Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Managementassistent bestuur

Bronckhorst - Hengelo - 15-03-2024 Naar vacature  

Dit is een oud bericht.
Jij wordt blij van plannen en organiseren. Je draait je hand niet om voor complexe organisatorische of administratieve vraagstukken. In de functie van managementassistent bestuur doe je dat samen met jouw collega’s van het bestuurssecretariaat. 

Wat ga je doen?

Als managementassistent bestuur ben je onderdeel van het bestuurssecretariaat van gemeente Bronckhorst. Samen met jouw 3 collega’s verzorg je de ondersteuning van de burgemeester, wethouders en directeur.

Dat betekent dat je:
  • zorgt voor het agendabeheer en (officiële) bezoeken van de collegeleden;
  • ondersteunt bij het mailverkeer van één of meerdere collegeleden;
  • de administratie van de vergaderingen van de burgemeester, wethouders en directeur verzorgt. Zo stel je de agenda op, zorg je voor documentenbeheer en verwerk je besluiten;
  • ondersteuning geeft bij kabinetszaken, zoals het aanvragen van koninklijke onderscheidingen;
  • helpt bij de organisatie van verschillende evenementen.
Voor een goede uitvoering van de functie heb je contacten met verschillende collega’s en externe partijen. 
Functietitel
Managementassistent bestuur 
Standplaats
Uren per week
28 uur
Dienstverband
2 jaar met uitzicht op vast
Salarisindicatie (max)
€ 4.244,00
Salarisschaal (max)
8
Benodigde opleiding
HBO

Wie zijn wij?

Het bestuurssecretariaat bestaat uit 4 collega’s, die de ondersteuning verzorgen van de burgemeester, wethouders en directeur van gemeente Bronckhorst. Het team werkt samen en vervangt elkaar, maar ieder heeft een eigen aandachtsgebied en expertise.

Wie zoeken wij?

We zoeken een ervaren managementassistent bestuur, die:
  • beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • enkele jaren ervaring heeft in een soortgelijke functie;
  • als vanzelfsprekend digitaal (samen)werkt;
  • gevoel heeft voor politieke en bestuurlijke verhoudingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een maandsalaris van maximaal € 4.244,- bruto per maand (functieschaal 8), afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, als we na de eerste 2 jaar het gevoel hebben dat we bij elkaar passen;
  • Reiskostenvergoeding woon/werkverkeer van € 0,23 per kilometer en een thuiswerkvergoeding van € 3,00 per dag;
  • Een mooi pakket flexibele arbeidsvoorwaarden ter waarde van ongeveer 17%, zodat je zelf kan kiezen voor aanschaf van vrije dagen, aanvulling op je salaris, enzovoort;
  • Fijne samenwerking met een groep collega’s die trots zijn op hun werk, jou warm ontvangen en jou graag meenemen in de werkwijze van de gemeente Bronckhorst;
  • Een gezellige personeelsvereniging.

Waar kom je te werken?

Werken bij één van de mooiste en grootste plattelandsgemeenten van Nederland! De gemeente Bronckhorst is een moderne en open organisatie. Wij springen in op de ontwikkelingen in de samenleving en gaan uit van de kracht van onze inwoners en ondernemers. 

Wil je alvast kort enkele mogelijk nieuwe Bronckhorster collega’s leren kennen? Neem dan een kijkje op ‘
’.

Hoe solliciteer je?

We ontvangen jouw CV en motivatiebrief graag voor 29 januari 2024 via
. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op woensdagochtend 31 januari 2024.

Heb je nog vragen?

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Hettie van den Brink, manager. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Blommers, P&O adviseur. Zij zijn te bereiken via tel.nr. 

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bronckhorst
Meer Managementassistent bestuur vacatures