Inloggen - Registreer  

Arbeidsdeskundige

BrinQer - Apeldoorn - 08-07-2023 Naar vacature  

Ben jij een mensgerichte Arbeidsdeskundige met ervaring? Kom je ons dan versterken?

BrinQer is een groeiende arbodienstverlener met ambities. Na een sterke groei afgelopen jaren willen we ook onze arbeidsdeskundige dienstverlening verder uitbouwen. Ben jij die Arbeidsdeskundige met enkele jaren werkervaring die zin heeft in een nieuwe uitdaging en in een nieuw te vormen team niet alleen onderzoeken uitvoert, maar ook wil meedenken in processen, werkwijze en verbeteringen? Werk je graag mee aan duurzame inzetbaarheid bij onze klanten? Lees dan verder!

Jouw eerste verantwoordelijkheden
Als Arbeidsdeskundige bij BrinQer verricht je spoor 1 / spoor 2 onderzoeken bij onze klanten. Veelal zijn dat klanten die bij ons zijn aangesloten voor de arbodienstverlening. Je hebt dan regelmatig contact met casemanagers en bedrijfsartsen van BrinQer voor en na het onderzoek. In gesprekken met de werknemer en de werkgever en een bezoek aan de werkplek geef je een gericht advies over de re-integratiemogelijkheden in eigen of ander werk, uiteraard rekening houdend met de geldende wet- en regelgeving.

Je volgt ontwikkelingen in de markt en in wetgeving en je komt met voorstellen voor verbeteringen en aanpassingen in onze werkwijze en rapportages. Met jouw inbreng bouwen we onze arbeidsdeskundige dienstverlening verder uit en blijven we ons verder professionaliseren. Natuurlijk in samenhang met onze andere activiteiten op het gebied van preventie, verzuim en duurzame inzetbaarheid.

Op dit moment doen bij BrinQer twee interne Arbeidsdeskundigen en circa vijf externe Arbeidsdeskundigen (die als ZZP-er aan ons verbonden zijn) onze arbeidsdeskundige onderzoeken. We willen ons team uitbreiden en zoeken daarvoor Arbeidsdeskundigen met een aantal jaar werkervaring die in loondienst gaan werken aan onze arbeidsdeskundige expertise.

Wat we van jou verwachten:
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar
  • Je hebt zin in een nieuwe uitdaging en het deelnemen aan een nieuw op te zetten team
  • Registratie en/of certificaat Arbeidsdeskundige
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving en denken in mogelijkheden en oplossingen
  • Je kunt overzicht houden over meerdere taakgebieden en hebt aandacht voor diverse partijen
  • Mensgericht, communicatief vaardig en resultaatgericht

Omdat we een nieuw team willen neerzetten, is

primair behoefte aan Arbeidsdeskundigen met minimaal 2 jaar werkervaring als arbeidsdeskundige.

Kies hierom voor BrinQer!
  • Een uitdagende baan in een groeiende organisatie met ruimte voor eigen ideeën en inbreng
  • Een mooie, inspirerende werkomgeving met aandacht voor gezond leven en werken, aandacht en ruimte voor de werk-/privé balans
  • Een passende reiskostenvergoeding, eventueel gebruik lease- auto
  • Opleidingsfaciliteiten die aansluiten bij je persoonlijke ontwikkeling en de ontwikkeling van de organisatie
  • Persoonlijke benadering met oog en oor voor jouw wensen
  • Een goede thuiswerkregeling en facilitering in middelen
  • Afhankelijk van jouw kennis en ervaring ligt de bandbreedte voor je salaris tussen de €3.500 en € 5.500 (bij full time dienstverband).
Op ons mooie en inspirerende kantoor zijn alle faciliteiten om prettig te werken en collega’s te ontmoeten. Vind je het leuk om je klanten ook te bezoeken? Graag! Natuurlijk wordt thuiswerken gefaciliteerd. Omdat we landelijk werken, is het niet nodig om dagelijks naar Apeldoorn te komen, reisafstand hoeft dus geen issue te zijn.

Je motivatiebrief voorzien van CV kun je mailen naar
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van BrinQer