Inloggen - Registreer  

Office manager

Uitzendbureau - Zevenaar - 20-04-2024 Naar vacature  

Solliciteer op de website van het uitzendbureau

Wat wij vragen

Opleiding

MBO/HBO

Functie-eisen

Eigenschappen die jou omschrijven zijn: proactief, zelfverzekerd, stressbestendig, accuraat, standvastig en organisatorisch. Energie krijg jij van plannen en organiseren en contact met collega's en externe relaties. Verder is van belang: 

  • Een HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als directiesecretaresse/management assistent/office manager; 
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en staat stevig in je schoenen; 
  • Uitgebreide kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • Bij voorkeur fulltime beschikbaar, maar 32 uur is bespreekbaar.

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

minimaal € 4.461

Uren

40 uur per week

Contract

tijdelijk

Vacaturebeschrijving

Ben jij een energiek persoon die met veel enthousiasme verschillende administratieve en organisatorische werkzaamheden uitvoert voor de directie? Een technisch bedrijf in de omgeving van Zevenaar is op zoek naar een office manager, oftewel de rechterhand van de directie. Binnen deze rol ben jij verantwoordelijk voor het agendabeheer en plannen van afspraken. Je coördineert en organiseert vergaderingen, waarbij jij de agenda verzorgd en relevante stukken verzameld. Tijdens de vergadering maak jij de notulen.

Verder houd jij je bezig met: 
  • Oppakken van inkomende telefoongesprekken en e-mailberichten; 
  • Aanspreekpunt voor interne en externe contacten van de directie; 
  • Voorbereiden van presentaties, rapporten en andere belangrijke documenten;
  • Deelnemen aan vergaderingen met MT-leden (7 personen) en aandeelhouders. 

Arbeidsvoorwaarden

  • Een aantrekkelijk salaris tussen de € 3.800,- en € 4.461,- bruto per maand;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer; 
  • 8% vakantietoeslag.
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen bij een fulltime dienstverband voor een goede werk- en privé balans; 
  • Een smartphone en laptop;
  • Goede cursus- en opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Direct in dienst bij de organisatie; 
  • Een tijdelijk contract van één jaar, met uitzicht op een vast contract; 
  • Een afwisselende en uitdagende baan in een groeiende organisatie.
  • Een informele werksfeer met korte communicatielijnen en gezellige collega's;
  • De gezelligste borrels op vrijdag en andere uitjes waar nog lang over wordt nagepraat.
Ben jij enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct! Wij komen graag met jou in contact om de mogelijkheden van deze functie door te nemen tijdens het gesprek van betekenis. Heb jij nog vragen? Neem dan gerust op met Valérie van Halten van de Olympia vestiging in Zevenaar via 0316 344 411. 

Over de werkgever

Jij gaat aan de slag bij een familiebedrijf die actief is in de techniek. Binnen de organisatie zijn 120 medewerkers werkzaam verspreid over meerdere vestigingen in de regio Gelderland. Jij staat nauw in contact met de directie, maar gezien de kleinschaligheid van de organisatie is het contact met collega's erg laagdrempelig. In de pauzes wordt er geregeld met elkaar gewandeld of geluncht. Op vrijdag mag de borrel ook zeker niet worden vergeten. We kunnen wel zeggen dat jij warm en enthousiast zal worden ontvangen door collega's. Er heerst een drive om hard te werken met oog voor ieders welzijn. Collegialiteit en werkplezier staan centraal. 

meer...

Naar vacature

Meer Office manager vacatures