Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Backoffice medewerker (planner)
Ariënsstraat 100, Venlo
Afdeling:
RetailUren per week:
Gemiddeld 32 uur. In het hoogseizoen (voorjaar en zomer) werken we meer dan in het laagseizoen (najaar en winter)Startdatum:
In overleg te bepalen.Minimale eisen:
Je bent reisbereid. Uiteraard regelen wij je hotel, ontbijt en diner en vergoeden we je reiskosten.Ben jij sterk in het maken van de personeelsplanning en de administratie? Ben jij daarnaast ook klantgericht en communicatief sterk? Wij zijn op zoek naar een Backoffice medewerker (planner) die samen met ons de deuren van de nieuwe vestiging in Venlo opent!
Kees Smit Tuinmeubelen groeit enorm. Naast onze Experience Stores XXL in Almelo en Amersfoort, zijn we ook online aanwezig in Nederland, Duitsland en België. Om onze (potentiële) klanten in Brabant, Gelderland, Limburg en net over de grens, in Duitsland en België, (nog) beter te kunnen bedienen, vestigen we ons binnenkort ook in Venlo!
Inmiddels zijn wij aan de Ariënsstraat 100 gestart met de bouw van een compleet nieuwe Experience Store XXL (+8.000 m2). Het team in Venlo zal gaan bestaan uit een storemanager, teamleiders, verkoopmedewerkers, receptionisten, horecamedewerkers, Backoffice medewerkers (planner) en magazijnmedewerkers. Naar schatting zal het team in het eerste jaar uit ongeveer vijftig collega’s bestaan. Een divers team, van jong en oud. Samen zorgen we ervoor dat iedere bezoeker onze Experience Store als ambassadeur verlaat!
De functie
Als Backoffice medewerker (planner) ondersteun je de teamleiders Verkoop en ben jij voor al je collega’s het aanspreekpunt rondom de planning. Jij:- maakt de personeelsplanning voor meer dan vijftig collega’s;
- draagt zorg voor de naleving van de roosterafspraken met medewerkers, het HR-beleid en de CAO-regels.
- controleert de uren en signaleert en rapporteert patronen richting de leidinggevenden.
Nu starten, eind 2022 open?
Om je goed voor te bereiden op de grootse opening eind 2022, vragen we je tot en met oktober mee te draaien in Almelo of Amersfoort. Je wordt ingewerkt door ervaren collega’s. Op deze manier maak je alvast kennis met je collega’s, de cultuur en onze visie. Zo weet jij uiteindelijk precies wat het puntje op de ‘i’ in persoonlijke service bij Kees Smit betekent!Het is een unieke kans om mee te maken hoe het is om een nieuwe locatie op te zetten! Jij wordt namelijk betrokken bij de opening van de nieuwe Experience Store en vormt samen met je collega’s de kern van het nieuwe team. Jullie zijn verantwoordelijk voor de overdracht van onze cultuur en kennis aan nieuwe collega’s. Ga jij deze toffe uitdaging aan?
Jij...
- hebt minimaal een mbo niveau 4 opleiding afgerond en je bent administratief sterk;
- werkt nauwkeurig en je hebt affiniteit met het maken van personeelsplanningen/roosters;
- hebt ervaring met het werken in Excel (basis) en voorraad- en/of plansoftware (pre);
- werkt goed onder druk, schakelt snel en kunt goed omgaan met ad-hoc veranderingen;
- bent communicatief sterk en durft ook kritische vragen te stellen;
- bent flexibel inzetbaar en je bent vooral ook in de weekenden, minimaal een avond doordeweeks en tijdens feestdagen beschikbaar;
- bent bereid tot en met oktober 2022 naar Almelo of Amersfoort te reizen.
Wat krijg je ervoor terug?
- Vergoeding van alle kosten voor het reizen naar Almelo of Amersfoort. Denk aan: reizen onder werktijd en overnachtingen met ontbijt en diner.
- Opbouw van meeruren voor zondagen (50%) en feestdagen (100%).
- Een goed pensioen (¾ van de premie wordt door ons betaald) en een kosteloze aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering.
- Reiskostenvergoeding van € 0,19 per km.
- 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband.
- Flexibele werktijden met in het hoogseizoen ook avond- en zondagdienst.
- Uitzicht op een vast contract.
- Een uitdagende functie bij een sterk groeiend bedrijf, in een nieuwe vestiging die je samen met ons zult openen.
- Volop ontwikkelingsmogelijkheden binnen onze eigen Kees Smit academie.
- Werken in een gezellig en ambitieus team dat oog heeft voor elkaar.
- Een fijne werkomgeving en kantine met ruimte voor ontspanning (tennistafel, dartbord etc.).
- Een flinke personeelskorting.
Maak kennis met Kees
Kees is de goede buur die altijd voor je klaarstaat. Je bent bij ons onderdeel van een warm gezelschap. Het familiegevoel heerst sterk onderling. Om specialist te kunnen blijven in tuinmeubelen, investeren we in kennis. Dit doen we door het opleiden van medewerkers en het aangaan van samenwerkingen die ons versterken en waar we van kunnen leren. We gaan net dat stapje verder en zetten hiermee het puntje op de i. Wil jij werken bij een bedrijf waar oprechte aandacht is voor medewerkers en klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou.Wil je meer weten over onder andere onze geschiedenis en cultuur? Lees dan
meer...
Meer vacatures van Kees Smit