Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Coördinator buitendienst

Abg - Gilze - 12-01-2022 Naar vacature  

Je werkt als coördinator binnen het gebiedsteam van Gilze en Rijen. Dit team draagt zorg voor het dagelijkse beheer en onderhoud en het ophalen van afval in dit werkgebied.

Jouw hoofdtaak is het aansturen en begeleiden van de medewerkers in het team. Je coördineert de werkzaamheden en plant en verdeelt de dagelijkse werkzaamheden. Je treedt op als vraagbaak en klankbord voor de medewerkers binnen het team voor wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. Je bewaakt de kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden, voert het noodzakelijke overleg en geeft aanwijzingen en instructies over het onderhoud van de totale openbare ruimte. Je bent verantwoordelijk voor het gebruik van materiaal en materieel.

Uiteraard sta je inwoners te woord en zorg je dat hun vragen op de juiste plaats terecht komen. In voorkomende gevallen beantwoord je vragen zelf. Ook vervang je de toezichthouders en/of coördinatoren van de overige teams tijdens afwezigheid of ziekte. Je bent bereid om ook andere werkzaamheden te doen binnen het team van de Buitendienst, waaronder deelname aan de storingsdienst en gladheidsbestrijding in de avond of in het weekend.

Het team

45 collega’s. Zoveel krijg je bij de Buitendienst. Vier daarvan zijn jouw directe collega’s en 20 daarvan vallen onder het cluster waar je werkzaam bent, het gebiedsteam Gilze en Rijen. Naast dit team is er ook een gebiedsteam Alphen-Chaam en een ABG-team.

De werkzaamheden van de Buitendienst zijn gericht op het dagelijks beheer van groen, civiel en afval, zodat de inwoners kunnen genieten van een prettige en schone omgeving. Service en kwaliteit staan hierbij voorop. Alle medewerkers zijn gedreven om de drie gemeenten en hun inwoners zo goed mogelijk van dienst te zijn. Collega’s zijn er behulpzaam en iedereen voelt zich verantwoordelijk voor de resultaten. En jij? Hoe wil jij bijdragen aan de leefbaarheid van de openbare ruimte binnen onze gemeenten?

Je profiel

Jij bent de persoon voor deze functie omdat:
  • Je werkt en denkt op mbo+ niveau.
  • Je bent deskundig op het gebied van het groen- en/of civiele vakgebied en kunt dit aantonen door opleiding of relevante werkervaring.
  • Je bent in het bezit van een VCA certificaat en een rijbewijs B-E.
  • Jij weet hoe je medewerkers aanstuurt en kunt motiveren. Je kunt het gesprek met verschillende doelgroepen voeren en jouw communicatieve vaardigheden zijn uitstekend.
  • Jij kunt prima problemen in de dagelijkse praktijk oplossen en bespreekt zaken met de teamleider als dat nodig is.
  • Je kunt prima zelfstandig werken en het overzicht houden over het totale werkpakket.
  • Je hebt een dienstverlenende instelling en bent flexibel
  • Je bent gemotiveerd, resultaatgericht en hebt overtuigingskracht.
  • Je neemt deel aan de storingsdienst of gladheidsbestrijding in de avond of het weekend.
Kun je niet achter al deze punten een vinkje zetten? Geen zorg. Solliciteer gewoon. Samen ontdekken we wat de mogelijkheden zijn.

Ons aanbod

We zijn een unieke situatie omdat…… wij drie gemeenten ondersteunen. Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij dat onze producten en diensten zijn afgestemd op de behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen.

Je werkt veel samen met andere afdelingen en collega’s in een platte organisatie. Iedereen die je nodig gaat hebben, is bereikbaar en benaderbaar. Je komt altijd terecht in een team dat zijn kennis, ervaring en plezier in zijn werk met jou deelt. En dat verwachten we natuurlijk ook van jou.

Je begint met een contract voor één jaar. En als we allebei tevreden zijn, gaat dat over in een contract voor onbepaalde tijd. Je krijgt veel gelegenheid om opleidingen en cursussen te volgen, waaronder cursussen die je kennis over wetgeving up-to-date houden. Want we vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen. Dat doen wij zelf ook. Boven op je salaris krijg je bij ons een Individueel Keuzebudget van 20,45%. Om zelf te sparen, verlof bij te kopen of om bijzondere opleidingen te volgen.

Informatie

Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden we je een salaris van maximaal € 3.591,-- bruto per maand voor 36 uur per week. Dat is het maximum van salarisschaal 8. Samen met jou bepalen we wanneer je begint. De eerste gesprekken zijn op 8 februari in de middag en de 2

e
gesprekken op 16 februari in de middag.
Wil je meer weten of heb je vragen over de functie? Bel gerust met Jasper Maas, teamleider van de buitendienst. Het telefoonnummer is 06- 28 35 19 69 of mail via

Heb je vragen over het sollicitatieproces? Bel of mail Annemiek Visser, P&O adviseur. Haar telefoonnummer is 088 – 3821 236 of mail haar via

Solliciteren

Wacht niet te lang!
Je kunt reageren op deze vacature tot en met
26 januari 2022
. Upload je motivatie en cv

:

Delen? Graag!

Is dit toch niet jouw nieuwe job? Maar ken je iemand wie deze vacature op het lijf geschreven is? Doe ons en die persoon dan een enorm plezier en deel deze vacature. Alvast bedankt!

COÖRDINATOR BUITENDIENST

Organisatie:
ABG organisatie

Werk-/denkniveau:
MBO+

Dienstverband:
36 uur

Informatie

Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden we je een salaris van maximaal € 3.591,-- bruto per maand voor 36 uur per week. Dat is het maximum van salarisschaal 8. Samen met jou bepalen we wanneer je begint. De eerste gesprekken zijn op 8 februari in de middag en de 2

e
gesprekken op 16 februari in de middag.
Wil je meer weten of heb je vragen over de functie? Bel gerust met Jasper Maas, teamleider van de buitendienst. Het telefoonnummer is 06- 28 35 19 69 of mail via

Heb je vragen over het sollicitatieproces? Bel of mail Annemiek Visser, P&O adviseur. Haar telefoonnummer is 088 – 3821 236 of mail haar via
meer...



Meer vacatures van Abg