Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Assistant Category Manager

Bunzl - Arnhem - 02-02-2021 Naar vacature  

Assistant Category Manager

fulltime (40 uur)
Bunzl, Enjoy the difference
Bunzl is een snelgroeiende multinational en dé partner op het gebied van verpakkingen, disposables en hygiëneproducten voor zowel de food als de non-food sector. Met 19.000 medewerkers in meer dan 31 landen is Bunzl een internationale speler van formaat. Bunzl Retail & Industry, gevestigd in Arnhem bestaat uit ongeveer 130 medewerkers. Wij optimaliseren het proces van verpakken, opslaan, verzenden en verkopen. Dit doen wij door continue innovatie, slimme & evidenced based oplossingen. Onze klanten zijn professionals in food retail, industry, e-commerce en handel. Onze klanten verlangen naar efficiency, total cost control naast merkbeleving, kwaliteitsbehoud en duurzaamheid met minimale milieubelasting. Bunzl wordt ingeschakeld als het slimmer en goedkoper moet en Bunzl meer ziet dan alleen een verpakking. 

Onze klanten zijn onder andere grote logistieke en industriële bedrijven, grote retailers (supermarktketens) en Ecommerce bedrijven. Duurzaamheid is de komende jaren een van onze belangrijke topics. Zonder dat jij het weet, kom je dagelijks in aanraking met de producten van Bunzl, bijvoorbeeld wanneer je boodschappen doet op de AGF- of broodafdeling van de supermarkt of wanneer je online een bestelling plaatst bij je favoriete webwinkel. 

Voor ons Category Management Team zijn wij op zoek naar een
 
Assistant Category Manager
Fulltime (40 uur per week)
Locatie Arnhem (Velperbroek)
 
De functie
De afdeling Inkoop (Category Management) heeft een zeer centrale rol binnen Bunzl. We bouwen met onze leveranciers aan strategische partnership en zorgen voor inkoop van de juiste producten. Om de juiste invulling te kunnen geven aan de vraag van de klant, werken we nauw samen met de customer service, sales afdeling, logistiek, stock control en finance. 

De afdeling bestaat uit een Purchase & Supply Chain Manager, Category Managers, Assistant Category Managers en Data Managers. Als Assistant Category Manager ben je werkzaam in een team binnen een dynamische omgeving met leuke collega’s. Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning bij alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling. Samen met je Category Manager vorm je een team en begeleid je volledige inkooptrajecten. Je behandelt prijsaanvragen, hebt veel contact met diverse leveranciers uit de hele wereld en vergelijkt offertes, waarbij jij je eigen keuze maakt. Naast het behalen van de teamdoelstellingen ben je samen met je Category Manager een business partner voor de operatie als het gaat om en werk je mee in strategische projecten. Je zorgt voor een uitstekende relatie met onze leveranciers. Sustainability en duurzaamheid zijn topics waar je in deze rol veel mee te maken hebt. Geen dag is hetzelfde en je agenda vult zich vanzelf. 

 
Jij maakt het verschil
 De afdeling Inkoop (Category Management) heeft een zeer centrale rol binnen Bunzl. We bouwen met onze leveranciers aan strategische partnership en zorgen voor inkoop van de juiste producten. Om de juiste invulling te kunnen geven aan de vraag van de klant, werken we nauw samen met de customer service, sales afdeling, logistiek, stock control en finance. 

De afdeling bestaat uit een Purchase & Supply Chain Manager, Category Managers, Assistant Category Managers en Data Managers. Als Assistant Category Manager ben je werkzaam in een team binnen een dynamische omgeving met leuke collega’s. Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning bij alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling. Samen met je Category Manager vorm je een team en begeleid je volledige inkooptrajecten. Je behandelt prijsaanvragen, hebt veel contact met diverse leveranciers uit de hele wereld en vergelijkt offertes, waarbij jij je eigen keuze maakt. Naast het behalen van de teamdoelstellingen ben je samen met je Category Manager een business partner voor de operatie, werk je mee in strategische projecten en zorg je voor een uitstekende relatie met onze leveranciers. Sustainability en duurzaamheid zijn topics waar je in deze rol veel mee te maken hebt. Geen dag is hetzelfde en je agenda vult zich vanzelf. 

 
Wij verwachten
HBO werk- denkniveau
Een commerciële instelling, waarbij je altijd kansen ziet voor verbetering
Interesse in het reilen en zeilen van een inkoopafdeling van een multinational
Snel kunnen schakelen tussen werkzaamheden
Beheersing van Nederlands en Engelse taal
Sterke communicatieve vaardigheden
Werken vanuit passie en gedrevenheid
Ervaring op het gebied van inkoop, category management en/of logistiek is een pré
Ervaring met digitalisering op het gebied van PIM en/of EDI is een pré
Het aanbod
Bij ons beland je in een informele, persoonlijke en betrokken werksfeer binnen een dynamische, open en innovatieve organisatie. Wij bieden jou een uitdagende functie waar kwaliteit, service, professionaliteit en betrouwbaarheid boven aan staan. In het eerste half jaar volg je ons onboarding programma. Je wordt ingewerkt in je eigen rol en je maakt kennis met je collega’s door op de verschillende afdelingen een dagdeel mee te lopen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen persoonlijke ontwikkeling. Middels een uitgebreid in- en extern trainingsaanbod heb je hier alle mogelijkheden voor. Dit is een veelzijdige functie met veel vrijheid en waar eigen initiatief gewaardeerd wordt.

Verder biedt Bunzl
Een marktconform salaris tussen €2.200 en €3.000 (afhankelijk van opleiding en ervaring), een mooi arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een goede pensioenregeling, 27 vakantiedagen met 2 bonusdagen, de mogelijkheid tot het kopen van extra vakantiedagen, korting op een bedrijfsfitness abonnement, een leasefiets, deelname aan het Bunzl optie spaarplan, een collectieve bonusregeling en collectiviteitskorting op je ziektekostenverzekering. Persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd en gefaciliteerd met o.a. het Bunzl Academy Programma naast diverse externe opleidingsmogelijkheden.

meer...



Meer vacatures van Bunzl