Inloggen - Registreer  

Office Manager Duurzaamheid

The Office Managers - Amsterdam - 20-03-2024 Naar vacature  

Amsterdam (24-32 uur)

Organisatie

Onze opdrachtgever gidst overheden en bedrijven naar zero-emissie transport. Strategisch consultancy, inkoopadvies en het managen van infrastructuurprojecten voor elektrisch vervoer staan op hun conto. Ze zijn toonaangevend in deze sector zowel in Nederland als internationaal. Er wordt samengewerkt met universiteiten en geïnvesteerd in toekomstige duurzame ontwikkelingen.

Wij zoeken voor hen een Office Manager met een passie voor een groene toekomst

OFFICE MANAGER | DUURZAAMHEID | PARTTIME | 24 – 32 UUR | AMSTERDAM

Functieomschrijving | Wat ga je doen?

Word jij de dynamo van het team? Houd jij alle ballen in de lucht, krijg je energie van samenwerken met collega’s én opdrachtgevers die op jou vertrouwen? En draai jij je hand niet om voor het voeren van de (financiële) administratie? Dan is dit jouw nieuwe baan! Lees snel verder…

Wat ga je doen?

  • Je regelt het reilen en zeilen van het kantoor, van bestellingen tot ICT-beheer.
  • Je bent verantwoordelijk voor administratieve taken zoals projectassistentie, facturatie en debiteurenbeheer.
  • Je biedt ondersteuning op salesgebied, het plannen van afspraken en beheren van offertes.
  • Je assisteert bij het organiseren van evenementen.

Functie eisen | Wat neem je mee?

  • HBO werk- en denkniveau met ervaring in Officemanagement en/of (financiële) administratie, liefst in een projectmatige omgeving.
  • Als je kan en wil ondersteunen bij offertes en projecten, in een soort PMO-rol, dan is dat een echte pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede spreekvaardigheid in het Engels.
  • Ervaring met financieel administratief werk zoals facturatie, debiteuren/crediteuren en KPI’s is fijn.

Wie ben jij?

  • Natuurlijk ben jij nauwkeurig, zelfstandig en werk je gestructureerd.
  • Daarnaast ben jij een initiatiefnemer, vooruitdenker en voel je je verantwoordelijk voor het welzijn van het team.
  • Je werkt graag samen, bent sociaal vaardig en communiceert gemakkelijk.

Arbeidsvoorwaarden | Wat wordt geboden?

  • Samen met je collega’s werken aan een groene toekomst met veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
  • Je krijgt een jaarcontract voor voor 24-32 uur per week. De uren/dagen zijn flexibel in te delen en hybride werken behoort tot de mogelijkheden.
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd rechtstreeks bij onze opdrachtgever, met goede secundaire arbeidsvoorwaarden inclusief bonusregeling en opleidingsmogelijkheden.
  • Een marktconform salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring.

Is dit jouw nieuwe baan?

Reageer dan nu meteen! Via onze website of bel direct met 030-878 3118 of stuur een berichtje via WhatsApp naar 06-1116 1682. We zijn bereikbaar van maandag tot donderdag van 09:00 tot 21:00 uur; vrijdag tot 16:30 uur.

Standplaats:

Amsterdam (24-32 uur)
Interesse? Solliciteer op deze functie

Interesse in deze vacature?

Solliciteer dan nu!
We bellen of e-mailen je zo snel mogelijk. Een motivatie vinden we leuk om te lezen, maar stuur in ieder geval jouw CV mee.
Wil je meer informatie over deze functie? Neem contact op met The
Office
Managers op 030-8783118. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08:30 tot 21:00 uur; vrijdag tot 16:30 uur.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van The Office Managers
Meer Office Manager Duurzaamheid vacatures