Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantenservice

ParkBee - Amsterdam - 25-01-2023 Naar vacature  

Bij ParkBee optimaliseren wij het gebruik van bestaande parkeerplekken. We werken samen met locatie eigenaren om automobilisten een zorgeloze ervaring te geven. Maar waar we vooral trots op zijn; we geven ruimte terug aan de stad!

Wij zijn ParkBee
Met onze roots in Amsterdam en kantoren in Nederland en in het Verenigd koninkrijk hebben we de basis gelegd om de rest van Europa te veroveren. Door sterke partnerships met platforms zoals Parkmobile, Park-line en RingGo verspreidt ons succes zich razendsnel. Zo zijn we rap op weg om het grootste online parkeerplatform te worden van Europa!

Wat jij kan betekenen voor ParkBee
Als onze Customer Service Representative werk je midden in het operationele hart van ParkBee. Honderden locatie eigenaren en duizenden trouwe gebruikers bewijzen onze toegevoegde waarde. ParkBee groeit hard en onze ambitie zorgt ervoor dat steeds meer gebruikers fan worden van onze producten. Hier speel jij een belangrijke rol in als onderdeel van ons Customer Service team.

We krijgen een hoop vragen van gebruikers en samenwerkingspartners. Dat betekent dat jij met een gezonde dosis creativiteit de dagelijkse uitdagingen aanpakt en van begin tot eind helpt met de oplossing. Het is jouw verantwoordelijkheid om een glimlach op het gezicht van de klant te toveren door middel van professionele en informele communicatie via telefoon, chat en email. Je bent het visitekaartje van ParkBee en je draagt bij aan het oplossen van de vragen van onze gebruikers.

Is dit jouw plek?
Jij wordt blij van blije klanten en zet graag een stapje extra voor de optimale Customer Experience. Je werkt makkelijk samen met je directe collega’s en de verschillende afdelingen binnen een dynamische scale-up. Je hebt een goed luisterend oor, je bent geduldig en denkt in oplossingen. Je bent gewend om snel te werken dus een beetje werkdruk schrikt jou niet af. Daarnaast hou je ervan om mee te denken aan op een creatieve manier om processen te verbeteren binnen ParkBee.

Samen met ons Operations en Customer Support team maak je stap voor stap de verdere groei van ParkBee mogelijk. Combineer dat met het oplossen van een wereldwijde uitdaging en je hebt iets om je stempel op te zetten!

We hebben de perfecte plek voor je als je:

Flexibel

bent in werkuren (avond/weekend) en beschikbaar bent voor

24 - 40 uur per week

;
  • Ervaring hebt met klanten en/of een (digitale) dienstverlening;
  • Goed en geduldig bent in het oplossen van problemen en kan werken onder druk;
  • Twee stappen vooruit kan denken;
  • Sterke communicatieve vaardigheden hebt en vloeiend bent in het

Nederlands en Engels

;
  • Een ‘work-hard, play-hard’ mentaliteit hebt;

Bonus

: Ervaring hebt met chat, telefoon of communicatie tools zoals Zendesk.
Claim je plek!

Niet alleen ga je impact maken op hoe we parkeren in steden, je zal je ook ontwikkelen voor je toekomstige carrière. Daarnaast krijg je ook:
  • Een uitdagende baan waarmee je rekeningen, hobbies en bucket list gecovered zijn;
  • Ambitieuze collega’s waarmee je ook na werk de gezelligheid kan opzoeken;
  • Inspirerend kantoor in Amsterdam op dezelfde vruchtbare bodem als toonaangevende scale-ups als Amazon, Uber en eBay (waar we je graag minstens 60% van de tijd op kantoor zouden zien🙌 );
  • Pensioen Schema;
  • Een werk laptop en alle spullen die je nodig hebt om aan de slag te gaan.
meer...



Meer vacatures van ParkBee