Inloggen - Registreer  

Financieel/administratief medewerker

Verenigingsvacatures.nl - Bunnik - 18-04-2024 Naar vacature  

BOVAG is op zoek naar een financieel administratief medewerker. We zoeken iemand die passie heeft voor cijfers, maar ook iemand die zin heeft in een organisatie waar de ambities hoog zijn. Plezier hebben in samenwerken, zelf willen (én anderen helpen) ontwikkelen zijn zo maar een paar termen die we terug willen zien in jou als nieuwe collega. Nieuwsgierig naar de functie en hoe we bij BOVAG werken? Lees dan verder.

DE BAAN & HET TEAM
Je komt te werken in een team met 7 collega’s. Dit team is verantwoordelijk voor circa 30 financiële administraties van BOVAG en aanverwante organisaties. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het juist en tijdig verwerken van de in- en verkoopfacturen maar ook het controleren van financiële gegevens.

Belangrijke taken en verantwoordelijkheden:
  • Zorgdragen voor de volledige crediteurenadministratie
  • Verwerken van inkoopfacturen
  • Verwerken van bankmutaties en credit card transacties
  • Bijdragen aan de aanlevering voor de jaarlijkse accountantscontrole
  • Zorgen voor een snel verloop van de betaalstroom van facturen
  • Opstellen en verzenden van verkoopfacturen
  • Opstellen en analyseren van rapportages
  • Verzorgen van verschillende maandafsluitingen
Kortom, een veelzijdige ondersteunende functie waarin je veel kunt leren. In je ontwikkeling als financieel administratief medewerker word je begeleid door de teamleider Finance of door de Financial Controller.

JIJ

De ideale nieuw collega voldoet aan de volgende criteria:
  • Afgeronde MBO-4 opleiding in een financiële richting
  • 1-2 jaar werkervaring op een financiële afdeling, meer ervaring is uiteraard ook welkom
  • Je communiceert makkelijk met je collega’s en externe relaties
  • Je bent leergierig, legt makkelijk contact en bent nauwkeurig
  • Kennis van AFAS is een pré
  • Uiteraard werken we bij BOVAG met Excel en andere Office programma’s. Jij weet hier je weg in te vinden
Verder ben je tussen de 36 en 40 uur per week beschikbaar en bij voorkeur woonachtig in de regio Utrecht.
ZO WERKEN WIJ BIJ BOVAG
Met elkaar zorgen wij bij BOVAG voor een open cultuur. Zo eten alle collega’s gezamenlijk in het BOVAG-restaurant. Daarnaast zijn alle werkplekken flexplekken, dus je kunt zitten waar je wilt. Op die manier kom je regelmatig in contact met collega’s waar je niet direct mee samenwerkt. Er zijn ruimtes waar je je kunt afzonderen om in stilte te werken en uiteraard zijn er mogelijkheden om thuis te werken. Verder zijn er meerdere zithoeken met comfortabele banken om even iets te overleggen, of gewoon om te werken natuurlijk. De borrel vindt plaats in het inpandige bruine café dat herinnert aan café Noord-Brabant, waar BOVAG in 1930 ontstond.

JOUW EERSTE WERKWEEK
Nadat je bent aangenomen begint de periode van onboarding bij BOVAG. Gedurende deze periode leer je de organisatie en je collega’s kennen aan de hand van een inwerkprogramma. We vinden het belangrijk dat je je zo snel mogelijk thuis voelt bij BOVAG. Daarom maak je snel kennis met je collega’s en team en krijg je een rondleiding door het BOVAGhuis. Je laptop ligt voor je klaar en een collega uit het team legt je in het kort de systemen uit. Je krijgt een buddy toegewezen die je de eerste periode begeleidt.

Ook krijg je de mogelijkheid met het juridisch ledenadvies mee te luisteren en met de buitendienst op pad te gaan, zij hebben dagelijks contact met de leden van BOVAG en dit bied je de mogelijkheid om te ervaren wat wij voor onze leden betekenen.

ARBEIDSVOORWAARDEN
  • Salaris is afhankelijk van ervaring en leeftijd
  • Ruim voldoende verlofdagen (34,5 op fulltime basis)
  • Een fijne verjaardag! Bij BOVAG krijg je een leuk verjaardagscadeau: een dag bijzonder (en dus doorbetaald) verlof wanneer je op een werkdag jarig bent
  • Een 13e maand in december
  • Laptop van BOVAG
  • Korting op diverse verzekeringen

INFORMATIE

Inhoudelijke vragen over de vacature? Zoek dan contact met Bianca van Doorn, teamleider finance bij BOVAG, telefoon (030) 659 53 48.

SOLLICITEREN

Overtuig ons er van dat jij onze nieuwe collega moet worden met een goed onderbouwde motivatie voorzien van een cv. Contactgegevens: BOVAG afd. HR, t.a.v. Sanne Roeterdink – 

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Verenigingsvacatures.nl
Meer Financieel administratief medewerker vacatures