Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior Quality Service Medewerker

Bkb Precision - Eindhoven - 03-05-2023 Naar vacature  

BKB Precision maakt kunststofbewerking relevant voor de hightech sector. De markt voor complexe en nauwkeurige kunststofproducten groeit nog steeds. Een hoog kwaliteitsniveau van proces en producten is een noodzaak binnen de hightech. Je bent de schakel tussen klant en organisatie voor wat betreft kwaliteit. Je beoordeelt, je lost op en je initieert verbeteringen om herhaling te voorkomen. Kortom, je hebt een belangrijke rol voor wat betreft het continue verbeteren van de organisatie en het verhogen van de klanttevredenheid.

Functieomschrijving

Als Senior Quality Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor de continue verbetering en borging van de kwaliteit en veiligheid van producten en processen. Samen met je collega’s heb je significante impact op het te behalen van het kwaliteitsniveau en het niveau van veilig werken binnen de organisatie en bewaak je de proceskwaliteit in de breedste zin van het woord binnen BKB. Je adviseert en verwerkt op correcte wijze QA gerelateerde klant- en interne vragen op het gebied van kwaliteitszorg en begeleidt en coacht hierin collega’s met je kennis en vaardigheden. Je bent mede verantwoordelijk voor het actueel houden van ons management systeem ISO 9001-2015. Je hebt een duidelijke visie hoe je kwaliteit in de organisatie kunt verbeteren en ondersteunt en adviseert hierbij de Manager Quality Assurance.

Wat ga je doen?

  • Verhogen van het kwaliteits- en veiligheidsbewustzijn samen op de werkvloer en zorgen
voor een gezonde en veilige werkomgeving
  • Het adviseren en motiveren van medewerkers met betrekking tot kwaliteitszorg en continue verbeteren
  • Het verzorgen van de customer service door zorg te dragen voor de klachtenafhandeling en klachtenanalyse
  • Het correct uitvoeren, afhandelen en adviseren van QA gerelateerde klant- en interne
vragen op het gebied van kwaliteitszorg
  • Begeleiden van afdelingen in het opstellen en naleven van (veiligheid/kwaliteit) procedures
  • Initiëren/ontwikkelen en actief deelnemen van verbetermaatregelen op processen binnen
de organisatie en advisering aan Manager Quality Assurance
  • Verstrekken van relevante informatie aan zowel interne als externe stakeholders, zowel mondeling als schriftelijk
  • Mede organiseren, begeleiden en uitvoeren van interne en externe kwaliteitsaudits en het bewaken en opvolgen hiervan en de daaruit voortkomende punten uitwerken middels verslaglegging

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau (WTB/QA/customerservice ervaring opgedaan en/of opgeleid middels relevante cursussen)
  • Uitstekende kennis van tekening lezen, zowel Europese als Amerikaanse projectie en extern referentiesysteem
  • Je hebt affiniteit met kennis van kwaliteitszorg en ISO
  • Je bent een echte teamspeler! Je werkt graag samen met het team aan het beste resultaat
  • Je toont eigenaarschap, werkt pragmatisch en proactief en hebt een grote mate van zelfstandigheid
  • Je bent veranderings-, service en klantgericht en in staat om besluiten te nemen en die te beargumenteren
  • Kennis van kunststoffen en het bewerken ervan (frezen en draaien) is een pré
  • Je bent bekend met het Microsoft Officepakket en beschikt over kennis van ERP systemen
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift

Wat bieden wij jou

  • Een mooie thuisbasis voor een uitdagende fulltime functie in dagdienst
  • Een zelfstandige rol met veel klantcontact
  • Een open en informele werksfeer in een hightech omgeving
  • Een inwerktraject en goede begeleiding
  • Een plek in een hecht en gezellig team
  • Ruimte voor eigen initiatief, inbreng en creativiteit
  • Op basis van jouw ervaring en ambities is er ruimte voor groei, ontwikkeling en
ruimte in verantwoordelijkheden
  • Een unieke kans om mee te bouwen aan de groei van BKB
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
meer...



Meer vacatures van Bkb Precision