Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
HR Support Medewerker aandachtsgebied Verzuim
Ieder kind met kanker genezen, met optimale kwaliteit van leven, dát is de missie van het Prinses Máxima Centrum. Het Prinses Máxima Centrum is gevestigd in Utrecht als nationaal centrum voor alle kinderen en adolescenten met kanker of voorstadia daarvan. Ieder jaar krijgen in Nederland circa 600 kinderen kanker en ongeveer 150 kinderen krijgen een recidief na een eerdere behandeling tegen kanker.
Het Prinses Máxima Centrum is een comprehensive cancer center, dat zich richt op het verlenen van kinderoncologische zorg, het doen van kinderoncologische research en het opleiden van professionals. Als toonaangevend, internationaal topcentrum werken deze disciplines intensief samen. Grensverleggend en gepassioneerd zijn de kernwoorden die de cultuur en uitstraling van het Prinses Máxima Centrum bepalen. We gaan verder dan anderen ooit gegaan zijn, en we doen dat met hart en ziel.
De afdeling HR, met een directeur HR aan het hoofd, bestaat uit vier HR Businesspartners, twee Beleidsadviseurs, vijf HR support medewerkers, Manager HR Services, Recruiter, twee Applicatiebeheerders, Consulente Professionele steun en een Managementassistent. Binnen het team van HR support zijn wij tijdelijk, vanwege vervanging tijdens zwangerschapsverlof, op zoek naar een collega die ons komt versterken op het aandachtsgebied verzuim en allround HR administratieve werkzaamheden:
Verzuim:
- Zorgvuldig afhandelen van alle communicatie van het UWV en het onderhouden van het contact met het UWV;
- Het controleren op de volledigheid van verzuimdossiers, gerelateerd aan de Wet verbetering poortwachter;
- Het verwerken van deel hersteld meldingen;
- Je bent aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers wanneer zij vragen of hulp nodig hebben bij bijvoorbeeld het verwerken in Afas;
- Een coördinerende rol ten aanzien van de inzet van externe partijen;
- Het zorgvuldig verwerken van de werkzaamheden gerelateerd aan een tweede ziektejaar;
- Afhandelen van de no-riskpolis;
- Het zorgvuldig verwerken van een ziek uit dienst situatie;
- Het inregelen van compensatie transitievergoeding bij het UWV.
Overige HR werkzaamheden:
- Het ondersteunen van de HR Support collega’s bij het verzorgen van administratieve werkzaamheden rondom de in-, door- en uitstroom van personeel;
- Je bent aanspreekpunt voor medewerkers en lijnmanagers voor operationele HR & CAO vraagstukken.
Wie zoeken we?
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau of MBO met ruime relevante werkervaring;
- Kennis van de Wet Verbetering Poortwachter is een vereiste;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Vanwege het internationale karakter van de organisatie is goede beheersing van de Engelse taal een pré;
- Je hebt ervaring en affiniteit met administratieve processen en specifiek op het gebied van verzuim. Daardoor ben je in jouw werk: accuraat, doortastend en denk je in oplossingen;
- Je hebt ervaring met het UWV portaal en contact UWV;
- Je werkt intensief samen met de HR-Businesspartners en adviseur Duurzame Inzetbaarheid en hebt hierin een signaleringsfunctie;
- Je kunt zeer goed overweg met MS office en hebt ervaring met AFAS;
- Je bent een teamspeler en anderen omschrijven jou als mensgericht, betrokken, doortastend, proactief, hands-on en resultaatgericht;
- Jij kunt op effectieve wijze eigen werk organiseren, prioriteiten bepalen, hoofdzaken van bijzaken onderscheiden.
Arbeidsvoorwaarden
- Het Prinses Máxima Centrum valt onder de cao Ziekenhuizen;
- De aanstelling is voor 24 uur (verdeeld over drie dagen);
- Het betreft een tijdelijke aanstelling in de periode half november 2021 tot april 2022;
- De functie is ingeschaald in FWG 40 – vakantietoeslag en eindejaarsuitkering van 8,33% conform cao Ziekenhuizen.
Meer vacatures van Prinses Maxima Centrum