Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Flexibele klantenservice bijbaan

Direct Klantcontact - Arnhem - 28-04-2022 Naar vacature  

16 – 24 uur uren per week
Thuis en op kantoor
€10,69 per uur
MBO 4
Ben je niet bang om de telefoon op te pakken en zoek je naar een
afwisselende bijbaan in klantcontact
? Dan hebben we bij
DIRECT Klantcontact in Arnhem
een passende vacature voor je openstaan. Deze klantenservice functie gaat net even verder. Je komt te werken in een jong én dynamisch klantenservice team waar

leren én werken
de meeste aandacht krijgen. Je schakelt tussen contact met de klant en contact tussen je collega’s. Dit houdt het werk afwisselend en leuk. En je verdient ook nog eens een bruto uurloon tussen

€10.69 en €13,57
. Wat wil je nog meer?
Ga aan de slag als Klantenservice Medewerker
Gedurende je functie als klantenservice medewerker zal je je ontfermen over verschillende klanten. Samen met het gezellige klantcontact team van DIRECT Klantcontact zorg je dat klanten zich gehoord voelen én altijd een passend antwoord krijgen. Of je nou belt namens Eneco, GO Sharing of Droomparken, je zorgt ervoor dat de klant aan de andere kant van de lijn met een glimlach de telefoon ophangt. We vinden het belangrijk dat je vanaf het begin meteen veel verantwoordelijkheden krijgt. Natuurlijk wordt je hier eerst goed op ingewerkt. Lijkt het je wat om een bijbaan in de klantenservice te hebben, mét de nodige verantwoordelijkheden én werkende vanuit huis? Reageer dan op onze vacature Flexibele klantenservice bijbaan.

"Op zoek naar een baan in klantcontact? Versterk ons team."
Dit is wat we van een Klantenservice medewerker vragen die hybride wil werken
Naast dat je ontzettend spontaan én communicatief vaardig bent, die je ook erg zelfstandig te kunnen werken. Je werkt vanuit huis en hebt daarom minder collega’s om je heen. Andere vereisten voor de klantenservice bijbaan vacature:

Je hebt minimaal
mbo-4 werk- en denkniveau
;
Je hebt een
goede beheersing van de Nederlandse taal
in woord en geschrift;
Je spreekt een goed woordje
Engels
;
Je bent
proactief, leergierig en
zelfstandig
;
Je bent
sociaal, best creatief en oplossingsgericht
;
Je bent
flexibel inzetbaar
, dus je werkt ook graag in de avonden en in het weekend;
Je werkt
hybride
, dus 50% vanuit huis en 50% vanuit kantoor;
Bij voorkeur woon je in de omgeving
Arnhem en omstreken;
Dit is wat we je bieden als je werkt als Telefoniste vanuit huis
Een goed salaris tussen
de €10,69 en €13,57 per uur
;
Een
volledige OV-vergoeding óf reiskostenvergoeding van €0,19 per km
met een maximum van 36 km per dienst (indien je naar kantoor komt);
Een
uitgebreid ontwikkeltraject
die we volledig voor je betalen én ook nog passende begeleiding;
Een
niet-ziek-zijn-bonus
waardoor je vakantiedagen kunnen oplopen tot 27 dagen per jaar op fulltime basis;

Flexibel

in te delen werkdagen én werkuren;
Een
gezellig en jong team
met ambitieuze collega’s.
3 redenen waarom deze functie (n)iets voor jou is!

Je bent leergierig

Je staat ervoor open om nieuwe dingen te leren. Je vindt het prettig als je een nieuwe training mag starten en wilt nieuwe kennis ook direct toepassen.

Je bent flexibel

Naast je studie en je privé leven vind je het belangrijk om ook geld te verdienen. In een functie die iets bijdraagt aan het groter geheel.

