Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Functioneel beheerder Succesfactors

Dnb - Amsterdam - 21-01-2022 Naar vacature  

Werkervaring: Professional
€ 3.000 - € 4.800 bruto p.m.
Reageer uiterlijk 13 februari 2022

Draag als functioneel beheerder bij aan de geautomatiseerde ondersteuning van het personeelsinformatiesysteem van DNB.

Jij hebt impact

Het werk van DNB gaat over financiële stabiliteit en duurzame welvaart. Indirect heb jij daar als functioneel beheerder ook impact op. Je bent verantwoordelijk voor het functioneel beheer van het personeelsinformatiesysteem van DNB dat de HR-processen van DNB ondersteunt. De afdeling Human Resources is eigenaar van dit systeem, dat we binnen DNB MijnHR noemen. Iedereen in de organisatie maakt gebruik van de omgeving die MijnHR biedt. Denk bijvoorbeeld aan het aanvragen van verlof, de beoordelingscyclus, kijken welke opleidingen je kan volgen en natuurlijk ook het gehele recruitmentproces.

Zo doe je dat als functioneel beheerder bij DNB

Als functioneel beheerder ondersteun je SAP SuccessFactors voor de personeelsadministratie van DNB. Je doet dit samen in een team van functioneel beheerders in opdracht van / onder leiding van een Product Owner en met ondersteuning van een (nog te werven) Scrum Master. We zijn dit jaar gestart met dagelijkse stand-up momenten en streven naar een meer wendbare manier van werken.

Je belangrijkste werkzaamheden zijn het onderhouden van contact met de gebruikers, het uitvoeren van de dagelijkse vaste functioneel beheerwerkzaamheden, het onderhouden van de stamgegevens en andere configuratie, het opleveren van ad hoc-informatieverzoeken en het analyseren en oplossen van incidenten. Je ondersteunt je collega’s bij meer complexe vraagstukken. Waar mogelijk draag je kennis over aan je collega’s.

Hier doe je dat

Je maakt deel uit van het team Functioneel Beheer en Informatiemanagement (FBI) binnen de afdeling Finance & Advies, waarin 5 functioneel beheerders werkzaam zijn. FBI verzorgt naast het functioneel beheer van de applicaties van de afdeling Finance & Advies ook het functioneel beheer van toepassingen van de afdelingen Human Resources en Operationeel Risico Management.

De afdeling Finance & Advies is onderdeel van het Intern Bedrijf. De belangrijkste taak van de afdeling is de ondersteuning van het management en van de directie om de prestaties, slagvaardigheid en wendbaarheid van de organisatie verder te verbeteren en de besturing hierop af te stemmen.

DNB volgt het thuiswerkadvies van het RIVM. Wanneer de maatregelen het toestaan werken we deels op kantoor, deels thuis. We hanteren daarbij een 50-50-richtlijn. We komen met name naar ons kantoor in Amsterdam om samen te werken en elkaar te ontmoeten. Natuurlijk zorgen we dat je ook thuis uitstekend kunt werken met laptop, telefoon en een goede thuiswerkplekinrichting.

Dit breng je mee

Je hebt enkele jaren ervaring met functioneel beheer van SAP SuccessFactors en je kunt direct zelfstandig aan de slag. Je hebt goede kennis van SAP SuccessFactors Employee Central en de aangesloten modules Recruitment, Learning, Onboarding, People Analytics, Verzuim, Document Generator en Flex Budget en SAP Cloud Platform Integration. Belangrijk is dat je een teamspeler bent, over een handen-uit-de-mouwen mentaliteit beschikt en het leuk vindt primair bezig te zijn met het dagelijks operationele beheer. Verder ben je analytisch sterk en houd je overzicht. Je hebt een proactieve en klantgerichte houding en kunt goed structureren en prioriteiten stellen.

Waar zijn we verder nog naar op zoek?
  • Een hbo werk- en denkniveau, met bij voorkeur een opleiding op het gebied van informatica.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, zowel in het Nederlands als in het Engels.

Dit bieden we je

Een 36-urige werkweek - 32 uur kan ook - met werk midden in de financiële en economische actualiteit. Bij een betrouwbare en maatschappelijk betrokken werkgever in Amsterdam, die voortdurend inspeelt op de veranderende eisen van onze omgeving. En die doorlopend innoveert. We staan als instelling midden in de samenleving. Onze mensen zijn gedreven en betrokken bij hun werk binnen een maatschappelijke context. Wij zien een diverse en inclusieve werkomgeving als één van de voorwaarden om als organisatie succesvol te zijn en onze doelstellingen te blijven bereiken. Dit biedt jou volop kansen je verder te verdiepen en nieuwe ervaringen op te doen. In Nederland, maar ook daarbuiten. Je start met een jaarcontract, bij goed functioneren en wanneer de (organisatorische) omstandigheden niet wijzigen is er uitzicht op voortzetting.

De overige goede arbeidsvoorwaarden die horen bij deze functie:
  • Een salaris van minimaal € 3.000,-- en maximaal € 4.800,-- bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek. De uiteindelijke inschaling is onder meer afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een 13de maand, 8% vakantietoeslag berekend over 13 maanden en een vrij besteedbaar persoonlijk budget van 5,9% van je 12-maandssalaris.
  • Pensioenopbouw op basis van middelloon met voorwaardelijke indexatie. Eigen bijdrage in de premie 6,54%.
  • Een volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer.
  • Veel mogelijkheden jezelf door opleiding en training zowel vakinhoudelijk als persoonlijk te blijven ontwikkelen.
  • Een goede balans tussen je professionele en je privéleven. In deze functie is het mogelijk om 4 dagen van 8 of 9 uur te werken.
meer...



Meer vacatures van Dnb