Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Strategisch Communicatie Adviseur

Het Kadaster - Apeldoorn - 23-03-2023 Naar vacature  

  • Locatie: Apeldoorn - De Grift
  • Salarisschaal: 12 (6.024,36 − 7.895,23)
  • Opleiding: HBO/WO
  • Soort dienstverband: onbepaalde tijd
  • Werkervaring: Senior
  • Reageren voor: 10-04-2023
 
Samen verantwoordelijk zijn voor alle interne en externe communicatie van het Kadaster, dat is waar de afdeling communicatie voor staat. Jij bewaakt ons imago en gaat aan de slag met vernieuwende ideeën. Zet jezelf op de kaart als: 

 

Strategisch communicatie adviseur en woordvoerder 

 
Je adviseert de raad van bestuur, directies en management over uiteenlopende (met name externe) communicatievraagstukken en initieert en begeleidt positionering en issues. Dit in nauwe samenwerking met het team Strategie & Public Affairs. 

Je bent een nieuwsgierige, ervaren adviseur en woordvoerder met een brede interesse. Je verdiept je graag in uiteenlopende onderwerpen en weet spoedig tot de kern van een complex vraagstuk te komen.

 

Wat ga je doen? 

Je maakt je de materie snel eigen en bent zelfstandig waardoor je vanaf dag één kunt optreden als vertegenwoordiger van de organisatie. Je hebt de juiste social skills in huis om flexibel om te kunnen gaan met uiteenlopende mensen en opereert nooit alleen, maar zoekt altijd de samenwerking op. Je kunt snel schakelen en bent opgewassen tegen crisissituaties. Ook verlies je de lange termijn doelstellingen niet uit het oog. Je bent reflectief, ook op je eigen handelen. Jij snapt politiek-bestuurlijke risico’s en handelt daarnaar. Met jouw oplossingsgerichte houding en creatieve ideeën weet jij risico’s af te wenden of om te zetten in kansen. 

 
Je bent eerste woordvoerder en aanspreekpunt voor media. Je stelt een strategisch pro- en reactief pers- en mediabeleid op en bouwt en onderhoudt relaties met pers en stakeholders. Je zoekt steeds naar de juiste wijze om het Kadaster en haar rol in de samenleving zo goed mogelijk voor het voetlicht te brengen. Hierin speelt ook de externe profilering van de raad van bestuur een belangrijke rol. 

Als collega weet je om te gaan met de dynamiek binnen de organisatie. En hoe het is om een coördinerende en sturende rol te hebben. Dit doe je in een politieke, bestuurlijke omgeving. 

Verder: 
  • Schrijf je geïntegreerde communicatieplannen en voert deze ook uit; 
  • Maak je beleid en plannen en vertaalt deze naar een effectieve communicatieaanpak;
  • Ben je gewend te werken in projecten of programma’s.
 

Ons team

Je maakt deel uit van het team Communicatie bestaande uit 18 collega's. Het team maakt deel uit van de stafdirectie Bestuur & Strategie. De staf verkent, signaleert, verbindt, adviseert en ondersteunt het bestuur, de directieraad en de organisatie. Wij dragen bij aan het positioneren van het Kadaster en zijn van maatschappelijke waarde. 

 

Jouw profiel

Wij zoeken iemand met een academisch werk- en -denkniveau die frisse ideeën meeneemt. Je hebt minimaal 10 jaar relevante communicatiewerkervaring waarvan een aantal jaren in woordvoering. De volgende woorden zijn op jou van toepassing; goed politiek-bestuurlijk gevoel, omgevingsbewustzijn, overtuigend, resultaatgericht, snelle denker, scherpe blik, netwerker, proactief en flexibel.

 

Wij bieden

Jij maakt de keuzes die passen binnen een flexibele werkweek (32-36 uur). Je werkt vanuit ons kantoor de Grift in Apeldoorn of vanuit huis.
Het bovenstaande salaris is inclusief het Individueel Keuzebudget (IKB) van 25%. Je bruto maandsalaris is (op basis van 36 uur/ afhankelijk van kennis en ervaring) maximaal € 6.042,22 (schaal 12). Daarnaast ontvang je maandelijks maximaal € 1.510,56 IKB. Het IKB is opgebouwd uit vakantie-uitkering, eindejaarsuitkering, de waarde van bovenwettelijk verlof en de afkoop van diverse regelingen. Je kiest zelf waarvoor en wanneer je het IKB wilt gebruiken.

Wat kun je doen met het IKB? 
  • bijkopen van extra verlofuren 
  • uit laten betalen in een zelfgekozen maand. 
  • bijdragen aan je werknemersbijdrage pensioen (ABP). 
 

Ook bieden wij: 
  • een persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.250 per jaar. 
  • een thuiswerkvergoeding en een eenmalige vergoeding voor inrichting van je thuiswerkplek. 
  • een tegemoetkoming voor je zorgkosten van € 131,84 per maand. 
 
Je krijgt in eerste instantie een jaarcontract, bij wederzijdse tevredenheid en gelijkblijvende omstandigheden zetten we deze om naar een vast contract. 

Klik
voor ons volledige pakket arbeidsvoorwaarden en IKB ervaringen van collega’s. 
 

Het Kadaster

Waar loopt de grens tussen jouw tuin en die van je buren? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert alle informatie rondom eigendom en gebruik van de ruimte en het vastgoed in Nederland. Aan de hand van onze betrouwbare data, dragen wij bij aan maatschappelijke vraagstukken zoals de energietransitie en de huizenmarkt. Het houden van openbare registers en het bijwerken van de Basisregistratie Kadaster en Basisregistratie Topografie is onze wettelijke taak. Ook houdt het Kadaster de coördinaatpunten in het landschap bij: het Rijksdriehoeksstelsel. Alle gegevens die we registreren zijn beschikbaar voor iedereen.

meer...



Meer vacatures van Het Kadaster