Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Office Assistant Office Assistant
Ben jij een enthousiaste accurate directiesecretaresse die uitblinkt in redigeren, grammatica en spelling en een goed overzicht heeft over de agenda’s? Zoek je een innovatieve, dynamische, professionele omgeving waar het ook nog eens gezellig is? Heb je passie voor sales en geloof je in ontwikkeling? Lees dan verder!
Enthousiaste officemanager met taalgevoel en overzicht
Voor ons ambitieuze team in een van de leukste en snels groeiende trainingsinstituten van Nederland zoeken we een enthousiaste taak gedreven directiesecretaresse die een aantal jaren in een soortgelijke functie werkzaam is geweest.Je bent gedreven, professioneel en werk gestructureerd en nauwkeurig. Je bent digitaal geletterd, proactief en stressbestendig. Je hebt aan een half woord genoeg en kunt goed relativeren, ook tijdens piekmomenten.
Ben je verder ondernemend, heb je ervaring met het leiden van projecten en ben je goed in redigeren, grammatica en spelling? Dan heten we je graag welkom als nieuwe collega!
Wat je krijgt
- Bruto maandsalaris van € 2.500 tot € 3.300 (o.b.v. fulltime) afhankelijk van leeftijd en ervaring;
- 25 vakantiedagen (o.b.v. fulltime);
- Ontwikkelmogelijkheden door vakinhoudelijke trainingen in een van de leukste en snelst groeiende trainingsinstituten van Nederland;
- Doorgroeimogelijkheden, veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid;
- Twee dagen per jaar om te investeren aan vrijwilligerswerk;
- Een informele can-do werksfeer, waarbij er ruimte is voor ontspanning, spannende potjes tafeltennis en een gezamenlijke lunch en borrel;
- Veel vrijheid en kansen: we vinden het leuk wanneer je zelf projecten initieert en kansen aangrijpt;
Wat ga je doen?
- Inbox mailbeheer: je beheert de mailbox van je leidinggevende en filtert eruit wat jij namens hem kan oppakken en oplossen en welke zaken echt aandacht van hem nodig hebben;
- Complex agenda- en timemanagement: je stuurt uitnodigingen en verplaatst afspraken van je leidinggevende en trainers om de zaken actueel en op de rit te houden en informeert de betrokkenen hierover;
- Vergaderingen notuleren;
- Bewaken van de follow-up van actiepunten en besluiten;
- Rol van sparring partner;
- Professionaliseren en het verder ontwikkelen van de kantoororganisatie;
- Verzorgen van presentaties;
- E-archivering;
- CRM-management: je managet het CRM-systeem, houdt de gegevens netjes bij en helpt het optimaliseren;
- Website actualiseren: je ontvangt teksten die je controleert en vervolgens plaatst op onze website. Het werken met een CMS is hierbij bekend terrein;
- Offertes maken: voor de accountmanagers maak je een goed lopende offerte. Deze is bondig genoeg om goed overzichtelijk te zijn en ook dusdanig opgesteld dat de lezer goed wordt.
- Met de accountmanager mee naar grote accounts.
Wat vragen wij
- Een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van communicatie;
- Tussen de 3 en 6 jaar relevante werkervaring als directiesecretaresse of management assistent in een professionele omgeving;
- Je hebt gevoel voor taal en ontzorgen en regelen voor andere is je tweede natuur;
- Je hebt een uitstekende kennis van het MS office pakket;
- Je bent een echte regelaar;
- Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt een creatieve, oplossingsgerichte geest;
- Je kunt zelfstandig en planmatig werken.
Wij zijn Excellent
Excellent biedt trainingen op het gebied van verkoop en sales management. We zijn een eigenwijze club met 30 salesexperts met veel aandacht voor onze cursisten en klanten. We zijn een snelgroeiende en innovatieve organisatie, en hebben grote ambities.Jouw team
Ons kleine, dedicated team werkt vanuit Apeldoorn. Je werkt in een ervaren en enthousiast team. Je maakt onderdeel uit van het Marketing & Sales-team; een club mensen die altijd voor elkaar klaarstaat. Zowel tijdens als na werktijd.meer...
Meer vacatures van Excellent