Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Helpdesk medewerker

Expro - Hengelo - 19-01-2023 Naar vacature  

Als Helpdesk Medewerker help jij verschillende klanten van EXPRO it bij het oplossen van IT en telecom vraagstukken. Naast het oplossen van incidenten, zorg je ook nog eens voor een goed gevoel bij de eindgebruiker. Mensen helpen, daar krijg jij energie van!

Jij weet alle ballen in de lucht te houden in een hectische omgeving waarin geen dag hetzelfde is. Het is aan jou om in te schatten welke melding de grootste impact heeft en waar je voorrang aan geeft. Storingen plan je namelijk niet in. Prioriteiten stellen én hier goed over communiceren is heel belangrijk. Kun je een situatie niet gelijk oplossen, vanwege de tijd die het kost, of vanwege de complexiteit? Dan neem je contact op met collega’s van de tweede lijn of met een leverancier.

Jouw taken:

Bij EXPRO it kom je te werken in een hecht team. Dit team bestaat uit 3 Helpdesk Medewerkers en 5 Consultants. Ze werken intensief met elkaar samen met veel plezier en betrokkenheid.

Jouw taken als helpdeskmedewerker zijn hierin:
  • Aannemen, registreren, beantwoorden, oplossen van incidenten en beoordelen op urgentie
  • Doorvoeren van kleine wijzigingen
  • Signaleren van knelpunten die vaker voorkomen en aandragen van oplossingen
  • Uitvoeren van onderhoud
  • Oppakken en oplossen van meldingen uit onze monitor systemen

Wat vragen wij van jou?

MBO-niveau 4 of HBO werk- en denkniveau
Je hebt 1 tot 4 jaar helpdesk ervaring binnen de IT is een pre
Digitale vaardigheden en ICT-kennis
Ervaring in het werken met een ticketsysteem is een pre
Flexibel inzetbaar, eventueel in weekenden of avonduren
Standplaats wordt Hengelo ov / Laren gld
Met enige regelmaat werkzaamheden verrichten in de regio bij klanten
Een talentscan maakt onderdeel uit van de procedure
Jij bent klantgericht, communicatief vaardig en kan de juiste vragen stellen zodat je de klant goed kan helpen. Jij weet de juiste prioriteiten te stellen en vraagt om hulp als dit nodig is. Je vindt het leuk om nieuwe dingen te leren en denkt graag mee over hoe iets beter en efficiënter kan. En uiteraard ben je kundig genoeg om oplossingen te bedenken om IT-verstoringen te verhelpen

Wij bieden:

Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en een uitdagende en professionele werkomgeving, waarbinnen collegialiteit en samenwerken de sfeer bepalen.

Wij investeren in onze EXcellente PROfessionals en dus ook in jouw persoonlijke ontwikkeling en opleiding. Hierbij bieden we:
Aantrekkelijke pensioenregeling
Reiskostenvergoeding
Mobiele telefoon
26 vakantiedagen (mogelijkheid tot bijkopen)
Kerstborrel, zomer BBQ en verschillende uitjes
Meer informatie?

Over EXPRO it

EXPRO it is een IT en telecom dienstverlener met klanten in heel Nederland, van de bakker op de hoek tot en met grote multinationals. Ze worden allemaal professioneel bedient met aandacht en plezier. EXPRO it biedt verschillende diensten aan zoals, werken in de Cloud, IT Beveiliging en Advies en Ondersteuning. Zij ondersteunen hun klanten op afstand en soms op locatie. Bij EXPRO it wordt er veel samengewerkt, intensief, met veel plezier en betrokkenheid!

Direct solliciteren op de functie van helpdeskmedewerker
meer...



Meer vacatures van Expro