Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customerservice Medewerker

Skjeugd - 12-04-2024 Naar vacature  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Customerservice medewerker (24 - 36 uur per week) Wij zoeken enthousiaste collega’s voor onze helpdesk!
Op zoek naar een (nieuwe) uitdaging bij een organisatie die maatschappelijk betrokken is? Houd jij ook van een
fijne en informele werksfeer en ben je een echte teamspeler? Dan komen we graag met jou in contact!
Wat ga je doen Als customerservice medewerker bij SKJ ben je dagelijks in contact met professionals die werkzaam zijn in de jeugdzorg. Samen met je team ben je het eerste aanspreekpunt en help je deze jeugdprofessionals op weg bij vragen over beroepsregistratie. Omdat je een belangrijke schakel bent tussen onze doelgroep(en) en SKJ heb je ook veel contact met collega’s uit andere teams.

Wat hebben wij jou te bieden Een hecht helpdesk team (en daarnaast nog zo’n 50 andere ambitieuze SKJ-collega’s) dat het naast hard wer- ken ook belangrijk vindt dat er gelachen wordt op de werkvloer. Omdat we snappen dat elk nieuw begin span- nend kan zijn zorgen we voor een inwerkprogramma waarmee je in korte tijd kennismaakt met de hele organi- satie én natuurlijk de inhoudelijke kant van je werk. Ook na deze eerste periode blijven we bij SKJ graag leren, soms in trainingen en cursussen, maar vooral door samen te werken en de wens om het iedere dag weer beter te doen. Daarnaast lunchen we graag gezamenlijk en organiseren we regelmatig teamuitjes en andere activitei- ten.

En verder krijg je • Een bruto (start-)salaris van € 2.270 tot € 2.755 (36u) afhankelijk van je werkervaring en opleidingsniveau;
  • Een contract voor 24-36 uur in de week dat in overleg met jou wordt vastgesteld;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een vaste eindejaarsuitkering, een pensioenregeling,
reiskostenvergoeding en een fietsplan;
  • Mogelijkheden tot hybride werken (zowel thuis als op kantoor) met een passende thuiswerkvergoeding.
Wie ben jij Jij voelt je thuis in een organisatie die volop in beweging is. Je krijgt energie van reuring om je heen en wordt blij van afwisselende werkzaamheden. Bellen, mailen, chatten? Het maakt jou niet uit zolang je maar kan hel- pen. Je weet als geen ander hoe belangrijk goed luisteren is en denkt graag in oplossingen. Sociaal, empathisch en proactief zijn woorden die jou omschrijven. En oh ja… de digitale wereld is jou niet vreemd.

In je bagage • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Ervaring in een klantcontactomgeving is een pré;
  • Interesse om (meer) te leren over beroepsregistratie en alles wat daarbij komt kijken;
  • Een klantvriendelijke en enthousiaste houding.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Skjeugd