Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectmanager (zorg) Vastgoed
Onze opdrachtgever is een
zelfstandig opererend bedrijfsonderdeel van een professionele (zorg) dienstverlener die met een grote mate van deskundigheid initiatieven neemt en adequaat op de meest uiteenlopende klantvragen en marktbehoeften inspeelt. Zij heeft specifieke kennis van strategisch en technisch vastgoedbeheer, projectontwikkeling, bouwprojectmanagement en bouw- en installatietechniek.Onze opdrachtgever beheert in de regio’s Woerden, Krimpenerwaard, Gouda, Zoetermeer en Rotterdam 22 (woon-) zorgcentra waar kwetsbare ouderen en chronisch zieken een thuis vinden of revalideren. Dit zijn kleinschalige voorzieningen voor cliënten met dementie en/of lichamelijke beperkingen.
(senior) Projectmanager Vastgoed – 36 uur per week
JOUW NIEUWE BAAN:
Als Projectmanager bij onze opdrachtgever draag je graag bij aan de opgave waarvoor we staan en fungeer je als projectmanager en gedelegeerd opdrachtgever bij complexe en grote huisvestingsprojecten. Deze projecten raken de koers en strategie van de verschillende bedrijven. Wij zoeken een professional die met een hoge mate van zelfstandigheid en onder hoge druk, snel het dynamische speelveld kan overzien, zich onderwerpen vlot eigen weet te maken en met een passende tactiek de juiste mensen weet te betrekken om voortgang en besluitvorming te realiseren.Als Projectmanager straal je natuurlijk overwicht en leiderschap uit en kan je omgaan met weerstand en complexiteit. Je hebt gevoel voor de omgeving en het maatschappelijk belang waarvoor de organisatie werkt. Je bent een strategische denker met een hands-on realisatiekracht die in complexe omgevingen voortgang en resultaat weet te bewerkstelligen. Ook ben je flexibel genoeg om steeds bij te kunnen sturen en beschik je over een gezonde dosis humor.
Nadat door de stuurgroep huisvesting een opdracht is gedefinieerd, ben je verantwoordelijk voor het integrale proces van opdracht tot en met projectoplevering en de ingebruikname door één of meerdere bedrijven. Het samenstellen van een ontwerp- en uitvoeringsteam is daar onderdeel van. In het integrale proces geef je operationeel sturing aan collega projectmanagers en regisseer en coördineer je de samenwerking met de interne en externe specialisten.
Het voorbereiden, coördineren en realiseren van middelgrote en complexe nieuwbouw-, transformatie- en renovatieprojecten is voor jou bekend terrein. Daarvoor formuleer jij de juiste kaders, voer je haalbaarheidsonderzoeken uit en weet jij de risico’s en beheersaspecten goed te managen. Je beschikt over een helikopter-view en kunt schakelen tussen verschillende projecten. Ook ben je de verbindende factor tussen de verschillende stakeholders, zowel binnen de organisatie alsook daarbuiten.
WIE BEN JIJ:
- Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau en hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in het vakgebied bouwkunde, vastgoed en/of projectontwikkeling
- Je hebt minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring met het initiëren, ontwikkelen en realiseren van bouwprojecten, waarbij verantwoordelijkheid wordt gedragen vanaf het eerste initiatief, het ontwikkeltraject tot en met de oplevering van het project en de verhuur van dit object
- Je hebt ook kennis van en ervaring in het verbeteren van de duurzaamheid van huisvesting
- Je hebt ervaring met het functioneel leidinggeven aan projectteams
- Je kunt goed samenwerken, snel schakelen en je bent organisatiesensitief, analytisch, resultaatgericht én communicatief vaardig
LOCATIE:
Momenteel werken wij zoveel mogelijk thuis, maar je standplaats is officieel in Gouda, centraal gelegen in ons werkgebied, vlakbij de A12. Daarnaast besteed je ook tijd op de wisselende projectlocaties in het werkgebied van Utrecht West, via de Krimpenerwaard tot aan Zoetermeer en Rotterdam.JOUW NIEUWE COLLEGA’S:
Samen met de collega projectmanagers vorm je het bedrijf. De Organisatie bestaat uit 13 energieke en servicegerichte professionals die ieder vanuit hun eigen expertise en aandachtsgebied de locaties faciliteren om de best mogelijke zorg aan de bewoners en cliënten te kunnen leveren. De sfeer is plezierig, informeel en professioneel. Daarnaast is er ruimte om jezelf te ontplooien.WAT BIEDEN WIJ JOU:
- Een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie de duur van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband
- Een interessante vastgoedportefeuille met meerdere nieuwbouwprojecten in het vooruitzicht
- Een 36-urige werkweek, waarbij er oog is voor de balans werk en privé
- Inschaling conform de CAO VVT in eerste instantie in FWG 60 (maximaal € 4744,40 bruto p. mnd. obv 36 uur per week) Met op termijn – bij gebleken geschiktheid – een mogelijke doorgroei naar FWG 65 (maximaal € 5584,67 bruto p. mnd.) De hoogte van je salaris is afhankelijk van kennis en ervaring.
- Je krijgt 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering (een zogenoemde 13e maand) en je kunt gebruik maken van de fiscale uitruil mogelijkheden conform de regeling
- Je pensioen bouw je op bij pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
- Conform reiskostenregeling bieden wij een vergoeding per km voor woon-/werkverkeer en dienstreizen.
- Een werkomgeving bij een dynamische zorgorganisatie die net anders is georganiseerd, waar ondernemerschap wordt stimuleert en waar de visie ook echt wordt nageleefd
- Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden, eventueel ook bij andere zuster- bedrijven
- Mogelijke deelname aan het Future Leader Program van onze opdrachtgever
- Een baan waarin jouw kwaliteit, inbreng en professionaliteit gewaardeerd wordt
- Je wordt gefaciliteerd met ICT bedrijfsmiddelen zoals telefoon, Ipad en laptop
- Een lidmaatschap bij de Ledenservice met veel extra mogelijkheden en korting op diverse verzekeringen
Meer vacatures van Bense Werving en Selectie