Inloggen - Registreer  

Customer Support Medewerker

Dialog - Utrecht - 26-10-2023 Naar vacature  

Utrecht - 32-40 uur per week - Marktconform salaris

Ben je een geboren klantcontact specialist en wil je nog beter worden? Neem je veel initiatief en werk je gestructureerd? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Zoek jij ons?

Jij bent graag de spin in het web en helpt onze klanten een vliegende start te maken met Dialog. Het onderhouden van klantcontact geeft je veel energie, en in een werkomgeving waar je veel initiatief en eigenaarschap kan tonen kom je optimaal tot je recht. En dat natuurlijk bij een organisatie waar de teamspirit fantastisch is (medewerkerstevredenheid van een 9).

Ben jij dat? Dan heb je je nieuwe werkplek gevonden!

Aangenaam kennis te maken, wij zijn Dialog

Dialog is een snelgroeiend bedrijf in de markt van ‘People Enablement Software’. Geen idee wat dat is? Het komt erop neer dat wij organisaties helpen om de talenten in hun medewerkers naar boven te halen. Want daar worden medewerkers blij van. En blije medewerkers vormen de basis van succesvolle bedrijven.

Dialog is onderdeel van Visma, een toonaangevend technologieconcern in Europa. Daarmee heb je toegang tot een schat aan kennis en ervaring. Op elk vakgebied zitten experts voor je klaar om je te helpen.

Dit ga je doen

Je bent het aanspreekpunt voor de klant, en draagt samen met je mede-support-collega de verantwoordelijkheid voor het afhandelen van klantvragen via mail en telefoon. Je vervult een belangrijke rol in het nog effectiever en efficiënter afhandelen van klantvragen, en stuurt aan op continu verbeteren. Je hebt affiniteit met software, en gaat graag op onderzoek uit om alle ins en outs te snappen van het systeem. Het creëren van Dialog fans (onze klanten!) staat bij al jouw werkzaamheden centraal.

Wie worden je collega’s?

Bij Dialog werken nu zo’n 35 medewerkers. Je komt terecht in het customer success team, dat nu bestaat uit 6 customer success managers en 1 support medewerker. Zij bewijzen dat een ontspannen werksfeer en ambitie perfect samen gaan. Zo implementeren ze Dialog jaarlijks bij veel nieuwe klanten, en onderhouden contact met bestaande klanten om samen het maximale uit hun medewerkers te halen. En dan altijd met veel liefde en aandacht, want fans creëren zit in ons DNA. Ze kunnen dan ook niet wachten om jou als nieuwe collega te verwelkomen.

Saskia de Klerk

Customer Success Manager

Karen Reesink

Support Manager

Lonneke van Doren

Customer Succes Manager

Elma Nokic

Customer Success Manager

Sander Bouwmans

Customer Success Manager

Katja Richters

Customer Success Manager

Frida Ährlin

Customer Success Manager

Wat krijg je van ons?

Uitstekend salaris en pensioenopbouw
Alles wat je nodig hebt om je werk (thuis en op kantoor) goed te kunnen doen, zoals thuiswerkplek, laptop, etc.
Een rol met veel ruimte en verantwoordelijkheid
Veel mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen en te groeien in je rol
Onbeperkt toegang tot de experts en trainingen van Visma
Een heel gezellig team, waar je je zeker thuis gaat voelen. Je kunt een warm welkom verwachten

Wat vinden we belangrijk?

Je bent enorm gemotiveerd om bij ons te komen werken (we horen graag waarom).
Je hebt 1 tot 5 jaar relevante werkervaring in een functie waarin je niet alleen een ondersteunende rol had maar ook als 1e aanspreekpunt fungeerde, zowel voor klanten als collega’s.

Je werkt gestructureerd en vindt het leuk om projectmatig te werken.
Je krijgt energie van het dagelijks te woord staan van klanten
Je spreekt en schrijft goed Engels.
Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau.

Geïnteresseerd of vragen?

Wil je solliciteren op de bovenstaande vacature? Mail je CV en motivatie naar 
.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet en stuur een e-mail naar Jochem Aubel (
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Dialog
Meer Customer Support Medewerker vacatures