen - Registreer  

KAM-coördinator

Drechtsteden - Dordrecht - 08-03-2024 Naar vacature  

Soort dienstverband
Vast dienstverband
Opleidings­niveau
HBO
Standplaats
Dordrecht
Organisatie
Drechtwerk
Functietype
Inspectie/Toezicht
Uren per week
36 uur
Maandsalaris
€3.558,- tot €5.247,-
Word de spin in het web als KAM-coördinator bij Drechtwerk! Van het perfectioneren van kwaliteit bij DrechtwerkActief tot het waarborgen van veiligheid in de hele organisatie. Een dynamische rol waarin jij het verschil maakt!

Als KAM-coördinator ben je onderdeel van verschillende teams. Voor je kwaliteitstaken is dat het team van DrechtwerkActief en rapporteer je aan de Directeur DrechtwerkActief. Voor je ARBO-taken maak je onderdeel uit van het HR-team en rapporteer je aan de directeur Drechtwerk & Werk. De medewerkers van deze teams zijn betrokken en collegiaal. De sfeer bij Drechtwerk is informeel.

Wie zijn wij?
De Gemeenschappelijke Regeling (GR) Sociaal is een innovatieve organisatie, bestaande uit 2 organisatieonderdelen: de Sociale Dienst Drechtsteden en Drechtwerk. Er is binnen de GR Sociaal volop ruimte om ideeën uit te proberen. Ons doel is altijd om het beste te doen voor onze inwoners. Drechtwerk is sinds 1 januari 2023 onderdeel van de GR Sociaal en is een organisatie waar mensen via werk worden ontwikkeld, begeleid of duurzaam worden ingezet. Drechtwerk komt voort uit de Wet sociale werkvoorziening en richt zich op mensen met een Wsw- indicatie en op mensen uit de Participatiewet die op hun plaats zijn op een beschutte werkplek. Drechtwerk zorgt er samen met de Sociale Dienst Drechtsteden voor dat onze medewerkers zoveel mogelijk aansluiting vinden bij regulier werk. Voor medewerkers waarvoor deze stap te groot blijkt, zorgt Drechtwerk voor een duurzame werkplek. Drechtwerk biedt vanuit drie bedrijfsonderdelen werkzaamheden aan de medewerkers: DrechtwerkGroen, DrechtwerkActief en Detacheren & Begeleid Werken.

Als KAM-coördinator bij Drechtwerk ben je verantwoordelijk voor zowel kwaliteitsmanagement als ARBOtaken. Je leidt een team van ongeveer 6 kwaliteitsmedewerkers, waarbij je ervoor zorgt dat de kwaliteitssystemen en certificaten op punt staan. Je onderhoudt contacten met certificerende instanties en leidt het recall-team. Daarnaast signaleer je risico's op het gebied van voedselveiligheid en bewaak je processen.

En dat is nog niet alles, verder ga je ook aan de slag met:
  • Het coördineren, informeren, enthousiasmeren, adviseren en het ondersteunen van de organisatie op het gebied van ARBO-zaken;
  • De totstandkoming van de RI&E's van de bedrijfsonderdelen en voor het borgen van de veiligheidscertificaten;
  • Het actualiseren en implementeren van het ARBO en Milieubeleid;
  • Het ondersteunen bij de uitvoering van de ARBO-verbeterplannen;
  • De voortgang van uitgezette acties nauwgezet ondersteunen en bewaken en hier verantwoording over afleggen aan het MT.
Je bent een sterke persoonlijkheid, doortastend, maar kan je ook flexibel opstellen waar nodig. Daarbij ben je zelfredzaam en initiatiefrijk. Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde HBO Veiligheidskunde of Mbo Veiligheidskunde met de bereidheid om HBO Veiligheidskunde te gaan volgen. In beide gevallen aangevuld met enkele jaren werkervaring met genoemde werkzaamheden;
  • Actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van Kwaliteit, ARBO, milieu en veiligheid;
  • Ruime werkervaring in een productiebedrijf.
Een uitdagende functie voor 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring. Inschaling vindt plaats in schaal 10, minimaal € 3.558,- en maximaal € 5.247,- bruto op basis van 36 uur (cao SGO). ). In eerste instantie krijg je een dienstverband voor de duur van één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. De functie is indicatief gewaardeerd.

Daarnaast krijg je bij ons uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van pensioen, verlofregelingen, reiskosten en studiefaciliteiten. Ook beschik je over een Individueel Keuze Budget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit te laten uitbetalen of er verlofuren van te kopen. Als je wilt thuiswerken, behoren een laptop of telefoon ook tot de mogelijkheden. Als het gaat om bijvoorbeeld werktijden of het plannen van vrije dagen, stellen wij ons flexibel op.

