Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Strategy Director

Flexfirm - Amsterdam - 26-07-2021 Naar vacature  

Voor een bureau uit de bovenste regionen zoeken we een
Strategy Director.
Binnen dit bureau heerst een sfeer van succes. Er worden pitches gewonnen, en het is bijna op volle sterkte. Bijna, want op strategie kan het nog versterking gebruiken.

Over de functie
Als Strategy Director ben je leidend in het team dat bestaat uit creatie, project leiders, data analysten, de klant en diverse speciaal aangezochte specialisten. Geen geringe positie, dus. Maar jij kent 'm al, sterker nog, je bekleedt deze functie al meer dan 5 jaar.

Presenteren en het houden van door jou op maat gemaakte workshops behoren eveneens tot je vaardigheden.
Digital, across the line (welke 'line'?) en brand management: je bent er thuis.

Concreet betekent het:
  • Ontwikkelen van verrassende, goed onderbouwde strategische denkrichtingen, die je inspirerend en overtuigend presenteert.
  • Heldere en krachtige briefings schrijven voor geïntegreerde communicatie (merk- én actiemarketing).
  • Kwalitatief en kwantitatief onderzoek begeleiden en inhoudelijk bijdragen aan reviews.
  • Een gesprekspartner op niveau zijn voor alle betrokken partijen, intern en extern. Je zoekt actief hun input op, en presenteert je visie op een bevlogen, opbouwende manier.
  • Het strategisch kader onderhouden waarbinnen op een doeltreffende manier richting gegeven kan worden aan alle activiteiten rond een merk.
Over jou
De strateeg die wij zoeken werkt en denkt op academisch niveau, met een opleiding bij voorkeur in marketing, communicatie, economie, psychologie of bedrijfskunde. Een andere must: je hebt zo'n acht jaar ervaring, het liefst zowel aan klantzijde (marketeer) als bij een bureau (strategie), en bij voorkeur met geïntegreerde, prijswinnende campagnes en spraakmakende businesscases. Verder onderscheidt jij je zich door:

  • Een scherp inzicht in wat consumenten beweegt en bezighoudt.
  • Gedegen kennis van uiteenlopende onderzoekstechnieken.
  • Het vermogen om goed te luisteren en door te dringen tot de kern van elk vraagstuk.
  • Up-to-date markt- en vakkennis, en de vaardigheid om zich snel de ins en outs van een nieuwe markt/klant eigen te maken.
  • Een uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, in woord en geschrift.
  • Een visie op merk, markt, consument en maatschappij die prikkelt, kritisch is, oplossingen aandraagt, en getuigt van inlevingsvermogen, nieuwsgierigheid en een pragmatische blik.
  • Een teamplayer te zijn die zelfstanding, als eerste strateeg op een klant, een merk kan dragen.
Wat krijg je daarvoor terug?
een mooie baan bij een van de grootste creatieve en professionele netwerkbureaus ter wereld.
werken op louter A-klanten
een omgeving waar voortdurend innovaties plaats vinden, met top professionals uit het vak.
meer...



Meer vacatures van Flexfirm