Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Asset manager
Direct solliciteren
Velden met een * zijn verplicht.Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Wat doen wij
Onze missie is een wereld zonder emissie. Daarom is het versnellen van de energietransitie wat ons drijft. Dit doen wij door van nieuwbouw en bestaande woningen e-homes te maken onder andere door het installeren van warmtepompen en zonnepanelen. Een e-home is een huis van de toekomst waar je nu al in kunt wonen, zonder dat je er omkijken naar hebt: all-electric verwarmd en/of gekoeld met een goed geregeld en comfortabel binnenklimaat, zoveel mogelijk eigen opgewekte elektriciteit en slimme aansturing van de energie apparatuur. Met onze actuele kennis en expertise sluiten wij perfect aan bij de behoefte van onze klanten, partners en bewoners. Daardoor maken we e-homes toegankelijk voor iedereen.Wat ga jij doen
Kun jij onze assets met minimale kosten maximaal optimaal laten presteren? Als Asset Manager ben jij verantwoordelijk voor het beheren van onze assets in de rol van eigenaar/ energieleverancier/ warmteleverancier. Je zorgt er voor dat de kwaliteit van de energielevering hoog is (en blijft!) en monitort de klanttevredenheid. Je onderhoudt je klantrelaties zorgvuldig en managet klantverwachtingen. Je bent financieel verantwoordelijk voor jouw contracten. Ook ben je het interne en externe aanspreekpunt voor onze assets. Je draagt zorg voor de optimale prestatie van de assets voor zowel klant, financiën en energetische prestaties van de assets over de gehele exploitatieperiode. Je blijft up to date met betrekking tot de wet en regelgeving.Wat vragen we van jou
Goed communiceren is een belangrijke voorwaarde in jouw functie. Daarnaast sta je stevig in je schoenen en kun je snel schakelen. Verder heb je:- Afgeronde (technische) WO opleiding, of HBO opleiding met aantoonbaar senioriteit in eerdere functies
- Juridische kennis – aantoonbaar kennis/ervaring in interpreteren van wet- en regelgeving, contracten en alert op juridische consequenties van handelingen
- Financiële kennis – kennis van financiële KPI’s (P&L / EBITDA / ROIC / IRR / etc), opstellen en interpreteren van business case en gevoeligheden, opstellen en interpreteren van budgetten, interpreteren rapportages
- Aantoonbaar vertrouwd met presentatie voor (grote) groepen, je kunt op een charmante wijze een vervelende boodschap brengen. Je bent standvastig in argumenten en kunt goed tegen weerstand
- Je bent een nieuwsgierig persoon met aantoonbaar begrip van techniek waarmee gewerkt wordt
- Het is een pré als je kennis hebt van warmte installaties (WKO, TSA, Warmtepomp, PV, EV, etc)
Wat kun je van ons verwachten
Werken bijeconic
betekent meebouwen aan een lerende organisatie met een onderscheidende groeicultuur. Een organisatie met betekenis, waar er ruimte is voor welvaart, welzijn en welbevinden. Wij bieden jou een marktconform salaris – afhankelijk van achtergrond, ervaring en opleiding -, flexibele werktijden, ruime ontwikkelingsmogelijkheden en een maatwerk pensioenregeling. Tot slot ga je onderdeel uitmaken van een club gedreven en talentvolle mensen, die werken vanuit een fantastisch, karakteristiek kantoor in Amsterdam-Noord. Dagelijks genieten wij daar van goede koffie, fruit en een heerlijk verzorgde lunch.
meer...
Meer vacatures van Econic