Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Inhouse intercedent

Actief - Oosterhout - 07-08-2021 Naar vacature  

Uitvoering W&S 1e fase (werving & searching)

Wat je doet

Ben jij die zelfstandige en flexibele inhouse intercedent die goed kan plannen, stevig in de schoenen staat en de beste mensen uit de markt kan vinden? Als inhouse intercedent ben je werkzaam vanuit onze leuke inhouse locatie in Oosterhout.

Planning en recruitment alsmede organisatie staan voorop in deze functie. Samen met jouw collega's Nikki en Nicole manage je de flexpool en weet je de wensen van de klant op de juiste manier te vertalen naar de beste oplossing. Jij hebt inhoudelijk contact met de klant, flexcollega's en vast personeel over de samenwerking. Jij voert o.a. ambitie- en verzuimgesprekken met de flexcollega’s, zorgt voor het administratieve proces en ook de verloning van de uren is mede jouw verantwoordelijkheid.

Wat we bieden

  • Werken bij een “Best Workplace”, onze medewerkers komen op de 1e plaats.
  • Work hard Play hard, wij vieren onze successen! Dit doen wij met leuke teamuitjes, spetterende feestjes en gave weekendjes weg.
  • Academy; persoonlijke ontwikkeling door training en opleiding.
  • Persoonlijk keuze budget van 2% welke in te zetten is voor vrije tijd of meer salaris.
  • Aantrekkelijke bonus regeling, vanaf dag 1 deel je hierin mee.
  • FiscFree, interessante bruto-netto regeling.
  • Je ontvangt hoge kortingen op electronica (bijv: Iphone, IWatch, Tablet) fitness abonnement of fietsen.
  • De mogelijkheid om je vakantiegeld uit te laten betalen wanneer jij wil.

Wie ben jij

Jij raakt zelden in de stress of verliest bijna nooit het overzicht. Je bent het eerste aanspreekpunt voor je flexcollega’s en je bent op de hoogte van alle ins en outs die zich op de werkvloer afspelen. Je kent al je flexcollega’s en de contactpersonen bij de klant persoonlijk. Je bent altijd tot in detail op de hoogte van de planning.

  • Jij bent communicatief sterk en servicegericht
  • Jij hebt bij voorkeur ervaring in de HR of arbeidsbemiddeling, anders verwachten we dat je minimaal 2 jaar ervaring in een dynamische en commerciële werkomgeving hebt, waarbij je ook veel bezig was met plannen en organiseren en te maken had met ad hoc situaties.
  • Jij blinkt uit in een dynamische en hectische werkomgeving
  • Jij toont initiatief, stelt prioriteiten en rondt taken goed af
  • Jij bent administratief sterk en werkt nauwkeurig
  • Jij werkt goed samen met collega’s om doelstellingen te behalen
  • Jij hebt een MBO/HBO werk- en denkniveau en rijbewijs B

Daarom Actief!

Onze kernwaarden zijn Persoonlijk, Dichtbij en Doen! Daar staan we voor. Voorop staat dat je vooral jezelf kunt zijn en plezier in je werk moet hebben. We zijn daarom niet voor niks uitgeroepen tot een “Best Workplace”. Dat maakt uitzendbureau

zo leuk!
We zijn ambitieus en blijven groeien. Met ruim 50 locaties, zowel MKB-vestigingen als inhouse locaties. Het investeren in relaties is waar het in ons vak om draait. Dat geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor flexcollega’s en collega’s. We staan graag klaar voor elkaar. Want dan presteer je het best. Voor elkaar.

meer...



Meer vacatures van Actief