Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Specialist Compensation, Benefits and Analytics

Akd - Rotterdam - 03-02-2021 Naar vacature  

Staf en ondersteuning
Afdeling HR • Rotterdam
AKD is een full-service Benelux kantoor met ruim 450 advocaten, fiscalisten, notarissen en business support in België, Nederland en Luxemburg. Wij zijn voor onze cliënten de gateway in, van en naar de Benelux.

Onze Business Support biedt vanuit kantoor Rotterdam advies en ondersteuning aan onze advocaten, notarissen en belastingadviseurs in de Benelux, op het gebied van HR, Clients & Technology, Finance en Facilities. 

Je komt te werken binnen de afdeling HR en krijgt 15 fijne collega’s met verschillende expertises en aandachtsgebieden. Wat ons verbindt, zijn kennis, gedrevenheid, kwaliteit, verantwoordelijkheid en een focus op onze business, de klant. 

Wij zoeken ter uitbreiding van ons HR-team een: 

Specialist Compensation, Benefits and Analytics 

Fulltime (40 uur per week)

Wat ga jij doen?

In deze functie ben jij de specialist op het gebied van arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken. Je stelt rapportages, analyses en benchmarks op, doet verbetervoorstellen en adviseert over o.a. arbeidsvoorwaarden, beloningsbeleid en overige processen en –data binnen de afdeling HR. 

Je signaleert trends en ontwikkelingen over jouw vakgebied en implementeert deze in de arbeidsvoorwaarden of processen. Verder ben je betrokken bij de jaarlijkse loonrondes en bonusregelingen en ga je in het arbeidsvoorwaardenpakket intern op de kaart zetten. Projectmanagement is een belangrijk onderdeel van de functie.

In deze functie rapporteer je aan de Manager HR.

Wie ben jij?

Je bent analytisch sterk, praktisch ingesteld, kunt goed werken met cijfers en complexe data ten behoeve van rapportages, analyses en benchmarks. Jij bent in staat deze op een heldere wijze uiteen te zetten op alle niveaus binnen de organisatie. Je bent een ervaren gesprekspartner op alle niveaus, organisatiesensitief, kritisch, gedreven en communicatief sterk, zowel in het Nederlands als het Engels. Je zoekt actief de samenwerking op, binnen Business Support en met de klant.

Wat vragen wij?

  • Een relevante afgeronde Bachelor of Masteropleiding (bijvoorbeeld richting HRM, Bedrijfskunde, Arbeidsrecht of Finance);
  • Relevante werkvering binnen HR en Compensation & Benefits, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening en in een partnerorganisatie;
  • Uitstekende kennis van AFAS Profit en Excel (draaitabellen, formules, filters, macro’s).

Wat bieden wij?

Wij bieden je een uitdagende en afwisselende functie in een professionele omgeving waarin hoge eisen worden gesteld aan kwaliteit, dienstverlening en resultaat. Hierbij hoort uiteraard een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden zoals: 

  • Een marktconform salaris;
  • Deelname aan de collectieve pensioenregeling;
  • 8% vakantietoeslag;
  • Opleidingsmogelijkheden en ruimte om je talenten te ontwikkelen onder andere via onze eigen AKDMY;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 27 vakantiedagen;
  • Een Chromebook en iPhone;
  • Thuiswerkfaciliteiten; 
  • Veel aandacht voor een gezonde en vitale levensstijl (bijvoorbeeld korting sporten via BedrijfsFitnessOnline).

Ben jij geïnteresseerd? 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen Marjan Oskam, Manager HR, via telefoon +31 6 11 85 05 69 
Voor meer informatie over AKD, kijk op http://www.akd.eu Graag ontvangen wij je uitgebreide motivatie met curriculum vitae via het sollicitatieformulier op http://www.werkenbijakd.nl

Diversiteit en inclusiviteit

AKD is een omgeving waar je jezelf kunt zijn en het beste uit jezelf kunt halen. De advocaten, fiscalisten, notarissen en support van tegenwoordig zijn diverser dan ooit. Wij zijn een kantoor dat ruimte biedt aan diversiteit en inclusiviteit, en vinden het belangrijk om onze talenten te laten groeien.

meer...



Meer vacatures van Akd