Inloggen - Registreer  

Theater Film Café Lieve Vrouw Theatermarketeer

Lievevrouw - via Culturele - Amersfoort - 27-04-2024 Naar vacature  

Theater Film Café De Lieve Vrouw

in

Amersfoort

zoekt een

Theatermarketeer

voor

20 tot 24 uur per week


| Vacature voor een Betaalde functie, Freelance/ZZP, Parttime | Sluitingsdatum:

12-05-2024

De Lieve Vrouw is het levendige culturele huis van Amersfoort waar jaarlijks zo’n 100.000 bezoekers elkaar ontmoeten en ontspanning, schoonheid én verdieping vinden. In onze zalen krijgen zowel grote namen van nu, maar vooral ook jonge makers het podium dat ze verdienen. Dagelijks vertonen we de nieuwste (internationale) kwaliteitsfilms en docu’s. Onze theaterzaal wordt bespeeld met eigentijdse podiumkunsten zoals theater, dans en muziek. Het zijn makers die zich – op een bijzondere manier – verhouden tot maatschappelijke ontwikkelingen. Ze werpen een creatieve blik op de grote thema’s van onze tijd. Op de ongebaande paden verrassen we onze bezoekers met een glimlach, inspiratie of een inzicht. De Lieve Vrouw verandert je blik op de wereld en zet je aan.

De Lieve Vrouw zoekt een creatieve en gedreven

Theatermarketeer

20 tot 24 uur per week

De functie

Als theatermarketeer maak je deel uit van het team publiciteit en marketing. Je stemt met het team (twee collega-marketeers gespecialiseerd in film- en online marketing) en het hoofd van de afdeling af en voert je werkzaamheden binnen een jaarplan uit. Je schuift ook aan bij het interdisciplinaire redactieoverleg, waarin we inhoudelijk-thematische invalshoeken kiezen om voorstellingen publicitair in te bedden of verder te verrijken. Samen met het marketingteam bereik je je doelen en verdient niet alleen de voorstelling zelf, maar ook jij een applaus na afloop.

Jij weet hoe je publiek boeit, betrekt en bindt. Met de inzet van online en offline-middelen, sterke content en samenwerking bereik jij je doelen.
It’s teamwork
. Je werkt dan ook samen met de theatergezelschappen, onze theaterprogrammeur, je eigen team en marketeers van (culturele) organisaties in de stad.

Wat ga je doen

  • Je ontwikkelt, coördineert en voert campagnes uit voor voorstellingen en projecten. Deze zijn gebaseerd op een combinatie van marktkennis, creativiteit, analyse en leiden tot een meetbaar resultaat.
  • Je ontwikkelt/ maakt de juiste content voor de online en offline uitingen.
  • Je bent een sparringpartner voor je collega’s in De Lieve Vrouw en je culturele collega’s in de stad met wie je regelmatig aan tafel zit.
  • Je rapporteert en analyseert samen met de online marketeer resultaten en komt met voorstellen voor optimalisatie.
  • Je bent op de hoogte wat er speelt in theater- en marketingland en weet hiermee jezelf en je team te inspireren tot vernieuwing.
  • Je zorgt voor een zo eerlijk-verleidelijk mogelijke representatie van onze voorstellingen online en offline die converteren.
  • Je gaat een netwerk bouwen waarmee je nieuw publiek gaat vinden voor specifieke voorstellingen.

Wat vragen wij van jou

  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring en/of bij voorkeur een opleiding afgerond in de communicatie-marketing of theaterwetenschap.
  • Je bent een geboren communicatieve en positieve aanpakker. Je bent nieuwsgierig naar publiek, voorstellingen en makers en zet dit om in samenwerking en een groter publieksbereik. Je kan je werk zelfstandig en goed organiseren en daagt jezelf graag uit tot vernieuwing en kwaliteit.
  • Je hebt gedegen kennis in het werken met Office en basiskennis waarmee je in beeld- en videosoftware je content kunt bewerken en (basis)vormgeven.

Wij bieden

  • Een afwisselende functie, met veel vrijheid en flexibiliteit om je werkzaamheden en werkuren doeltreffend in te zetten.
  • Een organisatie en team waar je je snel thuis voelt en ertoe doet.
  • Zinvolle werkzaamheden die bijdragen aan onze samenleving.
  • Ruimte om je eigen ideeën vorm te geven en middels trainingen en workshops je te ontwikkelen als marketeer.

Wanneer je in dienst komt:

  • Een contract van een jaar met uitzicht op een langere periode.
  • Salaris op basis van de cao Nederlandse Podia, schaal 5, minimaal € 2.416,04 tot maximaal € 3.362,33 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (=36 uur).
  • Een vrijkaartenregeling voor onze voorstellingen.

Zoeken we jou?

Enthousiast om bij ons aan de slag te gaan als online marketeer? We maken graag kennis me je! Stuur ons je cv en motivatie toe voor maandag 13 mei en wie weet zien we elkaar dan snel. Je kunt je sollicitatie richten aan Miriam Lokhorst – personeelszaken@lievevrouw.nl.

Wil je eerst meer weten over de functie? Neem dan per mail contact op met Saskia Tuijp, hoofd Publiciteit en Marketing,
.
De Lieve Vrouw is van en voor iedereen. Daarom zoeken wij actief collega’s met een verscheidenheid in afkomst en achtergrond. Ongeacht waar je bent geboren, waar je in gelooft, hoe je eruit ziet en van wie je houdt: we horen graag van jou !

  • De gesprekken zijn gepland op vrijdag 24 mei (eerste gesprek) en dinsdag 28 mei (tweede gesprek).
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lievevrouw