Inloggen - Registreer  

Servicedesk Medewerker, (36- uur)

Real Estate Recruiters - Amsterdam - 20-04-2024 Naar vacature  

  • Afgeronde MBO niveau 4 opleiding.
  • Relevante werkervaring op het gebied van Servicedesk Management en Technisch Vastgoedbeheer.
  • Communicatief vaardig en je hebt een servicegerichte instelling.
  • Je neemt eigenaarschap over jouw taken.
  • Goede beheersing van MS Office vaardigheden.
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Woonachtig in omgeving Amsterdam, fulltime beschikbaar en bereid om op kantoor te werken.

Het aanbod

  • Een salaris welke past bij jouw ervaring, kennis en vaardigheden.
  • Een inspirerende werkomgeving.
  • Pensioen regeling via Allianz.
  • Telefoon & laptop.
  • Reiskostenvergoeding voor OV
  • Discretionaire bonus op jaarbasis.

Werken bij

Onze opdrachtgever is een vooraanstaande internationale ontwikkelaar en assetmanager die gespecialiseerd is in grootschalige logistieke centra. Zij bezitten en beheren eigendommen in het Verenigd Koninkrijk en de Benelux en blijven hun portefeuille uitbreiden door acquisitie en ontwikkeling van eersteklas magazijn- en stedelijke distributiecentra in de UK, Benelux en Spanje.

De onderneming is op dit moment gevestigd in Rotterdam en heeft een HQ in Londen. Door de groei van het bedrijf zijn ze voornemens om binnen 2 maanden te verhuizen naar Amsterdam. De voorkeur gaat er daarom naar uit dat je in de directe omgeving van Amsterdam woont en met openbaar vervoer kan reizen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Real Estate Recruiters
Meer Servicedesk Medewerker 36- uur vacatures