Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Data Consultant

Datanextgroup - Groningen - 16-03-2023 Naar vacature  

De DATANEXT Group bestaat uit een aantal labels, allen gebaseerd op haar eigen Customer Data Platform ‘DNX’. De uitingsvormen variëren in vorm en functie per klant, maar data staat altijd centraal. Al dan niet gecombineerd met AI en Machine Learning. De verschillende labels richten zich o.a. op Marketing Automation, Quality Monitoring in klantcontact en Customer Lifecycle Management. De ontwikkeling van ons platform gebeurt intern, waarbij klantvraag en de toekomstvisie van DATANEXT centraal staan.

Op ons fijne kantoor in Groningen-Zuid werken we dagelijks samen aan ons platform, DNX. We doen dit met bezieling, humor en goede koffie. Alle collega’s bij DATANEXT houden van hun vak en we zorgen er voor dat deze kennis up-to-date blijft. Binnen DATANEXT hopen we met onze open bedrijfscultuur een veilige plek te bieden aan al onze collega’s zodat we samen optimaal door kunnen groeien!

Om deze groei te kunnen realiseren voegen wij graag een nieuwe collega toe aan ons Commercial Operations team. Het huidige team is een goede mix van junior, medior en senior collega’s die met zijn zessen dagelijks zorgen voor een fijne begeleiding van onze bestaande klanten, advies in datatoepassingen, inhoudelijke en administratieve coördinatie tussen klanten en interne teams, het onboarden van nieuwe klanten (bv het inventariseren van het datalandschap, de aanwezige data en de vertaling naar ons platform) en een inhoudelijke bijdrage leveren aan de doorontwikkeling van ons DNX platform.

Wat ga je doen?

  • oppakken en uitvoeren van 1
e
  • en 2
e
  • lijns data- en klantvragen over ons platform en de inzet daarvan;
  • coördineren 3
e
  • lijns klantvragen in samenwerking met collega’s uit andere teams;
  • klantvragen beoordelen op (technische) haalbaarheid;
  • onboarding nieuwe klanten; inventarisatie wensen en eisen om klant aan te sluiten, inrichting en training nieuwe klanten;
  • customer Success bestaande klanten: hoe wordt ons platform gebruikt en wat kunnen we daarvan leren? Kunnen we de klant nog beter bedienen dan we al doen?;
  • betrokkenheid bij het maken van functioneel ontwerpen van nieuwe modules en het testen hiervan;
  • vastleggen, uitbreiden en bijhouden knowledge base.

Wie ben jij?

  • je hebt passie voor data en het inzetten hiervan;
  • je denkt mee met de klant en vertaalt dit naar interne mogelijkheden;
  • je ontzorgt (eind)gebruikers;
  • je voelt je verantwoordelijk en gaat voor het beste resultaat;
  • je kan zelfstandig werken en bent stressbestendig;
  • je neemt initiatief en bent pro-actief;
  • je werkt secuur en hebt oog voor detail;
  • je hebt analytisch vermogen.

Je beschikt in elk geval over

  • HBO werk- en denkniveau;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • ervaring met klantcontact.

Het is een pre wanneer je

  • affiniteit of ervaring hebt met online marketing;
  • kennis hebt van SQL;
  • ervaring hebt met SaaS oplossingen;
  • ervaring hebt bij een organisatie in de scale-up fase;
  • houdt van goede koffie en slechte grappen.

Wat bieden we jou?

  • Marktconform salaris: we gaan graag met je in gesprek over een passende beloning;
  • we beginnen met een tijdelijke overeenkomst maar binnen twee jaar een vaste aanstelling is het uitgangspunt;
  • uitstekende regeling voor oudedagsvoorziening;
  • winstuitkering aan het einde van het jaar;
  • 25 vakantiedagen;
  • gave bedrijfsuitjes;
  • dagelijks georganiseerde lunch;
  • goede koffie, frisdrank, thee en vers fruit;
  • 21ct per km (vanaf 2023 21ct) vanaf 10km – tot 50km enkele reis.

Hoe kom je met ons in contact?

Ben je enthousiast? Wij komen graag met je in contact! Stuur jouw cv en motivatie naar
, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Heb je extra vragen? Bel dan naar 050 200 3100
Is je interesse gewekt maar pas je niet helemaal in het plaatje? Overtuig ons en we gaan graag met je in gesprek!

Sollicitatieprocedure*

  • Uiteraard ontvangen wij graag je cv, maar we hechten minstens net zo veel waarde aan jouw motivatiebrief;
  • na ontvangst nodigen we je eerst uit voor een persoonlijkheidsassessment. Solliciteer je op een technische functie? Dan vragen we je ook een technisch assessment te maken;
  • we nodigen je uit voor een kennismakingsgesprek, waarna altijd een 2
e
ronde volgt;
  • hoera! Je hebt een nieuwe baan en wij een nieuwe collega!
  • mocht tijdens één van bovenstaande stappen blijken dat je helaas toch niet goed past, onze of jouw keuze, dan wordt de procedure niet voortgezet.
Dag recruitmentbureau: wij werven op onze eigen wijze en hebben goed contact met onze partners. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen. Bedankt voor je begrip!

meer...



Meer vacatures van Datanextgroup