Inloggen - Registreer  

Logistiek Administratief Medewerker

Doen Personeel - Overslag - 25-04-2024 Naar vacature  

Heb jij interesse in de logistiek en ben jij graag in contact met klanten? Lees dan snel verder!
Wat ga jij doen?
In deze functie ben jij het aanspreekpunt van de klanten. Jij helpt hen met hun vragen en helpt bij het zoeken van een oplossing voor eventuele problemen. Daarnaast beheer jij het dossier van de klant van top tot bodem en behandel jij ook de financiële afhandeling. Jouw werkzaamheden zijn:

  • Het onderhouden van klantrelaties;
  • Verwerken van orders en het opmaken van transportdocumenten;
  • Te woord staan van klanten met betrekking tot vragen over de in-, op- en overslag van goederen;
  • Ondersteunen bij andere administratieve taken.
Werktijden zijn van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.
Waar kom jij te werken?
Onze opdrachtgever is actief in het ontzorgen van logistieke vraagstukken voor zowel B2B als B2C klanten. Hoewel zij nog maar 3 jaar jong zijn, hebben zij de afgelopen jaren een mooie groei mogen meemaken waardoor zij in juni 2023 een splinternieuw warenhuis konden bouwen. Dit bedrijf heeft een redelijk jong team bestaande uit gemotiveerde en vlotte collega's. Onze opdrachtgever weet werk privé goed gescheiden te houden en investeert in haar personeel door middel van gesprekken, begeleiding en mogelijkheden tot doorgroeien.

Wie ben jij?
  • Een afgeronde MBO-4 opleiding richting de transport of logistiek;
  • Ervaring binnen de e-commerce, retail of een soortgelijke functie is een pré;
  • Beschikbaar voor 40 uur per week van maandag tot vrijdag;
  • Hebt kennis van douane en fiscale documenten zoals NCTS, import export;
  • Kennis van Boltrics is een pré;
  • Spreekt en schrijft zowel Nederlands als engels;
  • Hebt een klantgerichte en proactieve houding;
  • Weet snel te schakelen en bent stressbestendig.
Wat krijg jij terug?
  • Een fulltimefunctie bij een gezond en stabiel bedrijf;
  • Mogelijkheden tot doorgroeien;
  • Marktconform startsalaris afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • 25 vakantiedagen op jaarbasis;
  • Reiskostenvergoeding €0,23 cent per kilometer.

Meld je nu aan!

Direct contact?

Jasper Oussoren

Junior accountmanager

Tel:

Mobiel:

E-mail:

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

4.8 / 5 sterren
(34 reviews)

E B

5
Ik kwam op deze uitzendbureau doordat Jasper die daar werkt me heeft benaderd,
Jasper heeft mijn sterke en zwakkere punten in kaart gebracht en dat gepresenteerd aan diverse bedrijven.
Ondanks we nog bezig zijn met vinden van de juiste werkgever, erg prettig contact gehad en alles vlug opnieuw opgepakt wanneer een werkgever niet verder wou meestal binnen een 3 dagen of minder al een nieuwe sollicitatie mogelijkheid om te proberen.

Tot nu toe dik tevreden

Mükerrem Denizli

5
Bij inschrijving heeft Quinty me gelijk uitgenodigd voor 'n persoonlijk gesprek wat ik heel fijn vond. Ze is blijven zoeken en nu werk ik bij een hele leuk kantoor met fijne mensen. Quinty bleef volhouden met zoeken naar een baan en als 't tot een sollicitatie kwam bleef ze aandacht geven door succes te wensen op die dag en navraag te doen als het voorbij was. Bedankt voor alle moeite Quinty!

Janao Saluna

5
Zeer goed geholpen door Quinty. Heel erg vriendelijk en bij elk gesprek die ik had werd mij succes gewenst. Er was genoeg contact en het voelde niet pusherig zoals bij sommige andere recruiters.

Vacatures in Administratief / Secretarieel

Backoffice medewerker uitzendbranche

€2800 - €3300 per maand
Waalwijk
32 - 40 uur
MBO/HBO

Administratief medewerker

€2400 - €3200 per maand
Zwijndrecht
32 - 40 uur
MBO

Financiëel administratief medewerker

Heinenoord
36 - 40 uur
MBO

Administratief medewerker

€1400 - €1700 per maand
Hardinxveld-Giessendam
24 uur
Vmbo

Alle nieuwe vacatures op een rijtje

Schrijf je in voor kennis & inspiratie

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Doen Personeel