Inloggen - Registreer  

Administratief Inkoop Medewerker

De Koning - Hoofddorp - 19-04-2024 Naar vacature  

Uitzendbureau Lisse


Lisse
Zuid-Holland
2161 BD
Heereweg 187
Functieomschrijving
De Administratief Inkoop Medewerker is verantwoordelijk voor de inkoop van diverse mode artikelen in het buitenland. Alles wat jij samen met je collega's bestelt bij de fabrieken in het buitenland, zie je later allemaal terug in winkels in Nederland. De inkoopafdeling bestaat uit 5 collega's. Jij maakt de orders, maar kijkt ook naar de kleuren en materialen. Je regelt de administratieve afwikkeling van de inkooporders en zorgt ervoor dat het voorraadbeheer overzichtelijk is. Deze leuke baan is in te vullen tussen de 24-40 uur en het salaris is maximaal € 2.900,- o.b.v. 40 uur per week. Ben jij per direct beschikbaar voor deze uitdaging? Bel ons via 0252-245444.

Wat worden jouw taken als Administratief Inkoop Medewerker:
  • Samen met je collega's handel je alle inkooporders af
  • Orderbevestigingen maken en versturen voor de inkooporders
  • Het invoeren van de orders, rekening houdend met leveringstijden
  • Het checken van de (seizoens) artikelen op kleur, maten en aantallen
  • Inkoopprijzen controleren
  • Regelmatig contact per mail en telefoon met bedrijven in China en het Verre Oosten
  • Je controleert de samples van de mode artikelen op kleur en kwaliteit van de materialen
  • De showroom hou je regelmatig bij met de nieuwe artikelen
  • Contact met je collega's van de afdeling magazijn, verkoop, accountmanagers en boekhouding
Vereisten
De Administratief Inkoop Medewerker heeft de volgende achtergrond: - MBO werk- denkniveau - Enige administratieve werkervaring bijvoorbeeld als medewerker orderadministratie, medewerker binnendienst, medewerker klantenservice of administratief medewerker, inkoop assistent, medewerker voorraadbeheer, medewerker van een kledingwinkel - Goede kennis van de Nederlandse- en Engelse taal - Nauwkeurig kunnen werken en het overzicht kunnen behouden Bij het bedrijf kan je makkelijk en gratis parkeren en er is een bushalte op 10 minuten loopafstand. De werkzaamheden zijn voor langere tijd en wellicht dat er mogelijkheden zijn voor een contract. Vind je dit een interessante vacature? Reageer dan op deze baan en we nemen snel contact met je op.

De Administratief Inkoop Medewerker heeft de volgende achtergrond:
  • MBO werk- denkniveau
  • Enige administratieve werkervaring bijvoorbeeld als medewerker orderadministratie, medewerker binnendienst, medewerker klantenservice of administratief medewerker, inkoop assistent, medewerker voorraadbeheer, medewerker van een kledingwinkel
  • Goede kennis van de Nederlandse- en Engelse taal
  • Nauwkeurig kunnen werken en het overzicht kunnen behouden
Bij het bedrijf kan je makkelijk en gratis parkeren en er is een bushalte op 10 minuten loopafstand. De werkzaamheden zijn voor langere tijd en wellicht dat er mogelijkheden zijn voor een contract. Vind je dit een interessante vacature? Reageer dan op deze baan en we nemen snel contact met je op.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van De Koning
Meer Administratief Inkoop Medewerker vacatures