Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Support Engineer
Voor de uitbreiding van ons team Servicedesk zijn we op zoek naar een Support Engineer. Als spin in het web ben jij het eerste aanspreekpunt van onze klanten, telefonisch of via de mail. Let wel, we zijn een breed georiënteerde organisatie dus de vragen zijn ook zeer divers! Durf jij de uitdaging aan?
Wat ga je doen?
De dag begint altijd met de dag-controle. Hierin controleren we alle gebeurtenissen van de afgelopen nacht, naast de binnen gekomen berichten en verdelen we het werk naar de juiste mensen of planning. Uiteraard is er ook een terugblik op de vorige dag om zo van elkaar te leren en de dag fris te beginnen.
Vanaf 09.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar en zit iedereen op zijn post. Vanaf dat moment is het business as usual. Vragen aannemen, compleet met alle informatie verwerken in ons ticketsysteem en de tickets direct ook oppakken indien mogelijk of doorzetten naar een collega of planning.
De vragen die we krijgen zijn, gezien ook onze brede dienstverlening, heel divers. Denk hierbij aan onderstaande zaken:
- Werkplekken
- Printers
- Servers
- Switches
- Routers
- WiFi punten
- Internet verbindingen
- Telefonie oplossingen
- Pin oplossingen
- Kassa systemen
- Microsoft 365
- Microsoft Azure
- Microsoft Virtual Desktop
- Onze colocatie
Daarnaast werken we met een uitgebreid en modern documentatie systeem wat gekoppeld is met allerlei entiteiten om actuele informatie op te halen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld lopende SSL certifcaten, domeinen maar ook Microsoft 365 licenties. Alles van die éne klant dus op één plek.
Werken als Support Engineer op onze Servicedesk is een uitdaging! Een inwerk periode van een jaar klinkt ongetwijfeld vreemd maar ga er vanuit dat je pas na een jaar, voor je gevoel, alles weet over onze systemen, manieren van werken, onze klanten en onze passie voor het vak!
Wat verwachten we van jou?
- Een communicatief persoon
- Teamplayer
- Iemand die denkt in oplossingen
- MBO niveau 4 / HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar werkervaring
- Ambitie om verder te groeien (als mens en werknemer)
Onze klanten kring is zeer divers, van klein tot groot en in veel verschillende branches actief. We zullen met je samen een intensief inwerktraject aangaan om je qua kennis en kunde up-to-speed te hebben. Door goed overleg en een duidelijke structuur weet jij als engineer wat je gaat doen en wat wij en onze klant van je verwachten. Goede communicatie zowel intern als extern zorgt ervoor dat je de dag zonder stress tot een goed einde weet te brengen. Het team van VelzArt staat voor je klaar. Uiteraard kijken we ook naar je ervaring en kennis om te bepalen welke projecten het beste bij je passen of waar je eventueel extra begeleiding bij gaat krijgen. Je bent, als veelal extern persoon, het visitekaartje van VelzArt. Jij zorgt voor onze klanten en wij voor jou!
De kleine letters, niet onbelangrijk!
- Een goede pensioenregeling!
- 25 vakantiedagen
- Collectieve ziektekostenverzekering
- Financiële kluis
- Microsoft Surface
- VelzArt mobiel abonnement
We weten het allemaal, stilstand is achteruitgang. Wij willen verder, jij ook? Heb jij een plan voor jezelf? Heb je bepaalde (Microsoft) certificaten die je wilt behalen? Óf een studie? Laten we samen kijken naar een toekomst bestendig plan waar we beide het maximale uit halen.
Al jouw collega's hebben zich in de afgelopen periode al verzekerd van het certificaat MS-900 van Microsoft (Microsoft 365 Fundamentals). Ben jij de volgende? Of ga je door voor MS-100 (Microsoft 365 Identity and Services)?
Contact
VelzArt biedt een energieke, jonge en dynamische werkomgeving met voldoende vrijheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast bieden wij een veelzijdige en ondersteunende functie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Ben je geïnteresseerd om ons team te komen versterken, zoek je een uitdagende baan, mail dan je cv en toelichting naar: pz@velzart.nl
meer...
Meer vacatures van VelzArt