Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Verandermanager Klantenservice fulltime

Sante Partners - Tiel - 09-09-2021 Naar vacature  

  • Service organisatie
  • HBO
  • Verandermanager Klantenservice fulltime - Tiel
Gaat jouw hart sneller kloppen van het motiveren tot verandering, het leiden van projecten en programma’s en zoeken van verbinding en samenwerking? Als verandermanager klantenservice bij Santé Partners mag je rekenen op een uitdagende en veelzijdige functie. Z

ie jij jezelf als iemand die van aanpakken weet, slagkracht heeft, ambities realiseert en uitstekend kan samenwerken? Vertel ons wie je bent en wat je kan. Kom werken

bij Santé Partners in Tiel en draag samen met zo’n 2.800 betrokken collega’s bij aan goede zorg en ondersteuning voor onze cliënten. Een organisatie waar ontwikkeling, eigen regie, vitaliteit, maar ook een gezonde balans tussen werk en privé belangrijk is!

Verandermanager Klantenservice fulltime -

Tiel

36 uur

Voor jou als v

erandermanager klantenservice

...

ziet elke dag er anders uit. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het opnieuw inrichten van het aanmeldproces van cliënten en de positionering van de klantenservice. Als manager klantenservice weet je als geen ander hoe het klantproces nog beter en efficiënter kan. Jij draait aan de juiste knoppen. Kortom, jij zet je kennis in.

Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding van de in- en doorstroom van (nieuwe) cliënten. Er komen bij de klantenservice zeer diverse en complexe vragen binnen van cliënten, maar ook vragen over advisering aan onze cliënten. Variërend van inhoudelijke advisering op het gebied van de jeugdgezondheidszorg, advisering aan wijkteams en verwijzers wat betreft specifieke klantcasuïstiek, tot het afhandelen van vragen aangaande het maatschappelijk werk.

Naast je taak als bezielend leidinggevende houd je je bezig met het initiëren, ontwikkelen, leiden en afronden van organisatie brede, multidisciplinaire projecten en programma’s met een impact op de hele organisatie. Je adviseert het management en de Raad van Bestuur over het resultaat en implementeert het resultaat in de organisatie. Je legt bij de uitvoering van de werkzaamheden verbanden over de grenzen van het programma en/of de organisatie heen en stelt daarnaast diverse strategische beleidsdocumenten op.

Jij:
  • Optimaliseert bestaande processen of voert nieuwe processen in zodat verwijzers en cliënten optimaal bediend worden. Dit geldt ook voor de teams en alle andere intern betrokken collega’s
  • Ontwikkelt het tactisch en strategisch beleid en adviseert de organisatie op dit terrein
  • Signaleert landelijke ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op jouw vakgebied
  • Schrijft beleidsvoorstellen op strategisch niveau en hebt invloed op het organisatiebeleid
  • Zoekt continu naar vernieuwing op de bestaande dienstverlening
  • Ziet toe op de uitvoering van kwaliteitsmetingen, ook op de lange termijn en waarborgt de opvolging van de resultaten
  • Bent projectleider voor zorg-gerelateerde projecten

Overige taken en verantwoordelijkheden:
  • Ontwikkelen en implementeren van het beleid van de afdeling
  • Begeleiden, adviseren en ondersteunen van het klantenservice team, met als doel optimale service en resultaten
  • Tijdig signaleren van stagnaties in de ontwikkeling van het team en/of dreigende problemen bespreekbaar maken binnen het team
  • Doeltreffend sturen op ICT- en Telecomactiviteiten

Jouw nieuwe werkplek

De klantenservice bestaat uit een front- en backoffice, bestaande uit 17 collega´s. Stuk voor stuk bevlogen, ervaren en gemotiveerde verpleegkundigen die weten waar ze over praten. De frontoffice is samengesteld uit een zorgcentrale en zorgbemiddeling, de backoffice doet de centrale cliëntenadministratie. De afdeling is ondersteunend aan het primaire proces van Sante Partners. Beide teams werken samen aan het oplossen van vragen van (potentiële) cliënten, verwijzers en collega’s.

Wat wij jou bieden

Uiteraard ontvang je een mooi salaris, passend bij jouw kennis en ervaring. Deze functie wordt gewaardeerd volgens FWG 65 (cao VVT) waar je minimaal €3.818,- en maximaal €5.752,- bruto per maand ontvangt op basis van 36 uur.

We bieden je daarnaast goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals:
  • een laptop en telefoon zodat je flexibel kunt werken
  • een goede reiskostenregeling
  • pensioenopbouw
  • een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • ruim zes weken vakantie
  • en 8% vakantiegeld wat je elk jaar in mei ontvangt
Er zijn diverse mogelijkheden om je verder te ontwikkelen via onze Santé Academie, waaronder via GoodHabitz. Een online leeromgeving waar jij de keuze hebt uit een breed aanbod van trainingen. Wil je graag je Engelse taal opfrissen of werken aan jouw digitale vaardigheden? Het kan hier allemaal!

Voor kantoorfuncties geldt bij Santé Partners dat we in principe 50% vanuit huis (digitaal) en 50% op locatie werken. Uiteraard in afstemming op jouw werkzaamheden.

Wij investeren in mensen, dus ook in jou!

Wie ben jij?

Als persoon ben je analytisch, nieuwsgierig en sterk gericht op resultaat. Je bent conceptueel sterk, maar vindt het ook leuk om operationeel bezig te zijn en hebt oog voor details. Door jouw expertise en uitstekende communicatieve vaardigheden ben jij in staat om jouw stakeholders goed te verbinden en onze projecten en programma’s naar een hoger niveau te tillen. Tact, luistervaardigheid, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit zij voor jou geen loze woorden.

  • Je beschikt over HBO+ werk- en denkniveau op minimaal HBO bedrijfskundig /commercieel niveau, wenselijk aangevuld met een vervolgopleiding op het gebied van project– en programmamanagement
  • Ervaring in de zorg is een pré
  • Je kunt afhankelijk van de situatie operationeel, tactisch of strategisch opereren en snel schakelen
  • Je hebt ruime ervaring in projectmanagement
  • Je hebt kennis van het succesvol begeleiden van veranderprocessen
  • Je bent in staat tot effectieve samenwerking en adequaat optreden
meer...



Meer vacatures van Sante Partners