Je bent een ondernemer

Ja, je bent een eigen ondernemer doordat je het heft in eigen handen durft te nemen. Eigenaarschap houdt in dat je je super verantwoordelijk voelt.
Meer over het callcenter waar je tijdens je bijbaan bij gaat werken
Wij zijn
t, dé klantcontactspecialist van diverse bedrijven in Nederland. Wij nemen voor ruim 850+ ondernemers de telefoon op. En dit voor iedere denkbare branche, zoals: de bouw, zorg, installatie- en techniek, advocatuur en zelfs de recreatiebranche. Wij proberen elke klant die we aan de telefoon krijgen op de meest vriendelijke en empathische wijze te helpen met een oplossing. Samen met een jong én dynamisch team zorgen we dat we Nederland draaiende houden. Lijkt het jou leuk om mensen telefonisch, comfortabel vanuit huis, op weg te helpen met diversie vraagstukken? Reageer dan op deze klantenservice bijbaan vacature vanuit huis.

Zo ziet je werkweek eruit met een flexibele klantenservice bijbaan.

10.00 uur

E-Learning basissystemen

12.30 uur

Meebellen met de basisgesprekken

15.00 uur

30 minuten evaluatie met je buddy

15.30 uur

De dag zit erop! Bedankt voor je inzet

08.30 uur

E-Learning gesprekstechnieken en tone-of-voice

10.00 uur

Mee bellen met de basisgesprekken

12.30 uur

Korte pauze van 15 minuten

12:45 uur

15 minuten evaluatie met je buddy

13:00uur

Examen e-learning modules. Spannend!

14:30 uur

Einde dienst: afsluiten dan maar!

Hele dag

Vrij!

09.00 uur

Evaluatie met een teamleider

10.00 uur

E-Learning technische klantgesprekken

12.30 uur

Mee bellen met de basis- en technische gesprekken

14.00 uur

Einde dienst. Bedankt voor je hulp vandaag!

16.30 uur

E-Learning technische klantgesprekken

18.30 uur

Mee bellen met technische klantgesprekken

20.30 uur

Mee bellen met basisgesprekken en technische klantgesprekken

21.30 uur

Einde dienst: bedankt voor je hulp!

Hele dag

Vrij!

09.30 uur

Mee bellen met basisgesprekken en technische klantgesprekken

12.30 uur

Korte lunchpauze

12.45 uur

Mee bellen met de basis- en technische klantgesprekken

15:00 uur

E-learnings volgen voor onze bouw klanten

15:00 uur

Einde dienst: je bent vrij!
Solliciteren op de Bijbaan Klantenservice Functie werkzaam vanuit huis

Je solliciteert:

Door een korte motivatie en CV toe te voegen, ben je helemaal compleet.

Ons eerste contact:

Wanneer we nieuwsgierig zijn geworden, krijg je een mail met een uitnodiging voor een verdiepend gesprek.

Je doet een assessment:

Mochten we veel potentie in je zien, dan nodigen we je graag uit om een assessment te doen. Dit is een speciale test waarbij je op vier onderdelen wordt getoetst: gedrag en persoonlijkheid, werkhouding, communicatie en taal.

We zijn een match:

Het assessment geeft ons direct inzichten in de resultaten. Concluderen we dat we voor meer dan 70% een match zijn, dan willen we je graag verwelkomen in ons team.

Buddytraject en e-learnings:

Jouw opleidingstraject bij DIRECT Klantcontact start. Je zult worden gekoppeld aan jouw buddy.

Nulmeting met een teamleider:

Je hebt inmiddels het assessment gedaan, een buddytraject gevolgd én e-learnings afgerond. Eén van onze teamleiders doet een zogeheten nulmeting.

Gefeliciteerd, je bent een DIRECT’er:

We mogen je feliciteren met jouw nieuwe functie bij DIRECT Klantcontact. Het rooster zal nu met je worden afgestemd en je wordt ingepland voor je werkweek.

meer...



Meer vacatures van Direct Klantcontact