Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Supportmedewerker helpdesk
Freedom - 26-01-2023
Naar vacature
Ben jij iemand die als eerste de telefoon oppakt of in de pen klimt, wanneer een bekende om hulp vraagt? Duik jij vervolgens het internet op, om te zoeken naar het juiste antwoord op de gestelde vraag? Of loop je even langs je buren, om te checken of zij je verder kunnen helpen? Super! Je klinkt als iemand die behulpzaam is en van aanpakken houdt, lees snel verder ;-)
Een internetprovider voor en door iedereen!
Als helpdeskmedewerker van Freedom kom je in een gedreven team terecht. Iedereen werkt er namelijk hard aan om deze start-up te laten groeien naar scale-up. We voelen dat als onze gezamenlijke taak, waarin iedereen zijn eigen stukje verantwoordelijkheid draagt en serieus neemt. Natuurlijk zijn we ook in voor een grapje of gezellig praatje, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.Freedom wil een goede werkgever zijn, een plek waar mensen met plezier samenwerken. We willen graag het beste mensje van de klas worden (lees: de beste internetprovider van Nederland). We geloven dat we dat alleen kunnen worden, met een divers team waarin iedereen zich welkom voelt en het beste uit zichzelf kan halen. En daarom vinden we dit minstens zo belangrijk als ons gezamenlijke doel: een veilig en vrij internet voor iedereen! Wat betekent dit voor jou? Je motivatie en enthousiasme zijn belangrijker dan diploma’s.
Voorkeursbeleid bij gelijke geschiktheid
De vacature staat open voor iedereen, maar we zijn vooral op zoek naar personen die ons team diverser maken. Dat betekent dat we op zoek zijn naar personen uit de groepen die minder of niet vertegenwoordigd zijn binnen ons team, zoals vrouwen, mensen met een niet-Nederlandse afkomst, mensen met een handicap of chronische ziekte of mensen met een verschillende seksuele oriëntaties. Belangrijk is te melden dat het absoluut aan de persoon zelf is daarover iets te vertellen of niet. We voeren een zo objectief mogelijke selectieprocedure om iedereen een gelijke kans te geven bij het sollicitatieproces. Wanneer uiteindelijk twee personen even geschikt blijken voor de vacature, wordt gekozen voor degene die ons team diverser maakt. Ditis bedoeld om achterstanden van deze groepen binnen ons team op te heffen of verminderen.
Waarom is diversiteit en inclusie belangrijk voor Freedom?
Wij willen graag dat ons team een afspiegeling vormt van de samenleving en dat iedereen die bij ons werkt zich veilig en welkom voelt. We staan voor een meekijkvrij en veilig internet voor iedereen en geloven dat hoe meer het team een afspiegeling vormt van de samenleving, hoe beter we kunnen inspelen op de behoeften van onze (potentiële) klanten. We hechten daarom veel waarde aan diversiteit en inclusie en ondertekenden onlangs het Charter Diversiteit van de.
Wie ben jij?
- Je wordt blij van mensen helpen. Je denkt mee met de klant en bent bereid te zoeken naar een oplossing;
- Je wilt meer weten over de onderwerpen die voorbijkomen en stelt vragen of gaat op zoek naar informatie om uit te vinden hoe het nu precies zit;
- Je vindt internet en techniek interessant en weet er al best wat of veel vanaf. Geen zorgen, we verwachten niet dat je alles direct weet, maar het is wel fijn als je bereid bent meer over internet techniek te leren;
- Je pakt gerust een taak op die net wat urgenter is, terwijl je nog bezig was met iets anders. Dan rond je die andere taak later gewoon rustig af;-).
- Je spreekt en schrijft Nederlands.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Je start je dag met een drankje >vul hier in<. Je opent je laptop en neemt deel aan de online stand-up. Jij en je collega’s vertellen elkaar kort wat je die dag gaat doen en spreken af wie een bepaalde taak oppakt. Staan er nog tickets en vragen van klanten open die dringend opgepakt moeten worden? Je verdeelt deze met je collega’s en gaat vol goede moed aan de slag.Je hebt veel mensen voorzien van een antwoord op hun vraag, de ochtend is voorbijgevlogen! Het is tijd om samen met je collega’s te genieten van een zelfsmeerlunch in de kantine. Loop je liever een blokje om met je eten? Geen probleem natuurlijk!
Enthousiast kruip je weer achter je computer, het is tijd om meer vragen te beantwoorden en klanten te helpen! Aan het eind van de middag bekijk je nog even een keer je mail. Je ziet dat er wat informatie is gestuurd over een nieuwe dienst, interessant! Ook heb je een test-versie van de nieuwsbrief ontvangen. Die kun je mooi nog even checken voor je naar huis gaat. Zo ben je goed op de hoogte, voordat alle nieuwsbrief-ontvangers geïnformeerd worden. ’s Avonds ga je voldaan naar huis en stoom je je klaar voor een nieuwe dag bij Freedom.
Wat bieden wij jou?
- Een fulltime- of parttimefunctie tegen een marktconform salaris;
- Een vergoeding voor reiskosten;
- Een vergoeding voor je internetverbinding;
- Een lekkere smeer-je-eigen-boterham-lunch - of iets anders waar je van houdt;
- 25 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek;
- Een pensioenregeling;
- Een vrijdagmiddagborrel en leuke teamuitjes (optioneel natuurlijk ;-));
- De mogelijkheid om na je inwerkperiode zowel thuis als op kantoor te werken;
- Een dynamisch en gedreven team met leuke collega’s;
- Een plek in een snelgroeiend bedrijf met doorgroeimogelijkheden.
Waar kom jij te werken?
Freedom Internet is een internetprovider,. We koesteren idealen zoals een open, vrij en toegankelijk internet voor iedereen. Veiligheid, privacy en kwaliteit zijn onze kernwaarden. Bovendien hebben we betrokken, bevlogen en betrouwbare mensen met het hart op de juiste plek. We zijn een provider met verstand van techniek en technologie en kunnen daarom goede ontwikkelingen vroeg omarmen en op tijd aan de bel trekken als het beter moet.
Maar Freedom is meer dan alleen een provider die diensten zoals internet, tv en bellen levert. Wij maken ons namelijk ook sterk voor een beter internet, daar geloven we in en daar strijden we voor. Mede om die reden gaan we kritisch en open in gesprek met wetenschap, politiek en technologie en gaan we (samen met gelijkgestemden) aan de slag om de juiste verandering te bewerkstelligen.
We ontvangen graag je motivatie!
We ontvangen graag uiterlijk 8 februari 2023 je sollicitatie (motivatie en cv) via. Als je nog vragen hebt over de functie, schroom dan niet en neem contact op met Gerdien Dalmulder (
) of het helpdeskteam.
Hoe gaat het verder?
Nadat we jouw sollicitatie (motivatie en cv) hebben ontvangen, bekijken we op 9 februari alle sollicitaties. Je hoort vervolgens op uiterlijk 10 februari of je door de eerste selectie heen bent of niet. Ben je door de eerste selectie heen? Dan plannen we graag een gesprek met je in. We hopen je snel te ontmoeten.meer...
Meer vacatures van Freedom