Het aanvragen van de Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.
Wil je meer informatie over de vacature, neem dan contact op met Romy Martins (personeelsadviseur) via 06 51 54 57 83. Ben je enthousiast geworden over de functie? Solliciteer dan direct en stuur je motivatie en cv naar

.

Waar kom je te werken?

Als KAM-coördinator ben je onderdeel van verschillende teams. Voor je kwaliteitstaken is dat het team van DrechtwerkActief en rapporteer je aan de Directeur DrechtwerkActief. Voor je ARBO-taken maak je onderdeel uit van het HR-team en rapporteer je aan de directeur Drechtwerk & Werk. De medewerkers van deze teams zijn betrokken en collegiaal. De sfeer bij Drechtwerk is informeel.

Wie zijn wij?
De Gemeenschappelijke Regeling (GR) Sociaal is een innovatieve organisatie, bestaande uit 2 organisatieonderdelen: de Sociale Dienst Drechtsteden en Drechtwerk. Er is binnen de GR Sociaal volop ruimte om ideeën uit te proberen. Ons doel is altijd om het beste te doen voor onze inwoners. Drechtwerk is sinds 1 januari 2023 onderdeel van de GR Sociaal en is een organisatie waar mensen via werk worden ontwikkeld, begeleid of duurzaam worden ingezet. Drechtwerk komt voort uit de Wet sociale werkvoorziening en richt zich op mensen met een Wsw- indicatie en op mensen uit de Participatiewet die op hun plaats zijn op een beschutte werkplek. Drechtwerk zorgt er samen met de Sociale Dienst Drechtsteden voor dat onze medewerkers zoveel mogelijk aansluiting vinden bij regulier werk. Voor medewerkers waarvoor deze stap te groot blijkt, zorgt Drechtwerk voor een duurzame werkplek. Drechtwerk biedt vanuit drie bedrijfsonderdelen werkzaamheden aan de medewerkers: DrechtwerkGroen, DrechtwerkActief en Detacheren & Begeleid Werken.

Wat ga je doen?

Als KAM-coördinator bij Drechtwerk ben je verantwoordelijk voor zowel kwaliteitsmanagement als ARBOtaken. Je leidt een team van ongeveer 6 kwaliteitsmedewerkers, waarbij je ervoor zorgt dat de kwaliteitssystemen en certificaten op punt staan. Je onderhoudt contacten met certificerende instanties en leidt het recall-team. Daarnaast signaleer je risico's op het gebied van voedselveiligheid en bewaak je processen.

En dat is nog niet alles, verder ga je ook aan de slag met:
  • Het coördineren, informeren, enthousiasmeren, adviseren en het ondersteunen van de organisatie op het gebied van ARBO-zaken;
  • De totstandkoming van de RI&E's van de bedrijfsonderdelen en voor het borgen van de veiligheidscertificaten;
  • Het actualiseren en implementeren van het ARBO en Milieubeleid;
  • Het ondersteunen bij de uitvoering van de ARBO-verbeterplannen;
  • De voortgang van uitgezette acties nauwgezet ondersteunen en bewaken en hier verantwoording over afleggen aan het MT.

Wat neem je mee?

Je bent een sterke persoonlijkheid, doortastend, maar kan je ook flexibel opstellen waar nodig. Daarbij ben je zelfredzaam en initiatiefrijk. Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde HBO Veiligheidskunde of Mbo Veiligheidskunde met de bereidheid om HBO Veiligheidskunde te gaan volgen. In beide gevallen aangevuld met enkele jaren werkervaring met genoemde werkzaamheden;
  • Actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van Kwaliteit, ARBO, milieu en veiligheid;
  • Ruime werkervaring in een productiebedrijf.

Wat bieden we jou?

Een uitdagende functie voor 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring. Inschaling vindt plaats in schaal 10, minimaal € 3.558,- en maximaal € 5.247,- bruto op basis van 36 uur (cao SGO). ). In eerste instantie krijg je een dienstverband voor de duur van één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. De functie is indicatief gewaardeerd.

Daarnaast krijg je bij ons uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van pensioen, verlofregelingen, reiskosten en studiefaciliteiten. Ook beschik je over een Individueel Keuze Budget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit te laten uitbetalen of er verlofuren van te kopen. Als je wilt thuiswerken, behoren een laptop of telefoon ook tot de mogelijkheden. Als het gaat om bijvoorbeeld werktijden of het plannen van vrije dagen, stellen wij ons flexibel op.

Het aanvragen van de Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

Solliciteren of meer weten?

Wil je meer informatie over de vacature, neem dan contact op met Romy Martins (personeelsadviseur) via 06 51 54 57 83. Ben je enthousiast geworden over de functie? Solliciteer dan direct en stuur je motivatie en cv naar

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Drechtsteden