Inloggen - Registreer  

Schrijven voor het brein

Scorenmetwoorden - 11-03-2024 Naar vacature  

verdiepende incompanytraining van 3 uur waarin jouw team
de kracht van neurocopywriting ontdekt.

Wat anderen vinden:

Brigitte Depiere, Randstad
"Duidelijke
structuur, concreet en praktische
tips
aan een lekker tempo! Het was eigenlijk wel top, ik had gerust nog een uurtje extra willen krijgen. Ik raad deze masterclass absoluut aan omdat we ons vaak niet bewust zijn wat we allemaal kunnen doen met taal en beelden om het brein van onze doelgroep (positief) te beïnvloeden."

Yordi Mariën, copywriter
Met de beïnvloedingstechnieken van Nicol verras ik nu vriend en vijand!. Als een echte Hans Klok werden we de hele masterclass beïnvloed. Van 'Niet joh?' tot 'Rot op, serieus?'. Dit is een

stoomcursus beïnvloedingstechnieken
én ook een aantal 'magische woorden'.
Verleid jouw doelgroep
Hebben jullie de basis van vacatureteksten al wel onder de knie? Dan is het nú tijd voor verdieping. Want hoe werkt het keuzeproces in het brein?
Het ultieme geheim ligt verborgen in de werking van ons onbewuste brein. Zodra je weet hoe dit werkt, kan je direct invloed uitoefenen op je conversie (sollicitaties dus). Mooi meegenomen: deze kennis over beïnvloeding kan je ook toepassen op andere communicatie, zoals in de InMail of tijdens gesprekken met de hiring manager.

Als Certified Cialdini Coach en Ethical Influencer neem ik jou en je team mee In hoe jullie van latent werkzoekenden actieve sollicitanten maken. Denk aan:

het toepassen van beïnvloedingsprincipes van meesterbeïnvloeder dr. Cialdini.
het goochelen met de magische woorden.
neuromarketingprincipes zoals Gaze Cueing, framing en cognitive fluency.
Kom maar op
hier wil ik bij zijn
Die klik op de sollicitatiebutton? Doen mensen niet op ratio, wel met onbewuste brein. Wat als je die onbewuste processen bewust kan beïnvloeden met de vacaturetekst?

Een gewone vacaturetekst moet beter

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Scorenmetwoorden
Meer Schrijven voor het brein vacatures